Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

100 i rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 13:55   #221
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den kledde du veldig godt, Smilefjeset.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:56   #222
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Folk som kvier seg for å skrive innlegg i frykt for røde prikker kan godt bare la vær å skrive meldinger, mener jeg. Hvis du er redd for at folk er uenig med deg, eller blir irritert av det du mener, så blir det vanskeig å uttrykke seg både her inne og i rl.

Jeg er vel en av de som er minst redd for å si meningene mine, uansett hvor langt de er fra normen. Jeg har vel heller det motsatte problem. De kommer for ofte.


Men det finnes mange som er slik.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:59   #223
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Søren. Føler jeg har gått glipp av noe her.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:00   #224
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Og selv om alle i tro tråd med holdningene gjengs uttalt her, vil hevde at ingen reserverer seg for å komme med innlegg i frykt for røde, så er det nok en del av de også. Så poengene knyttet til prikkene forstumper nok både mulige innlegg på forumet og tilbakemeldinger.

Tror du virkelig det? Det hender jeg reserverer meg fra å svare i enkelte tråder, fordi jeg ikke føler at argumentasjonsrekka mi fungerer. Det har aldri med redsel for rødprikker å gjøre. Jeg håper da virkelig dette gjelder for andre som reserverer seg litt også. Man kan jo ikke gå rundt og være redd for at andre skal være uenige med en. Det er bare slik livet er - deal with it!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:01   #225
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Jeg er vel en av de som er minst redd for å si meningene mine, uansett hvor langt de er fra normen. Jeg har vel heller det motsatte problem. De kommer for ofte.


Men det finnes mange som er slik.

Jeg mente ikke at du var redd for å si meningen din. Det var et eksempel.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:01   #226
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg har vel 18 000 innlegg snart, og rundt 6500 i poeng. Ligger altså laaaaaaangt etter i poeng.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:03   #227
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg tenker ikke på poeng når jeg prikker. Jeg tenker på den geniale kommentaren jeg skriver til prikken. :fullstendig ærlig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:04   #228
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tenker ikke på poeng når jeg prikker. Jeg tenker på den geniale kommentaren jeg skriver til prikken. :fullstendig ærlig:


Jeg og. Lurer på hvor mye jeg gir pr prikk nå?
Tror det er rundt 9. Men mine prikker er sjelden så geniale som dine aC.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:04   #229
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Tror du virkelig det? Det hender jeg reserverer meg fra å svare i enkelte tråder, fordi jeg ikke føler at argumentasjonsrekka mi fungerer. Det har aldri med redsel for rødprikker å gjøre. Jeg håper da virkelig dette gjelder for andre som reserverer seg litt også. Man kan jo ikke gå rundt og være redd for at andre skal være uenige med en. Det er bare slik livet er - deal with it!

Tror du virkelig at det ikke er mange som reserverer seg av slike grunner? Da er det temmelig utrolig hvor lik form mange er skapt ut av her, for det er vel sjeldent at meninger utover normen kommer frem i trådene.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:06   #230
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg tror mange kvier seg for å gå mot normen generelt. Ikke bare i forumlivet. Og hvis folk er redde for å diskutere og stå opp for meningene sine så er det da helt fair at de lar vær å komme med dem?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:06   #231
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror mange kvier seg for å gå mot normen generelt. Ikke bare i forumlivet. Og hvis folk er redde for å diskutere og stå opp for meningene sine så er det da helt fair at de lar vær å komme med dem?

Noen ganger dropper jeg diskusjoner fordi jeg rett og slett ikke orker, og fordi jeg har vært her såpass lenge at jeg nesten vet hva hver enkelt vil mene og svare.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:08   #232
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.851
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Der klarte Smilefjes å skremme deg ja....

Egentlig så var jeg vel ferdigskremt derfra allerede....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:10   #233
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Ja, jeg dropper også å svare mange ganger, fordi jeg ikke ser poenget med å diskutere det som blir diskutert, eller at jeg vet at jeg ikke orker en storslagen diskusjon der og da. Det finnes selvsagt mange grunner til å ikke poste.

