Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-23, 23:54   #201
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.960
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Her vaskes det på 90. Men som sagt ikke bikinitruser.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 00:42   #202
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.691
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg skulle ønske jeg kunne gå truseløs. Tenk så deilig befriende!

Og jeg vasker undertøy og annet som er i nærheten av mitt delikate underliv på 40 grader. Jeg er jo ikke akkurat giftig.

Det er vel nettopp det du er. Tarmbakterier er ganske giftig. Jeg pleier normalt å være veldig avslappet på dette og opplever meg selv som sjuskete sammenliknet med mange andre. Men ble nok også mer «hysterisk» etter å ha hatt sepsis etter å ha fått tarmbakterier inn i SVKet på sykehuset. Selv om jeger klar over at friske folk uten SVK ikke risikerer det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 09:37   #203
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.450
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Ja, det har skjedd en meget sjelden gang når det har vært skikkelig varmt, men bare i mitt eget hus/hytte og hage. Deilig!

I yngre dager kunne det skje en sjelden gang ute på byen (men da som regel med stay ups/strømpebånd og i kraftigere skjørt som var tykkere enn et enkelt skjørt og truse sammen). Det kan også skje en sjelden gang nå på kveldstid her hjemme, men da går jeg som regel ikke rundt så mye uten jeg er mer målrettet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 12:39   #204
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er vel nettopp det du er. Tarmbakterier er ganske giftig. Jeg pleier normalt å være veldig avslappet på dette og opplever meg selv som sjuskete sammenliknet med mange andre. Men ble nok også mer «hysterisk» etter å ha hatt sepsis etter å ha fått tarmbakterier inn i SVKet på sykehuset. Selv om jeger klar over at friske folk uten SVK ikke risikerer det.

Du skulle bare vist hvor mye tarmbakterier jeg vaser rundt i, tror trusa mi er den som har minst innimellom. Neida. Joda. Sykehus ass. Digg.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 18:47   #205
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.407
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Jeg har gått i skjørt uten truse hele ettermiddagen ( ) her hjemme, og det var behagelig så lenge jeg stod oppreist eller ruslet rundt. Da jeg satt i sola ble det bare ekkelt og klamt. Etter å ha vært på toalettet føltes det virkelig som om noe manglet.

Fersk forskning.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 21:10   #206
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg skulle ønske jeg kunne gå truseløs. Tenk så deilig befriende!

Og jeg vasker undertøy og annet som er i nærheten av mitt delikate underliv på 40 grader. Jeg er jo ikke akkurat giftig.


Så du vasker undertøyet ditt mest for det synlige resultatet, ikke for å få bort bakteriene? Og du jobber på sykehus?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 23:11   #207
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Her blåser det til tider ganske mye, også på fine sommerdager. For noen dager siden så jeg en dame som fikk kjolen blåst opp så hele trusa syntes. Kjedelig det også, men fint å ha truse i det minste. Tenkte på denne tråden da jeg så det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 12:10   #208
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.611
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Så du vasker undertøyet ditt mest for det synlige resultatet, ikke for å få bort bakteriene? Og du jobber på sykehus?

40 grader funker fjell. Også for undertøy.

https://forskning.no/bakterier-hygie...et-ditt/428895

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 12:31   #209
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Så du vasker undertøyet ditt mest for det synlige resultatet, ikke for å få bort bakteriene? Og du jobber på sykehus?

Den var søt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 13:05   #210
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.495
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

40 grader funker fjell. Også for undertøy.

https://forskning.no/bakterier-hygie...et-ditt/428895

Dette er andre gangen denne artikkelen lenkes til som bevis på at 40 grader er nok, men den sier jo faktisk ikke det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 13:12   #211
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.766
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dette er andre gangen denne artikkelen lenkes til som bevis på at 40 grader er nok, men den sier jo faktisk ikke det.



Dette står (blant annet):

Sitat:

– Heldigvis burde 40 grader være nok til å fjerne utflod, urinrester og bremsespor i silke samt i syntetiske materialer som nylon og polyester, sier Rasmussen.

– Skitt trenger ikke så dypt inn i syntetiske materialer som i bomull, så en syntetisk truse er lettere å gjøre rent. Men hvis man vil være helt sikker, vil jeg anbefale at man bare kjøper bomullstruser, som tåler å bli vasket ved 60 grader.

Ifølge Anne-Grete Rasmussen er det ikke nødvendigvis farlige bakterier i utflod og bremsespor.
Litt skitt i trusen er ikke helseskadelig, og man går sjelden rundt i bakteriefullt undertøy selv om man bare vasker ved 40 grader, poengterer hun:

– I utgangspunktet er ikke skitt i trusene sykdomsfremkallende. Det er bare litt smuss som blir oppløst av enzymene som er i vaskepulveret – også ved 40 grader.

