|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#202 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Gruffetråd #23
De er så slitsomme! Ikke synger de pent, heller, et par av damene som pleier å stå der.
|
|
|
#203 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #23Når jeg plukker med meg en plante, men den scanner ikke fordi det mangler prislapp. Så henter en ansatt en annen (samme sort) plante med prislapp. Den jeg hadde valgt var jo perfekt til det jeg hadde tenkt. Det var ikke den nye.
|
|
|
|
#204 |
|
Klar
|
Sv: Gruffetråd #23
Der hadde jeg bedt om å få beholde den jeg fant, altså! For da hadde du jo fått rett pris! Håper du blir fornøyd med den du endte med likevel! |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #23Søppeltømmingen kom en dag for tidlig. Det er greit det altså, men tidligere har da appen med tømmeplanen vært oppdatert og man fikk tatt ut søpla i tide. Nå var det plast og metall og glass og begge deler oppbevares inne. Nå har vi to store tømmesekker med plast som ikke fikk bli med! Glass og metall er ok å oppbevare i en måned, halvannen til, men ikke de svære posene med plast. Kommunen deler ikke ut egne kasser til plast, bare plastruller.
|
|
|
#206 |
|
Rockesøster
|
Sv: Gruffetråd #235000 leger svarer i en spørreundersøkelse at de er usikker på om de orker å stå i jobben i 2 år til.
|
|
|
#207 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråd #23Hentet forundringspose på Obs nettopp. Valgte bevisst ikke den med bakervarer for jeg spiser lite bakervarer, og fryseren er stappfull med bakervarer fra andre forundringsposer. Gjett hvem som fikk en haug med bakervarer?! En liten yoghurt, og et mikromåltid, og resten var grovbrød og fandens oldemor.
|
![]() |
|
|