|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Passiv
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!
Som andre sier: Det er faktisk en privatsak. Selv hadde jeg blitt litt rystet om foreldrene til elevene mine diskuterte min påkledning. Har du et problem med hennes manglende BH i form at det du har nevnt tidligere om at det går ut over konsentrasjonen så bør du jo i all anstendighet ta det opp med den det gjelder eller hennes overordnede. |
|
|
|
#202 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går hun med papirklipp klistret på overkroppen ? Se, da begynner jeg å skjønne din reservasjon... Hun bruker sikkert opp alt utstyret som var tenkt til de stakkars førsteklassinger. Men du må da skjønne, at det tar ganske lang tid å klippe-klistre overkroppen full av avis- og damebladebiter - især med så mektig store pupper - så da vil hun vel gjerne ha at det synes også ? Er det Safari-collagegenser (med ord inneholdende dagens bokstav) som hun tar på ?
|
|
|
#203 |
|
Bedreviter
|
:dytter: |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke en slik "undersøkelse" ville fungere, i og med at svaret nok ville bli påvirket av hvordan problemstillingen ble fremlagt, og hvordan det ble farget av den som spør. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#206 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er heldig som ikke har alvorligere saker å bekymre deg for enn puppene til "lærerinnen" (er det virkelig noen som bruker det ordet enda?) til sønnen din. |
|
|
|
|
|
#208 |
|
maler
|
I likestillingens navn må det da være forbudt med annet enn bukser som sitter løst over baken hos menn. Eventuelt må de ha dressjakke lang nok til å dekke setemuskulaturen. Tolv år gamle jenter har nemlig også hormoner, og vi vil vel ikke at de skal distraheres heller?
|
|
|
#210 |
|
Passiv
|
For at denne kleskoden skal kunne godtaes av likestilingsutvalget legges følgende bestemmelser til det eksisterende regelverket. Sist redigert av Skvetten : 27-10-09 kl 11:41. Årsak: Skrivefeil. :flau: |
|
|
|
#211 |
|
maler
|
|
|
|
#212 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Skvetten: Altfor innviklet.
|
|
|
#213 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg stemmer fremdeles for burka - både for kvinnelige- og mannlige lærere. Evt. får vi kutte ut lærere helt og gå for en robotvariant uten noen former som helst.
|
|
|
#216 |
|
Passiv
|
Burka er ikke sømmelig nok tenker jeg, kan vi innføre niqab for samtlige kvinnelige lærere?
Selvsagt skal det være sort og brunt. Farger kan sette fantasien i sving. |
|
|
|
#218 |
|
Yes, we can!!
|
Nja, det er litt strengt, men hvis det var den gode smak som var tema her, så må vi absolutt ta opp mintgrønt og visse neonfarger til diskusjon, tror jeg.
|
|
|
#219 |
|
Passiv
|
Næsj, bedre med datamaskinvarianten. Ser for meg maskinen fra Wargames. |
|
|
|
#220 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Bare sørg for at brødene blir igjen hjemme før læreren entrer klasserommet. Brød kan gi assosiasjoner som får barn til å miste konsentrasjonen.
|
![]() |
| Emneord |
| fine tråden!, tjenerstab |
|
|