|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Sv: TORO på sporet!
Denne med tomatsaus har jeg nettopp fortært en pose av
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: TORO på sporet!Hver gang jeg er på Ultra og egentlig bare skal ha brød, koster det 500,-
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sei, torsk, laks? I grunnen hva som helst.
|
|
|
#7 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Onkel Tore ja! Jeg er vokst opp med posemat, så her er det Herr Snurp som lager maten (veldig god mat... og jeg har en fra-bunnen-av-svigermor) og de få gangene Tore kommer i hus, er det i ren nostalgi fra min side: F.eks orientalsk gryte og tomatsuppe... Mange av posene er ikke lenger mulig for meg å fortære, er f.eks få sauser jeg kan spise (og lages uansett best fra bunnen, viske mel er ikke vanskeligere enn å viske pulver), men buljong i terninger er et must i skapet.
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 28-08-08 kl 02:53. Årsak: og måtte ha Fjorland risengrynsgrøt under svangerskapet, et par ganger i uka, minst! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet![quote=Fru Snurp;1161591]Onkel Mange av posene er ikke lenger mulig for meg å fortære, er f.eks få sauser jeg kan spise (og lages uansett best fra bunnen, viske mel er ikke vanskeligere enn å viske pulver), men buljong i terninger er et must i skapet.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#11 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Jeg kan godt komme med en innrømmelse til mens jeg først er så godt i gang: Jeg liker ikke å lage mat.
|
|
|
#12 |
|
"De"
|
Ikke jeg heller.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: TORO på sporet!Jeg tror mange bruker TORO etc fordi det er "trygt". Da trenger man ikke tenke så mye på krydder og hva man skal gjøre for å få smak på ting.
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: TORO på sporet!Jeg tror forresten dette handler om å kunne gjøre folk mer selvsikre i forhold til å lage mat. Jeg burde holdt matkurs hele tiden, så alle kunne se hvor lett og kjapt og hyggelig det er å lage mat. Jeg skulle ønske folk turde litt mer og trodde mer på seg selv.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Definitivt.
|
![]() |
|