|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseDa har jeg unnagjort Ekeberg og Ryenkrysset en gang til, denne gangen uten en eneste motorkvel.
![]() |
#203 |
Textrovert
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseRyenkrysset er grufullt. Jeg hater det. Jeg liker ikke den nye rundkjøringen etter trafikkmaskinen heller, den i retning Tøyen. Folk kjører helt på måfå. Nuvel, Grünerløkka liker jeg ikke heller, fordi det er så mange fotgjengere og syklister og trikkeskinner pluss pluss. Så du er kjempeflink som tar dette på strak arm.
![]() |
#204 |
Pauset
|
![]() Sv: Glitterchick gets her license
Dette går jo fremover! |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseKjempebra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseOppdatering: Det går fremdeles fremover, heldigvis! Jeg fikk et langt opphold i sommer, på grunn av sykdom og ferier, så i august hadde jeg første time på to måneder. Jeg var egentlig ferdig med Ekeberg før ferien, men vi tok en ekstrarunde der for sikkerhets skyld, før jeg har øvd meg på å ha vikeplikt på Grünerløkka i to kjøretimer. I dag har jeg på nytt kjørt på Ekeberg og Nordstrand, men øvd på å være på og av forkjørsvei, og hvordan man kan se det. I bakken end fra Jacobs var jeg helt oppe i 80! Det er egentlig bare 70 der, men det trillet litt fort.
![]() |
#214 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseFilskifte bør bety motorvei, for filskifte inni byen er verre enn på motorveien.
![]() |
#215 |
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseJeg håper ikke dere har tenkt til å øve på filskifte på Ekeberg, i hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glitterchick gets her license
Jeg syns mesteparten av hva jeg har gjort er verre inni byen, enn på motorvei (uten at jeg har kjørt på motorvei da). Jeg får høre med min venninne som har kommet litt lenger, hvor hennes filskifteøving foregår.
![]() |
#217 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseAh, det var det aller, aller første jeg lærte av kjørelæreren. Øvde masse før jeg fikk kjøre en meter. Tenker han var passe lei av rykkebråstopp dag ut og dag inn.
![]() |
#218 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseJa, jeg lurer litt på hvorfor hun ikke har sagt noe før jeg kommenterte at jeg ikke akkurat stoppet mykt. Kanskje hun har blitt immun?
![]() |
#219 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseÅh, jeg kjenner jeg er glad for at det er mange år siden jeg tok førerkort, og at jeg gjorde det i en mindre by enn Oslo!