Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 20:39   #221
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ullfrotte undertøyet som de har på Sparkjøp er vel ganske mykt og godt? MInsten liker hvertfall å ligge å sove i det.

På vinteren kan det være en ide, for de som har barn som blir fort kalde på beina, å ha på sandaler i barnehagen istedet for tøfler. Da er de ikke kokvarme på beina når de går ut.

Og under tema ULL eller IKKE ULL, det er barn som fryser med ull, og barn som ikke kan ha annet enn tynne bomullsgensre/strømpebukser under dressen når det er -15. Har hatt en i noen år som kun hadde tynne bomullsklær under en coop-dress til kr 199,-, han måtte ta ned dressen i lavvoen mens vi spiste for ikke å svette helt bort.

Det er stor forskjell på hva barn kan og ikke kan ha på seg.

Og heldigvis for at det er klær nok til alle.

Enig.

Her bruker ungene sandaler, ellers blir de for varme.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:45   #222
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er dessverre ikke alle som evner å sette seg inn i situasjonen til andre enn dem selv.

Som deg mener du??
Du har jo tydligvis store problemer med å forstå at jeg kan få en fullgod garderobe uten å svi av tusenvis av kroner.

Jeg har sagt og sier det igjen, at ja de som IKKE har mulighet og ikke finner rimelige alternativer så har dem ikke noe valg for å handle det som er i nærheten, det har jeg ikke nektet for..

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 20:58   #223
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.907
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Det er ingen billig moro nei. Men den barnehagen til Iben høres veldig bra ut, det er nok verdt hver krone om hun holder seg varm, tørr og blir glad i friluftsliv. Det er jo litt annerledes i en vanlig barnehage hvor barna kan gå inn om de blir våte, og alle kanskje holder seg mest innendørs i dårlig vær.

Er du riktig heldig kan kanskje noe av tøyet selges videre etter hvert også.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:03   #224
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jeg kjøpte idag superfitsko til Prinsen. Dyre var de, men jeg har kjøpt endel billig ellers jeg altså!

- Jeg så på Reima sine sko - og de er virkelig noe av det stiveste jeg har møtt på - trodde Reimasko var bedre enn som så altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:12   #225
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Det er selvfølgelig lettere når man bor nærme alle mulige butikker.
Idag har jeg kjøpt cherrox til kr 149 på Økonomisko og badesandaler som tøfler hjemme til kr 79.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:15   #226
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jeg hadde et par fra Økonomisko en gang. De brukte 3-5 dager på å tørke. Etter jeg oppdaget Viking sine, så er det ingen vei tilbake.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:17   #227
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av jonpalm, her.

Jeg har prøvd Troll og Reima til eldstemann, men er ikke blitt fornøid med dem. De tåler altfor lite slitasje og er ikke verdt pengene.

Skatten på 5 har hatt en Reimadress i 2 sesonger, og den kan arves videre. Men det er jo mulig det er forskjell på ulike Reimatyper - jeg har ikke prøvd all verdens. Hittil har alt funket, og ingen ting blitt utslitt.

Når det gjelder budsjett, er visst jeg en av de heldige. Slik ser det ut:

Skatten:
Dress: 700 (halv pris)
Sko: 250 (halv pris - en racer på det)
Cherrox: 50 (opphørssalg)

Jeg må kjøpe ett par sett med undertøy (ull og superundertøy (som jeg synes funker fint)) og noen ullsokker, og regner med å bruke ca 600 på det.

Rusket:
Sko: 200 (salg)
Cherrox: 50 (opphørssalg)

Pøbel'n:
Dress: 350 (halv pris)

Ellers tror jeg vi har resten av det som trengs - både sko og votter og luer og fleece og ull. Jeg var heldig i år

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:18   #228
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg hadde et par fra Økonomisko en gang. De brukte 3-5 dager på å tørke. Etter jeg oppdaget Viking sine, så er det ingen vei tilbake.

Hvilke Viking sko? Er ikke helt inne på sko egentlig. Jeg ønsker meg noen som er lette og vanntette og som ungene greit klarer å ta på seg. I fjor ville de kun gå med Cherrox.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:19   #229
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Ja, Viking sine cherroxtype sko. De koster ca 400, er langt lettere enn de vanlige cherroxene, holder varmen i flere minus og de blir ikke stive i kulden, men holder seg myke hele tiden.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:31   #230
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, Viking sine cherroxtype sko. De koster ca 400, er langt lettere enn de vanlige cherroxene, holder varmen i flere minus og de blir ikke stive i kulden, men holder seg myke hele tiden.

Ja, Viking sine er lettest. Ellers har jeg ikke hatt problemer med å tørke noen typer cherrow (mulig pga varmepumpa vår). Vi bruker cherrow som sånne overgangsko, det er ikke lenge til de må har ordentlige vintersko.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:38   #231
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Ikke billig nei!

