Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 01:18   #201
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Nei, jeg synes egentlig ikke det. Ikke det at jeg synes at jeg er stygg, langt ifra men jeg har nok skavanker til at jeg ikke akkurat ser på meg selv som et kunstverk.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:30   #202
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg synes ikke jeg er pen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 08:32   #203
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Med riktig sminke kan jeg kanskje se litt søt ut, men pen? Overhodet ikke.

Nei, hallo! Du er jo nydelig! Virkelig.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hvis man fotograferer litt sånn i hytt og pine mens folk snakker eller ler eller går omkring og gjør andre ting, så er det også sånn at det er noen det ofte blir veldig pene bilder av, og noen som vanligvis ser mye mindre pene ut på bilder enn i virkeligheten.

Minn inntrykk av de som blir mindre pene på bilder som man bare "knipser rundt omkring" er at de snakker hele tiden - da blir det mange morsomme grimaser.

Gammel 03-08-08, 08:40   #204
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det synes jeg ikke at jeg er. Men jeg vet at jeg kan være søt, og antageligvis sjarmerende, for jeg har hatt ganske mange som har vært forelsket i meg i mer gyldne tider. Nå har jeg lagt på meg ørti kg og har aldri tid til å stelle meg selv, og da ser jeg stort sett ut som en katastrofe.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 08:48   #205
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det synes jeg ikke. Jeg ser helt alminnelig ut, men kan noen ganger muligens være litt søt (for noen).

Gammel 03-08-08, 09:46   #206
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Eh...? Du er jo SMASHING!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg syns jeg er pen, men stort sett ser jeg bare kviser/sår/arr og ser også at andre stirrer på det samme og da er jeg bare stygg.

Omtrent slik er det.

Så BRA at andre synes den filmen var dum også.

Gammel 03-08-08, 09:51   #207
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan være pen, på en god dag med litt sminke og god selvtillit. Ansiktet mitt kler bedre noen kg mindre, nå er dobbelthake og pløsekinn litt for fremtredende.

Ellers er jeg fotogen, jeg tar meg stort sett bra ut på bilder og bedre enn IRL.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 09:57   #208
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ja jeg tror nesten du må være farget av dine egne opplevelser for jeg synes jeg stadig vekk ser at du hopper litt opp og ned fordi noen har sagt noe sleivete om pene eller tynne mennesker.
Selv er jeg veldig fotogen, har alltid vært det. Men det faller meg ikke inn å irritere meg over Albertines innlegg, det er jo en humoristisk tone i det.

"hopper litt opp og ned"?

Selvfølgelig uttaler jeg meg i diskusjoner som går på akkurat dette når det engasjerer meg, like selvfølgelig som man uttaler seg når noen sier noe sleivete om stygge eller tykke mennesker.
Fellesnevneren er nemlig "mennesker", og jeg synes ikke det er kult at det er mer akseptabelt å uttale seg negativt om noen enn andre bare pga. utseendet.

(og ja, selvfølgelig ser jeg nyansene og forskjellene og blablabla.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 10:03   #209
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på, har som andre, gode og dårlige dager. I ferien har vi tatt noen bilder, og der er det bilder jeg kan peke på å si at jeg er pen, mens andre bilder får jeg helt kula av å se på. Jeg har noen ekstra kilo, og vet som Joika at jeg ser bedre ut 15 kg lettere

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 10:33   #210
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har endel kg for mye, og vet at jeg ser bedre ut uten de. Det er fordi ansiktstrekkene kommer bedre frem, og jeg ser mindre "blubbete" ut.
På bilder syns jeg at på de poserte ser jeg ikke særlig pen ut, men de som er tatt spontant, mens jeg smiler og leker med et av barna f.eks, da kan jeg se ganske søt ut.
Alt i alt ser jeg ok ut, men ville ikke kalt meg selv for pen nei.

Gammel 03-08-08, 10:35   #211
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I'm so pretty
and so witty
I'm so pretty and witty and bright....:not:

Jeg kan melde at jeg ikke ble særlig fin med halvlangt hår.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 10:36   #212
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke pen, men jeg tror jeg har en utstråling som veier opp for manglende skjønnhet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 10:54   #213
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Helheten er ganske bra, så på en god dag er jeg ganske pen... innbiller jeg meg :lykkelig og i god tro:.

Gammel 03-08-08, 10:55   #214
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke selv at jeg er pen, men jeg liker utseende mitt forholdsvis godt. Det er meg.

Jeg er åpen og blid og utadvent, det er vel oftest de egenskapene ved meg som tiltrekker folk, ikke det at jeg er så vakker, liksom.

Men jeg tror på folk når de gir meg kompliment. Når venner av meg sier jeg er nydelig så er jeg jo det for dem.

Gammel 03-08-08, 11:52   #215
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er del av en venninnegjeng, der flertallet er str 34-38 og rimelig smashing om jeg så skal si det. De er slanke, nette og ganske så pene. Vi har vært venner siden ungdomsskolen, og jeg har alltid følt meg som en diger hest ved siden av de.

Det gjør jeg enda egentlig. Når vi skal møtes. Så føler jeg at jeg er av et annet kaliber. Men jeg tror følelsen fra ungdomsåra sitter godt i? De var jo alltid populære hos gutta, mens jeg var sånn kompistype.

Men det skal sies. Flere av de har slitt med å finne seg type og være i fast forhold. Der har jeg aldri hatt problem, så kanskje personligheten min er vakker.

Men jeg har følt meg stor siden barneskolen. Nå ser jeg at jeg ikke var så stor, men jeg var liksom over 170 høy i 6.klasse. Da føler man seg litt diger ved siden av de pinglete guttene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 12:01   #216
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er inne i en god periode, så jeg tror jeg er ganske pen. Selv om jeg ikke klarte å gå ned de fem kiloene før sommeren, så har jeg blitt veldig brun, håret er finere og jeg har kule sommerkjoler som framhever det pene.
Om vinteren kan jeg føle meg skikkelig sliten oppvaskklut der ingen klær passer og ingen sminke kan skjule grått og dratt fjes, matt vinterhår og uren hud.
Jeg er vel den typen som gjerne vil være helt avslappet angående utseende, men som tenker med lengsel på hvordan jeg så ut som tyveåring. Men generelt ser jeg nok bra ut, og til tider veldig fresh og lekker.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 12:07   #217
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei det synes jeg ikke, selv om mange har sagt jeg er pen så klarer jeg ikke tro på de. Alltid hatt dårlig selvtillit.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 12:17   #218
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

På gode dager synes jeg at jeg er pen, og jeg blir iallefall penere av å smile

Er stort sett fornøyd med utseende mitt, men jeg finnes ikke fotogen, og blir sjelden fin på bilder.

Gammel 03-08-08, 12:29   #219
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Minn inntrykk av de som blir mindre pene på bilder som man bare "knipser rundt omkring" er at de snakker hele tiden - da blir det mange morsomme grimaser.

Å, er det sånn det henger sammen!

Gammel 03-08-08, 13:23   #220
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns selv at jeg ser helt allminnelig bra ut, tror på det når jeg får komplimenter, og smiler når jeg ser meg selv i speilet.

Det er elementer ved kroppen min som jeg helst skulle sett var helt annerlees, men sånn er det ikke. Og det er ikke det folk flest ser heller.

Fremmede folk tenker nok ikke over meg i det hele tatt, hverken pen eller mindre pen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.