|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Oi, lese hele tråden før man begynner å fjase. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Min erfaring med barn og unge sier at du har pekt på de viktigste faktorene, ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sorry, men nei. Du blir pent nødt til å flytte hit. Det er hus til deg to hus bortenfor oss. Gangavstand til fin strand. |
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Enig.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Men er det ikke veldig rart å ønske å ha barn med en mann man overhode ikke kan tenke seg å leve sammen med/gifte seg med?
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jo det er det, derfor fikk hvertfall jeg barn med mannen jeg skulle gifte meg med, og det etter at vi hadde vært sammen i 6 år og kjente hverandre på godt og vondt. Men blir man uplanlagt gravid har man jo kanskje ikke ønsket seg barn med en mann man ikke ville være sammen med. Tar man abort da så javel. Jeg kunne ikke gjort det, men det har jo å gjøre med hvilket syn man har på den saken.
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Det er vel ikke så rart å ønske å beholde et barn man allerede bærer selv om man ikke ønsker å dele livet med barnets far? Mye heller det enn å flytte sammen med faren fordi det "passer seg slik" hvis han ikke er en god fars- og ektemannkandidat. Jeg ville i alle fall 1000 ganger heller vært alenemor enn å bo sammen med en slabbedask av en mann. |
|
|
|
![]() |
|
|