Her er det jeg har kjøpt:

Reima vår/høst brukt 450 kr
Reima vinter + fleecedress + HH høst/vårdress + vinterjakke brukt 500 kr
4 ullongs + 4 trøyer fra tom & trine ca 700 kr
2 sett med joggebukse, trøye, sokker fra janus 600 kr (tilbud fra coop)
Sorel vinterstøvel 300 kr
Diverse fleecetøy 400 kr
Høstjakke 200 kr
Diverse luer/sokker 100 kr

Totalt over 3000 kr.

Nå er jeg heldig å har barn som har bursdag i oktober, så han får helstrikket ulldress, janus ulljakke og viking thermo til bursdagen. Det hjelper på!

Fra i fjor har vi todelt strikkesett i ull, reima hettelue og reflex regnsett.
Votter har jeg ikke kjøpt enda.

Det jeg har kjøpt brukt ser nesten ubrukt ut. Satser på at nestemann kan bruke det også (dersom det passer i størrelse da).

Alt yttertøy, ulltøy ol blir kjøpt i farger som kan brukes av begge kjønn.

I fjor kjøpte jeg ulltøy som passet akkurat i størrelse, i år har jeg kjøpt for stort og satser på at det kan brukes neste vinter også. Alt han har fått av hjemmestrikket tøy vil også passe neste år.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:58   #232
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg hadde et par fra Økonomisko en gang. De brukte 3-5 dager på å tørke. Etter jeg oppdaget Viking sine, så er det ingen vei tilbake.

Er det Viking Thermo du mener? Det er jo egentlig ikke cherrox, da, for cherrox er et merke.

Hadde vi ikke kjøpt Kamik, så skulle jeg sannelig kjøpt sånne thermostøvler selv.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:11   #233
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Din flisespikker.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:13   #234
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:28   #235
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jeg tenkte jeg skulle prøve med ullundertøy på minsten i dag. (for 2 år siden så var det ingen av guttene her som ville ha det. den gangen kjøpte jeg fra Sparkjøp. Tom & Trine tror jeg det het) Men minsten likte godt det jeg kjøpte i dag (Janus). Men over 500 kroner for et sett synes jeg var ganske så dyrt. 279 for trøya og 249 for buksa. og han trenger jo en del sett, Hvor kjøper dere ullundertøy og hvor mye betaler dere for settet.

Ellers så ble det reimatec + dress til snart 8 åringen også. trodde ikke han ville ha hel dress i år, han går i 3 klasse og i fjor var han en av de få i klassen som hadde hel dress. men han ønsket seg det i år også. (han har allerede en jakke og bukse som er kjøpt på Lindex også da) han brydde seg ikke noe om at ingen andre i klassen ville ha hel dress, (han er på sfo og det blir noen timer ute om dagen) han fikk også 2 reimaluer og votter. så nå har jeg fått kjøpt en del til han også.

Var ikke noe økonomisk på dagens handletur. Handlet en del småting ellers også og en vinterjakke til meg selv.

Kjøpte sko til snart 11 åringen også. det var lite å velge i av det han vil ha. han bruker 41 i sko og vil ikke ha gubbesko sier han. men fant da et par viking goretex, sto 1199.- på prislappen, men da jeg kom til kassen og skulle betale så var de jammen på salg til 599.- så der sparte jeg litt da.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:29   #236
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Men de settene er da ikke undertøy, men utenpåderigjen-tøy.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:34   #237
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men de settene er da ikke undertøy, men utenpåderigjen-tøy.


Janus undertøy er jo over en hundrelapp billigere enn dette per del.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:35   #238
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men de settene er da ikke undertøy, men utenpåderigjen-tøy.

Var det meg du svarte ? jeg spurte etter ullundertøy, og da fant hun i butikken frem de, og de er veldig tynne, Kan ikke tenke meg at det skal være noe under de ?

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03

Sist redigert av Mor til 4 : 11-10-07 kl 22:41.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:41   #239
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Var det meg du svarte ? jeg spurte etter ullundertøy, og da fant hun i butikken frem de, og de er veldig tynne, Kan ikke tenke meg at det skal være noe under de.

De er tynne, men det er ikke undertøy om du har kjøpt til 269 ca pr del. Det er bukse og sånt til å ha utenpå der igjen. Får det også i heldress.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:47   #240
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De er tynne, men det er ikke undertøy om du har kjøpt til 269 ca pr del. Det er bukse og sånt til å ha utenpå der igjen. Får det også i heldress.

Ok. Er de små i størrelse kanskje, kjøpte 110, normalt bruker han 104. og jeg tror da neppe han får plass til noe under de vi kjøpte. Men ja jeg tror de hadde hel dress også.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no