Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 12:02   #221
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Å, Heilo, da.

Det er jo bare litt klin og ubehag. Det koster dem litt bryderi, that's all.

(Vi kalte sammen en gjeng og bare løftet vekk en bil som hadde gjort det der en gang... Han ble nook overrasket når han fant bilen sin flyttet).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:06   #222
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Sorry, det der må man tåle Heilo. Å inneparkere noen er så svimete at man må akseptere at folk blir sure på en! Å påføre permanent eller kostbar skade er selvsagt ikke akseptabelt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:07   #223
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, Heilo, da.

Det er jo bare litt klin og ubehag. Det koster dem litt bryderi, that's all.

(Vi kalte sammen en gjeng og bare løftet vekk en bil som hadde gjort det der en gang... Han ble nook overrasket når han fant bilen sin flyttet).

Å løfte vekk bilen synes jeg var konstruktivt!

Det med kokosbollene, not so much. Jeg mener, i teorien kan det jo ha vært en krisesituasjon, og sånn offentlig gapestokk når man kommer tilbake og må stå og vaske av ruta før man kjører videre, det er ikke noe særlig. Jeg hadde blitt så utrolig lei meg om noe sånt hadde skjedd med meg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:08   #224
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Jeg har vært med på å bli inneperkert i Dyreparken i Krisiansand. Jeg var stum av beundring da 8 sterke menn løftet bilen bort.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:09   #225
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Å løfte vekk bilen synes jeg var konstruktivt!

Det med kokosbollene, not so much. Jeg mener, i teorien kan det jo ha vært en krisesituasjon, og sånn offentlig gapestokk når man kommer tilbake og må stå og vaske av ruta før man kjører videre, det er ikke noe særlig. Jeg hadde blitt så utrolig lei meg om noe sånt hadde skjedd med meg.

Jeg tror aldri jeg har inneparkert noen, og har ingen planer om å gjøre det, naturligvis. Men jeg kan forestille meg situasjoner der sånt kan skje. Akutt sykdom, motorsammenbrudd...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:09   #226
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Traverskraner kan også brukes for å løfte bort biler. Har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:26   #227
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Vi er av og til plaget på jobben med at folk parkerer på våre plasser. Det er ikke noen parkeringsselskaper som håndhever her, og å ringe borttauing er litt drastisk. Derimot fungerer det fint å parkere dem godt og grundig inne, og så legge visittkortet sitt i egen frontrute. Det er litt gøy når folk ringer og fyrer seg opp over å ha blitt inneparkert, for å bli konfrontert med p-plassnasking.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:27   #228
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi er av og til plaget på jobben med at folk parkerer på våre plasser. Det er ikke noen parkeringsselskaper som håndhever her, og å ringe borttauing er litt drastisk. Derimot fungerer det fint å parkere dem godt og grundig inne, og så legge visittkortet sitt i egen frontrute. Det er litt gøy når folk ringer og fyrer seg opp over å ha blitt inneparkert, for å bli konfrontert med p-plassnasking.

Konstruktivt det også synes jeg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:27   #229
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Utfordring: Jeg lurer på hva Floksa (eller andre) ville gjort i følgende situasjon: La oss si du kjører på motorveien. En bil med henger skifter fil foran deg og plutselig farer støttehjulet til hengeren av og treffer autovernet før det treffer din bil med en salig smell rett i støtfangeren.

Det var helt sikkert ikke meningen. det ser ikke ut til at bilen med hengeren har fått med seg hva som skjer.

Hva gjør du?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:51   #230
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Fløyter, blinker med lysene og får sjåføren til å stoppe. Selvsagt. De har da forsikring?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 13:07   #231
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Tar nummeret på bilen samtidig som jeg prøver å signalisere til bilen foran for å få den til å stoppe. Den kan jo komme til å skade noen hvis hengeren nå mangler et hjul. Stopper den ikke hadde jeg ringt politiet for å få dem til å stoppe den.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 13:13   #232
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Tar nummeret på bilen samtidig som jeg prøver å signalisere til bilen foran for å få den til å stoppe. Den kan jo komme til å skade noen hvis hengeren nå mangler et hjul. Stopper den ikke hadde jeg ringt politiet for å få dem til å stoppe den.

