Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 15:43   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Åtte - tre millioner. Nesten det samme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:44   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åtte - tre millioner. Nesten det samme.

Same, same.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 19:00   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra Glitter, det går virkelig fremover! Flink er du!

I dag har jeg tatt førerkort her i Florida og det er deilig å ha det gjort.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:40   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppdatering: Det går fremdeles fremover, heldigvis! Jeg fikk et langt opphold i sommer, på grunn av sykdom og ferier, så i august hadde jeg første time på to måneder. Jeg var egentlig ferdig med Ekeberg før ferien, men vi tok en ekstrarunde der for sikkerhets skyld, før jeg har øvd meg på å ha vikeplikt på Grünerløkka i to kjøretimer. I dag har jeg på nytt kjørt på Ekeberg og Nordstrand, men øvd på å være på og av forkjørsvei, og hvordan man kan se det. I bakken end fra Jacobs var jeg helt oppe i 80! Det er egentlig bare 70 der, men det trillet litt fort.

Neste gang skal vi øve på filskifte. Betyr det motorvei?

Gammel 31-08-09, 13:43   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filskifte bør bety motorvei, for filskifte inni byen er verre enn på motorveien. Det kommer til å gå så fint.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:48   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper ikke dere har tenkt til å øve på filskifte på Ekeberg, i hvertfall.

Forresten blir jeg mildt psykotisk av alle som ikke har fått med seg at det er 70 i den bakken - på vei oppover. Når jeg er på vei for å hente barn. :hissig:

Men det var en avsporing. Eller filskifte, om du vil.

Gammel 31-08-09, 14:16   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Filskifte bør bety motorvei, for filskifte inni byen er verre enn på motorveien. Det kommer til å gå så fint.

Jeg syns mesteparten av hva jeg har gjort er verre inni byen, enn på motorvei (uten at jeg har kjørt på motorvei da). Jeg får høre med min venninne som har kommet litt lenger, hvor hennes filskifteøving foregår.

I dag fikk jeg tips om hvordan jeg skulle slippe å få sånne veldig harde stopp når jeg bremser, ved å slippe bremsen bittelitt akkurat når bilen nesten står stille. Jeg liker sånne tekniske ting, blant annet har jeg blitt rågod på å parkere i parkeringshus. Det er så gøy å kløtsje bilen på plass.

Gammel 31-08-09, 14:20   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, det var det aller, aller første jeg lærte av kjørelæreren. Øvde masse før jeg fikk kjøre en meter. Tenker han var passe lei av rykkebråstopp dag ut og dag inn.

Gammel 31-08-09, 14:29   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, jeg lurer litt på hvorfor hun ikke har sagt noe før jeg kommenterte at jeg ikke akkurat stoppet mykt. Kanskje hun har blitt immun?

Forrige kjøretime holdt jeg forresten på å kjøre på noen. Det var aldri farlig eller helt krise, men en ganske nyttig tankevekker. Jeg kjørte rundt på løkka og dagens oppgave var å passe på hvor jeg lå på veien, spesielt i forhodl til venstresvinger. Jeg hadde nemlig en tendens til å kjøre litt for langt ut i krysset før jeg svingte. Jeg var så konsentrert om nettopp dette at jeg rett og slett ikke la merke til de fire menneskene midt foran bilen.

Gammel 31-08-09, 15:34   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg kjenner jeg er glad for at det er mange år siden jeg tok førerkort, og at jeg gjorde det i en mindre by enn Oslo!

Gammel 01-09-09, 12:22   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Da har jeg forhørt meg med en venninne som ligger litt foran meg med samme kjørelærer, og filskiftet foregår på ring 2. Altså ingen motorvei nå. Puh!

Gammel 01-09-09, 12:55   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filskifte ga meg blodtrykk i mange år. :tok lappen på landet:

Gammel 08-09-09, 14:43   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

I dag har jeg filbyttet til den store gullmedaljen, og fikk masse skryt. Jeg har også kommet meg levende gjennom Carl Berner, store deler av Ring 2, Sagene, Hausmannsgate og Tøyen. Det var et par ganger jeg pysa ut for å bytte fil, fordi jeg syns det var vanskelig å bedømme avstanden til bilen som kom bak.

Gammel 08-09-09, 14:47   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Oi! Carl Berner er jo ikke for pyser sånn i utgangspunktet, og verre er det nå som de arbeider der. Trodde man ble oppfordret til å holde seg unna en tid fremover, til og med!

(Edit: Carl Berner er ikke noe vanskelig kryss, bare man vet hvor man skal og holder styr på kollektivfelt etc. Og nå blir det vel helt annerledes der også).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 14:46   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pyser ofte ut, jeg, selv om jeg har kjørt bil i 21 år. Jeg har manglende dybdesyn, så jeg tør ikke gamble på avstandene, særlig ikke når hastigheten er høy.

Og Carl Berner er vanskelig, altså. Jeg liker IKKE å kjøre der, jeg synes det er et forvirrende sted.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 14:47   #16
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke verst; Carl Berner syns jeg jo har vært skummelt nok å ta bussen gjennom i det siste.

Ben "can do something in between" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 14:52   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Carl Berner til vanlig hadde ikke vært så ille, men med den rundkjøringaktige greia med masse humper, busser, biler, arbeidere og gravemaskiner de har nå var ganske skrekkinngytende. Jeg føler meg ganske tøff.

Jeg har også funnet ut at å svinge samtidig som man skifter gir ikke er så lett.

Sist redigert av Tallulah : 08-09-09 kl 15:03.
Gammel 08-09-09, 14:54   #18
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flink og tøff er du Glitter!

Gammel 08-09-09, 15:42   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Carl Berner er ganske livlig om dagen, ja.

Imponert!

Gammel 08-09-09, 15:43   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, det var imponerende, ja! Ille nok å rundt på Carl Berner for tiden, synes jeg - det er jo aldri likt fra gang til gang heller.

Svar

Emneord
førerkort, lappen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.