|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?
Her er det vi, men flest ganger han
|
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Hos meg vil VI bestå av meg og ungene, så det blir jeg som vasker.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?I Oslo hadde jeg vaskehjelp på 60 ynkelige kvadrat. Jeg hadde kjempetravel jobb slik at jeg ikke kunne bidra og for at mannen ikke skulle bruke alle sine fridager (der han skulle på jobb om kvelden) til å vaske, men heller trene og kose seg og være en blid og glad mann, så prioriterte vi det. Nå er jeg hjemme med en veldig veldig grei baby, og synes det er helt greit å dra over et gulv. Det er et VI som vasker og rydder i dette huset, jeg er ikke hushjelp. Vasking er en helt grei ting å gjøre, synes jeg, rydding er verre, for ikke snakke om hvor kjedelig det er med klesvask, henge opp, ta ned, legge sammen, legge på plass, å, så kjedelig!
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jeg svarer som oftes jeg når jeg svarer i tråder her på FP, for meg blir det unormalt å svare vi hele tiden selv om vi er to. (Det er kanskje litt urettferdig i denne tråden i og med at mannen vasker og rydder mer enn meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Hvordan vasker man egentlig en ovn på best måte? OK, jeg har ovnsrens til å bruke inni, men hva med utenpå? Jeg tror ovnen er 25 år gammel og bærer preg av å ikke ha vært vasket HVER dag ....
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?jeg vasker alltid litt ekstra til jul. Tar kjøkkenskapene og litt grundigere vask på badet og rydder inne i skap osv på alle rom. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?I går vasket jeg gulvet på stua, så nå er det klart til jul. Og i morges ryddet jeg matskapet på kjøkkenet, så vips - det er også ferdig. |
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jeg skulle rydde og vaske i tørrvareskapet på kjøkkenet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jeg er helt ferdig til jul. Alle kriker og kroker er vasket, alle skuffer, alle skap, lister, vegger +++ |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Pusset alle vinduer! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jeg vasker nok ikke så mye mer frem mot jul, men jeg er kanskje litt flinkere til å strukturere meg slik at det meste er rent samtidig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Syns du ikke at det rekker å bli ganske skittent igjen når du vasker til jul så tidlig? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jeg har begynt med ryddinga før julevasken!
|
|
|
#18 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Nope, det gjør det ikke. Jeg pynter på det når det trengs, og vasker så klart huset hver fredag i hele desember, akkurat som jeg gjør ellers i året. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og ned
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Da er alle vinduer i huset vasket og gardiner byttet i stua.
|
|
|
#20 |
|
Einsam
|
Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Julevask? Nei, i grunnen ikke. Jeg tar et rom i ny og ne gjennom hele året i tillegg til vanlig vask, det holder i lange baner. I dag står rydding og vasking av andre etg på tapetet, men jeg regner ikke det som julevask akkurat.. |
|
|
|
![]() |
|
|