|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Sv: Sushi for nybegynnereEdvard var nok dessverre ikke der, det var bare jeg som gjorde et forsøk på å gjøre meg litt interessant når jeg presenterte meg. Jeg tror Heiko, aC og Skilpadda nesten lot seg lure. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnereOg etter dette treffet har jeg også fått lyst på iPhone.
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnere
Sånn rent bortsett fra at ingen av oss røyker, så jeg synes nesten ikke at jeg kan se på det som en besparelse. Det har jo aldri vært noen kostnad.
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnereSånn rent bortsett fra at jeg aldri har klart å røyke fordi jeg blir så dårlig av det. Mannen har aldri prøvd og føler ikke behovet.
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg er gift med en teknofreak av en mann. Han har gode argumenter i massevis. Vi får straks 30 000 av utbygger for å leve med svikt i parketten i stua, så jeg mistenker ta de pengene kanskje ender i iPhone x2.
|
|
|
|
#17 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Sushi for nybegynnereOg jeg sliter fortsatt med å forstå at rå fisk kan være godt for noe som helst.
|
![]() |
|
|