Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-08, 10:01   #1
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg kom meg da igjennom dagen i går og, selv om det var vanskelig.
Stod lenge og luktet på en sjokolade i skapet før jeg la den tilbake.
Det verste var imidlertid lysten på is, fant heldigvis en hjemmelagd en av fun light i fryseren.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:03   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Stod lenge og luktet på en sjokolade i skapet før jeg la den tilbake.

Har du sjokolade liggende i skapet? Det hadde jeg aldri kunnet ha. Nix og njet. Det hadde gått ad undas etter fem minutter.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:06   #3
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har du sjokolade liggende i skapet? Det hadde jeg aldri kunnet ha. Nix og njet. Det hadde gått ad undas etter fem minutter.

Normalt så hadde den blitt spist ganske kjapt her og, så jeg er litt fornøyd med meg selv ja.
Den er forresten melkefri og sukkerfri, så den er sikkert ikke god, det er iallefall det jeg sier til meg selv.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:06   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har også sjokolade iskapet. Og potetgull.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:14   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har også sjokolade iskapet. Og potetgull.

Ja, potetgull kan jeg også ha i skapet. Men sjokolade? Aldri i livet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:29   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Denne uka har gått adundas for mitt vedkommende. Mannen skulle være snill så han kjøpte en toliter med iskrem. Jeg klarer jo ikke ha noe stående uten å spise det, så da.. Jeg hopper av denne uka, men starter på ny frisk på mandag.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 11:38   #7
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Hvor mange har tenkt til å fortsette neste uke?
Jeg har tenkt å kose meg litt på lørdag, men satser på å gjøre likedan til uka.

Gammel 30-05-08, 11:56   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Jeg er med ei uke til! Tillater meg en liten sprekk på lørdag og henger med neste uke også. Syden-tur om fire uker er utmerket motivasjon

Gammel 30-05-08, 12:10   #9
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Fint Selma

Gammel 30-05-08, 12:57   #10
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har begynt å planlegge hva jeg skal spise i helga... Vi får overnattingsbesøk hele helga og det er kanskje ikke så dumt egentlig for da kan jeg ikke sitte og momse en hel kveld liksom. Jeg tenkte vi skulle ha is med nonstop og peanøtter og div saus og slikt til dessert en av dagene, og så har vi sikkert en pose eller to med potetgull stående på kveldinga. Jeg skal spise litt av hvert. Men skal huske på å dele!

Gammel 30-05-08, 12:41   #11
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Syden-tur om fire uker er utmerket motivasjon

Her er det også sydentur som er motivasjonen, reiser den 25 juni.

Gammel 30-05-08, 12:38   #12
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fortsetter også neste uke, men skal ikke ha noe godteri på lørdag eller, for jeg vet at hvis jeg først smaker noe nå, så får jeg så dårlig samvittighet at jeg tømmer det som er i hus.

Var noen på døra her i går og solgte karameller og kaker. kjøpte en boks av hver, men har ikke smakt på dem

Gammel 30-05-08, 12:42   #13
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Har gått bra med meg også om jeg ser bort fra drømmen jeg hadde for i den sprakk jeg. Drømte at jeg kjøpte meg smågodt, var litt fortvilet når jeg kom på at jeg måtte skrive det her inne. Godt det bare var en drøm. Våknet og var ganske så lettet.

Samme skjedde meg. Var flink på onsdag og rørte ingenting av godteskålen som ble satt fram. Men når jeg våknet torsdag var jeg fortvilet for jeg var sikker på at jeg hadde spist minst halve skålen i går. En litt for virkelig drøm.

Jeg fortsetter neste uke, men er usikker på om jeg skal ha lørdagsgodt i morgen eller om jeg skal kjøre full uke første gangen. Videre framover blir det jo lørdagsgodt, men mulig jeg trenger et litt lenger opphold før jeg begynner i det små med snopspising igjen. Vi får se hva morgendagen bringer.

Men så langt er jeg fornøyd. Dagen i går gikk supert. Ingen sprekk og skikkelig mat spist.

Gammel 30-05-08, 17:19   #14
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også med videre, men legger også inn litt slingringsmonn når det er lørdag. (ellers vet jeg at jeg sprekker før eller siden)
Jeg har gått ned 1.5 kg siden mandag

Men det sier vel egentlig bare litt om hvor mye snop jeg egentlig tyller i meg i løpet av en uke.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 14:06   #15
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sprekk på meg i dag. En Pepsi Max. Men ok, jeg bretter opp armene og tar en uke til allikevel. Spiser lørdagsgodt i morgen, da. Dette er en kjempefin tråd, veldig motiverende å ha selskap av flere!

Gammel 30-05-08, 16:43   #16
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Sprekk på meg i dag. En Pepsi Max. Men ok, jeg bretter opp armene og tar en uke til allikevel. Spiser lørdagsgodt i morgen, da. Dette er en kjempefin tråd, veldig motiverende å ha selskap av flere!

Gå på med nytt mot Hva er vel et glass brus med tanke på hvor flink du har vært.

Må også si at jeg elsker denne tråden. Den har alt å si for min motivasjon.

Gammel 30-05-08, 17:22   #17
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gå på med nytt mot Hva er vel et glass brus med tanke på hvor flink du har vært.

Må også si at jeg elsker denne tråden. Den har alt å si for min motivasjon.

Veldig enig med dere. Utrolig hvor motiverende det er for motstandskraften å vite at man må hit og bekjenne hvis man sprekker. Dere er gull verdt hele gjengen!!

Hvordan er det nå man gjør igjen for å multiquote?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 20:20   #18
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Nå kommer den virkelige prøvelsen for de fleste av oss: Helg! Jeg er optimistisk. Har innvilget meg selv kake til søndag, da minsten har bursdagslag med hele familien da.

Har glemt å oppdatere på et par dager, men jeg har holdt meg onsdag og torsdag også. Hadde helt glemt at det er fredag i dag, så jeg har glemt å finne på et alternativ til potetgull eller godis. Men så har jeg jo glemt å kjøpe potetgull og godis også, så da skal det vel gå greit. Bare synd at Remaen 20 meter unna er åpent til ti.

Tuppen: Man multiquoter ved å trykke på det ikonet med en pluss på (det ligger i midten på høyre side i hver innleggsboks. Når du trykker på "Svar på tråd" dukker alle meldingene du har merket opp.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 21:09   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med neste uke, iallefall delvis. Har en barndåp søndag som er "kosedag"

Gammel 30-05-08, 21:10   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

DETTE har fristet meg i kveld.. var på nabogrillfest...

Men motsto!
Marengskake og twist.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.