|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?
Okay, då forstår eg meir kva du meiner. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?
Jepp. Mannen min er sånn som blir sulten, og ja, så er han sulten, da, til det passer at får i seg noe mat. Big deal, lizzom. Jeg, derimot, blir et monster og må ha mat nå NÅ NÅ!
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Mannen min tåler fint å gå uten mat lenge, han blir sulten og thats it. Jeg går rett i kjelleren og takler ingenting.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Vi maser ikke, altså. Jeg har bare hørt setningen min fly ut av munnen en eller to ganger, og det ble litt komisk, men var altså ikke helt uten grunn. En påminnelse om at det er annen mat også på fatet ser jeg ikke på som mas.
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Jeg har en gutt som spiser det meste, men som sjelden spiser store mengder. Da syns jeg det er greit at han spiser den lille porsjonen med kjøtt han har på tallerkenen, og ikke bare velger grønnsaker og pasta/ris eller hva vi har. Så hvis han ser ut til å legge igjen kjøttet en dag, minner jeg ham på at han trenger det også. Mange av oss voksne kan vel ha godt av mindre kjøtt, men småbarn trenger jo det også. |
|
|
|
![]() |
|
|