Men jeg mener fremdeles at om man lar vær å poste fordi man er redd for å gå mot strømmen eller for å få rød prikk, så er det like greit å ikke poste. Det er jo ikke noen stor greie det. Det er best for den som er redd å la det være.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:11   #234
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Tror du virkelig at det ikke er mange som reserverer seg av slike grunner? Da er det temmelig utrolig hvor lik form mange er skapt ut av her, for det er vel sjeldent at meninger utover normen kommer frem i trådene.

Jeg håper at meningene utover normen uteblir fordi folk sliter med å finne ordene som skal til for å si det de vil si, ikke orker å ta diskusjonen akkurat da, ikke finner diskusjonen interressant nok, eller liknende. Ikke fordi det kan dukke opp tyttebær på kontrollpanelet. Dersom det er tilfelle tror jeg strengt tatt at folk trenger trening i å komme med litt upopulære meldinger, og takle responsen etterpå. Det er ikke farlig å oppleve at folk er uenige med deg, og en rødprikk er ingen ting annet enn en tilbakemelding om at det du skrev ikke ble godt mottatt av avsender. Det er ikke farlig å gjøre seg litt upopulær i blant.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:30   #235
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Er bare tullinger i Mll anyway, så det er ikke noe å trakte etter.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:32   #236
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er bare tullinger i Mll anyway, så det er ikke noe å trakte etter.

Det kan man si om de fleste steder, kjenner jeg, så man trenger ikke stresse så veldig med å være der man ikke er og slikt. Tullinger over alt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:35   #237
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.233
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Det kan godt hende at noen lar være å komme med sine egentlige, sjokkerende meninger fordi de synes det er ubehagelig å få negative tilbakemeldinger, enten direkte i tråden eller som prikker. Det høres ganske sannsynlig ut. Men at det egentlig har noe særlig med poengene som er knyttet til de røde prikkene å gjøre, det tviler jeg fremdeles på.

Og den ideen din, nam, om at folk lar være å gi grønne prikker fordi de ikke ønsker å gi folk prikkepoeng, den høres fremdeles totalt far-fetched ut.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 15:26   #238
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

I hele samfunnet er det masse folk som ikke tør å si det de mener innerst inne fordi de av en eller annen grunn er redd for tilbakemeldingene. Noen er redde for å si noe som helst høyt i en forsamling til og med, har jeg hørt.
Det er jo ikke noe rart at det er sånn på et forum også.

Det jeg synes er kult med fp er at de man er så uenige med og synes er idioter så til de grader av en annen verden i en tråd kan man plutselig dele en mening med i en annen - også er det greit. Ellers synes jeg ofte folk gjengdanner seg mye mer, mens på fp opplever jeg at man kan få mene hva man vil.

(Vi ender jo opp med å mene det SP mener uansett, mulig det er derfor det er så uproblematisk.)

  Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 15:53   #239
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Paranoia much? Første gang jeg har hørt at noen skulle tenke slik i alle fall, og tanken ville ikke falt meg inn på hundre år.

nam: Jeg sa ikke at du har paranoia (outer prikk), men at det å si at folk holder tilbake grønnprikker for å være sære og smålige mot deg eller andre var en småparanoid oppfatning å uttrykke. Ser du forskjellen? Det ene er en alvorlig medisinsk påstand jeg ikke er kvalifisert til å gi i noe fall, det andre er en mildt oppgitt bemerkning på et konkret meningsuttrykk.
Er det litt paranoid å gå ut fra at det var det første jeg mente?


PS: Du må gjerne bruke røde prikker når det er det du mener, jeg bryter ikke sammen av den grunn.

PPS: Forresten, du ber meg i prikken om å quote innlegget jeg siktet til. Hvis du følger linken over vil du legge merke til at det var nettopp det jeg gjorde.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 23-10-09 kl 17:30.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:14   #240
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.


PS: Du må gjerne bruke røde prikker når det er det du mener, jeg bryter ikke sammen av den grunn.

Men noen kan finne på å gjøre det, og siden man ikke på forhånd vet hvem noen er så er det best å la være og rødprikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no