|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg synes egentlig ikke det. Ikke det at jeg synes at jeg er stygg, langt ifra men jeg har nok skavanker til at jeg ikke akkurat ser på meg selv som et kunstverk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Leser
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Nei, hallo! Du er jo nydelig!
Minn inntrykk av de som blir mindre pene på bilder som man bare "knipser rundt omkring" er at de snakker hele tiden - da blir det mange morsomme grimaser.
![]() |
#204 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei, det synes jeg ikke at jeg er. Men jeg vet at jeg kan være søt, og antageligvis sjarmerende, for jeg har hatt ganske mange som har vært forelsket i meg i mer gyldne tider. Nå har jeg lagt på meg ørti kg og har aldri tid til å stelle meg selv, og da ser jeg stort sett ut som en katastrofe.
![]() |
#206 |
Ringskrømt
|
Omtrent slik er det.
![]() |
#207 |
En som trener
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg kan være pen, på en god dag med litt sminke og god selvtillit. Ansiktet mitt kler bedre noen kg mindre, nå er dobbelthake og pløsekinn litt for fremtredende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
"hopper litt opp og ned"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Det kommer an på, har som andre, gode og dårlige dager. I ferien har vi tatt noen bilder, og der er det bilder jeg kan peke på å si at jeg er pen, mens andre bilder får jeg helt kula av å se på. Jeg har noen ekstra kilo, og vet som Joika at jeg ser bedre ut 15 kg lettere |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg har endel kg for mye, og vet at jeg ser bedre ut uten de. Det er fordi ansiktstrekkene kommer bedre frem, og jeg ser mindre "blubbete" ut.
![]() |
#212 |
Borte
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg er ikke pen, men jeg tror jeg har en utstråling som veier opp for manglende skjønnhet.
![]() |
#213 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synes du at du er pen?Helheten er ganske bra, så på en god dag er jeg ganske pen... innbiller jeg meg
![]() |
#214 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns ikke selv at jeg er pen, men jeg liker utseende mitt forholdsvis godt. Det er meg.
![]() |
#215 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er del av en venninnegjeng, der flertallet er str 34-38 og rimelig smashing om jeg så skal si det. De er slanke, nette og ganske så pene. Vi har vært venner siden ungdomsskolen, og jeg har alltid følt meg som en diger hest ved siden av de.
![]() |
#216 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er inne i en god periode, så jeg tror jeg er ganske pen. Selv om jeg ikke klarte å gå ned de fem kiloene før sommeren, så har jeg blitt veldig brun, håret er finere og jeg har kule sommerkjoler som framhever det pene.
![]() |
#218 |
Evig optimist
![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?På gode dager synes jeg at jeg er pen, og jeg blir iallefall penere av å smile
![]() |
#219 |
Epikur
|
Å, er det sånn det henger sammen!
![]() |
#220 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns selv at jeg ser helt allminnelig bra ut, tror på det når jeg får komplimenter, og smiler når jeg ser meg selv i speilet.
![]() |
|
|