|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeVår TFK har aldri veltet. Jeg synes det er utrolig godt tyngdepunkt på den for å være en 3 hjuls vogn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Curlingkone
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge
Det er sikkert lurt å prøve dem begge ja.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeOg så er det forskjell på måten man kjører vognen på. Derfor ville jeg prøvekjørt de. Gjerne mer enn noen minutter. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeNår man går tur langs veien er ofte 4 hjuls vogn best ja. Jeg har begge deler og har brukt cerox når jeg går lange turer. og TFK når jeg skal ha den med i bilen, skal inn på en butikk eller noe sånt. Forskjellen er jo at svingbart hjul snur på flekken uten at du trenger å gå runt vognen . Den er derfor MYE enklere å kjøre på trange plasser med. Spesielt klesbutikker. Er og veldig praktisk om man må bære med seg noe. Fordi man trenger ikke 2 hender på styre for å svinge. Sleit veldig en stund jeg hadde bare 4hjuls vogna fordi jeg alltid bar mye varer med meg inn fra bilen, og det var snakk om 150m. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgehttp://cache.vendaria.com/vpop/VpopV...ia%20Media&tp= Sist redigert av Left : 04-01-09 kl 15:13. |
|
|
|
#8 |
|
Curlingkone
|
Jeg har prøvd både spoon og guniss sine vogner på asfalt, og tror det bare er en vanesak å trille begge deler jeg altså. Altså tre eller firhjuling...
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeLag en poll med bilde, E. Jeg har ikke peiling på vogner lenger, men skal stemme på den som er penest.
|
|
|
#11 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeVi må vel linke til barnevognforumet på Nybaktmamma.com vel!
|
|
|
|
#12 |
|
Curlingkone
|
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeJeg kjøpte TFK når han var 6mnd. Så jeg TROR jeg skulle klart meg bare med den om vi hadde hatt den som har så pass stor bag. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeOptimalt sett bør du kanskje kjøpe første vogna brukt - for så å kjøpe den mest fancy sportsvogna du finner - med god samvittighet.
|
|
|
#16 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeKjøp først en vogn som er romslig og stødig, og god på vinterføre. Til våren er du sikkert så luta lei den at du bare klør i fingrene etter å kikke på ny vogn. Det er jo kjekt å ha noe å se fram til også.
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeJeg begynner forresten å bli litt svett. Har S3 og Xplory fra før av, men klinte til med en OTH når Pjokken skulle komme under påskudd av at den er fin som bagvogn. Nå begynner bagen å bli vel kort synes jeg. Pjokken er to måneder gammel.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeJeg
|
|
|
#20 |
|
villende
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge@apan: TFKen er ganske dyr og ikke så lett å få tak i brukt (noe som vel tyder på at de fleste som kjøper den er fornøyde, da det er mange som triller rundt på TFK. ) Jeg kjøpte min på supersalg på Barnas Hus, og de har vel også ganske ofte salg på den. Bag til vognen kan man sikkert få tak i brukt, da er det jo bare å bytte madrassen. (Min bag er allerde gitt bort til en juni 09-baby.) |
|
|
|
![]() |
|
|