Støttehulet er det lille hjulet under draget på hengeren og har ingen funksjon når man kjører den.

Jeg hadde nok prøvt å få stoppet den men hadde den ikke stoppet hadde jeg nok tatt det som at det bare er noe som skjer.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 13:20   #233
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.655
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Men mim, det er da et uhell, så da er ikke sjåføren av lastebilen ansvarlig, så hele regningen må man ta selv.









Eller kanskje ikke.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 13:38   #234
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Støttehulet er det lille hjulet under draget på hengeren og har ingen funksjon når man kjører den.

Jeg hadde nok prøvt å få stoppet den men hadde den ikke stoppet hadde jeg nok tatt det som at det bare er noe som skjer.

Jeg leste ikke at det stod støttehjulet.

Sånn går det når man skummleser ja.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 13:39   #235
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men mim, det er da et uhell, så da er ikke sjåføren av lastebilen ansvarlig, så hele regningen må man ta selv.

Ja sånn kan det gå når man er så uforsiktig med bilen sin at man tar den ut på veien. Spesielt hvis det er en dyr bil, da har den andre enda mindre ansvar, så det er best å la den stå i garasjen. Låst garasje.

(For ordens skyld: Ironisk ment.)

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.

Sist redigert av allium : 29-06-10 kl 14:11.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:05   #236
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Aiaiai. i har bommet totalt, skjønner jeg. Vi la oss nemlig på hjul, og forsøkte å signalisere til bilen at den skulle stoppe. Etter noen kilometer lyktes vi, og fikk vinket bilen til side. det viste seg at støttehjulet hadde laget et godt hakk i støtfangeren vår (Volvo, typisk dyr bil vi burde holdt i låst garasje) og vi ble enige om å få sett an skaden hos bilverksted, kontaktes igjen og vurdere privat oppgjør vs forsikringsoppgjør. Skaden kostet over 12000 spenn å fikse og eieren av hengeren med det løse støttehjulet kom hjem til oss med en neve cash. Alle glade. Eller glad og glad, men han gjorde opp for seg, slik vi hadde gjort om det var vår henger og vårt støttehjul.

Jeg synes det er helt utrolig at noen mener dette er noe man bare skal regne med og at vi burde ha betalt det selv og at jo dyrere bil du har, jo mer ansvar har du selv.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:33   #237
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Jeg har faktisk tenkt på denne tråden litt siste døgn, og flere ganger tenkt at om jeg får unger som viser seg å ha så lite respekt for andres eiendom så blir jeg flau. Og har feilet.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:55   #238
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Utfordring: Jeg lurer på hva Floksa (eller andre) ville gjort i følgende situasjon: La oss si du kjører på motorveien. En bil med henger skifter fil foran deg og plutselig farer støttehjulet til hengeren av og treffer autovernet før det treffer din bil med en salig smell rett i støtfangeren.

Det var helt sikkert ikke meningen. det ser ikke ut til at bilen med hengeren har fått med seg hva som skjer.

Hva gjør du?

Bortsett fra at det var frontruta mi som knuste så har jeg opplevd sånt ja. Og jeg kjørte til siden, sjekket skaden på min bil og tok det på egen forsikring. Hvordan det?
Akkurat som jeg gjør med små og store uhell som skjer i hverdagen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:58   #239
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Traverskraner kan også brukes for å løfte bort biler. Har jeg hørt.

Takk for tipset - vi har sånn på jobb.

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 15:01   #240
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Bortsett fra at det var frontruta mi som knuste så har jeg opplevd sånt ja. Og jeg kjørte til siden, sjekket skaden på min bil og tok det på egen forsikring. Hvordan det?
Akkurat som jeg gjør med små og store uhell som skjer i hverdagen.

Så alle skader gjort av andre skal tas på egen forsikring? Jaja.

Jeg må pirke litt til. Du mener altså at det ikke er vanlig oppførsel å se om bildøren din smeller/gnikker/kommer borti bilen ved siden av når man skal inn/ut av sin egen eller ta inn/ut barn. Som i HI, gnukker bildøra opptil flere ganger inni en annen bil og deretter trekker på skuldrene. Det er ikke et UHELL, det er likegyldig og uansvarlig oppførsel der man helt tydelig driter i andre.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no