|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Bedreviter
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg er helt på linje med Sitronen her. Når små barn spør på en undrende måte, så svarer jeg. Det gjelder enten det er mine egne barn som spør om andre eller det er fremmede barn som spør meg. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnMen hvor lenge mener du at de skal holde på med det da? For man sier jo faktisk ikke "du er tykk" til folk. Hvis en 12-åring hadde spurt deg, undrende, hvorfor du var så tykk, hva hadde du sagt da? Når skal de lære det, og hvordan?
|
|
|
#203 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnMin femåring spør. Min åtteåring kan spørre meg om ting til tider, etter folk er passert. 11-åringen spør ikke om sånne ting, hun vet.
|
|
|
#204 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnHvorfor har 8-åringen din begynt å spørre etter at folk har passert, hvis du synes det er helt greit å spørre dem det gjelder direkte?
|
|
|
#205 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnAt jeg syns det er greit at et barn stiller spørsmål betyr ikke at jeg syns det er ok at man til enhver tid skal stille spørsmål om alt man lurer på her i verden til andre.
|
|
|
#206 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnDet nærmeste vi har kommet er vel nå på skitur på søndag: "Mamma! Mamma! Se! Han tryna, han! Han skulle svinge, og så GREIDE han det ikke?!" mumlemumle "Mamma! SÅ du det ikke?!! Han TRYNA! Skikkelig!!" mumlemumledradra
|
|
|
#207 |
|
Bedreviter
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
De lærer det når den tid kommer. Jeg har altså vært svært liberal med å la Frøkna være undrende overfor andre folk, men likevel har hun sluttet med det omtrent på den tiden det var på tide å slutte.
Jepp. Treåringen spør om hva som helst fortsatt. Frøkna sluttet å spørre åpenlyst i fem–seksårsalderen. Jeg husker ikke helt når, men hun har i alle fall sluttet nå. (7,5 år) |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Bedreviter
|
Unger som er så gamle oppdras ikke bare av foreldrene. Jeg er jammen ikke sikker på om de først og fremst oppdras av foreldrene lenger. De observerer omgivelsene rundt seg, ser hva andre gjør og får korreks på oppførselen direkte og indirekte fra folk rundt seg. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Passiv
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnDet ser ut til at tråden med det opprinnelige innholdet begynner å roe seg. Jeg ønsker dermed å svare på det som skjedde baki her hvor jeg mottok en trussel om bank. Sist redigert av Slettet bruker : 17-03-10 kl 09:31. Årsak: Ønsker ikke å ha såpass privat liggende på åpent lenge |
|
|
|
#211 |
|
Yes, we can!!
|
Han er generelt temmelig brutalt ærlig.
|
|
|
#212 |
|
Bedreviter
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnSmilefjes: Jeg har hittil valgt å ikke kommentere det som skjedde tidligere i tråden, siden det ikke kunne gjøres uten å oute deg. Når du selv velger å skrive om din bakgrunn, har jeg lyst til å kommentere at det som her har skjedd er noe av det jævligste jeg har hørt om på FP noen gang, og jeg synes du har blitt behandles aldeles skammelig. Fy flate! |
|
|
|
|
|
#213 |
|
ctrl+z
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg signerer Teofelia helhjertet. Jeg blir ikke ofte målløs, men denne gangen har jeg rett og slett vært helt satt ut. Da kan jeg virkelig ikke sette meg inn i hvordan det må være for deg.
|
|
|
#214 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnOK :dyp pust: Jeg føler meg delvis skyldig i alt som har skjedd med utgangspunkt i denne tråden, og skulle virkelig ønske jeg ikke hadde skrevet et eneste ord. |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
saftig
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg forstår veldig godt at Smilefjes reagerte, og syns dette er en fin påminner om at vi har ulik tålegrense fordi vi har ulik bakgrunn. Men jeg er også overbevist om at Acsa ikke gjorde dette av ondskap. Uten at det forandrer påkjenningen for Smilefjes.
|
|
|
#217 |
|
guru advisor
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnDet er veldig synd at du har opplevd det du har gjort smilefjes. Jeg kan ikke forestille meg hvordan dette opplevdes for deg. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Passiv
|
Acsa og jeg har ikke noen spøkefull tone ut fra historikk. Sist redigert av Slettet bruker : 16-03-10 kl 15:21. |
|
|
|
#219 |
|
er her
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnSmilefjes: Det du har opplevd er grusomt og den som viste om dette burde ikke under noen omstendigheter sende deg en slik PM.
|
|
|
|
#220 |
|
Ustabil
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnFørst vil jeg si at Smilefjes - du har min fulle støtte og sympati i forhold til de ubehagelighetene som dukket opp. Dette var virkelig langt over streken, og det mener jeg gjelder uavhengig av din fortid og dine erfaringer. |
|
|
|
![]() |
|
|