I avføring kan det imidlertid i sjeldne tilfeller være kolibakterier, kanskje bedre kjent som E. coli.

Hvis det er blod, betennelse, avføring og sopp i underbuksene, bør du vaske dem på 90 grader for å være sikker på at bakterier blir utryddet, anbefaler Rasmussen.


– Fuktighet og varme fremmer også bakterievekst. Så hvis du for eksempel holder mye på med sport, anbefaler jeg helt klart at du vasker på 60 grader, legger til hun.

Så sannsynligvis ikke helseskadelig, som regel tåler vi jo mer bakterier enn vi tror. Og undertøyet kommer jo som regel ikke i kontakt med det vi spiser. Men vask på 40 grader fjerner ikke farlige bakterier nei.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 13:13   #212
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

40 grader funker fjell. Også for undertøy.

https://forskning.no/bakterier-hygie...et-ditt/428895


Funker som fjell når en ekspert sier det bør vaskes på minst 60 grader for å være sikker synes jeg blir å overdrive.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 13:18   #213
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.766
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Men det er forskjell på at noe er helseskadelig og at noe har bakterier i seg da. Alt er ikke nødvendigvis helseskadelig selv om det inneholder bakterier. Da ville jo alle som vasker undertøyet på 40 grader (som meg selv f.eks) gå rundt og være syke veldig ofte. Så jeg tror nok de aller fleste lever helt fint med det som måtte være igjen av bakterier i undertøyet etter å ha vasket det på 40 grader.

Men fortsatt, jeg ville likevel vasket kjolen etter en dags bruk, hvis jeg hadde sittet truseløs i den. Selv om det sikkert hadde gått helt fint å la det være også. Det går vel mest på følelsen av at den er udelikat, heller enn at det reelt sett er uhygienisk. Vi vasker oss jo vanligvis mye mer enn det som egentlig er nødvendig, og det gjelder nok klærne vi går i også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 13:22   #214
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Om ikke alle bakterier er drept i trusa, så skal den jo uansett tilbake til bakteriehelvete. Ingen andre skal (sannsynligvis) bruke den, og man skal vel heller ikke tørke seg i ansiktet med dem, slik man gjør med håndklær som har vært brukt her og der?

Jeg regner med at trusa til Einhyrningur ikke skal pådyttes andre, uansett om hun jobber på sykehus eller på kontor.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 13:36   #215
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.611
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dette er andre gangen denne artikkelen lenkes til som bevis på at 40 grader er nok, men den sier jo faktisk ikke det.

Den sier at 40 grader er helt ok, men om du har sopp eller er syk kan du vurdere mer. Jeg kjører det meste på 60 eller 90, men vi har litt ekstra tilførsel av «smuss» å tenke på
Men jeg vil tro håndvask er et veldig mye mer relevant tema ifht smitte enn trusevask. Uten at jeg har belegg for det. Jeg bruker forøvrig kjolekanten til å åpne dørene på alle offentlige toaletter etter besøk og DET er egentlig et plagg som da bør kokes

Urin, utflod og selv avføring inneholder som regel ikke farlige bakterier. Urin er vel faktisk helt rent når det kommer ut. Det er miljøet som gjør det farlig, tid, temperatur og fuktighet.

Vi ser det jo her ifht melka. All melk vi leverer kontrolleres for bakterie innhold. Litt møkk (møkk som i ku-bæsj) går stort sett helt fint, men melkerester som ikke vaskes skikkelig eksploderer på forbausende kort tid. Feks ved teknisk svikt.

Men dette ble en massiv avsporing. Og kan gi inntrykk av at jeg har et svært avslappet forhold til menneskebæsj. Det har jeg ikke, jeg har et ganske anstrengt forhold til feks offentlige toaletter.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 16:25   #216
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Om ikke alle bakterier er drept i trusa, så skal den jo uansett tilbake til bakteriehelvete. Ingen andre skal (sannsynligvis) bruke den, og man skal vel heller ikke tørke seg i ansiktet med dem, slik man gjør med håndklær som har vært brukt her og der?

Jeg regner med at trusa til Einhyrningur ikke skal pådyttes andre, uansett om hun jobber på sykehus eller på kontor.

Fuglene skal vite at jeg prøver, men ingen er interessert.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 17:53   #217
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Fuglene skal vite at jeg prøver, men ingen er interessert.

Du blander «fåglarna vet» og «Gudene skal vite».

*bidrar i tråden*

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 18:32   #218
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.326
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?



Jeg var på stranda i la villa joiosa og måtte tenke på denne tråden, særlig siden det var mange som solte seg topless der, og jeg så for meg Hyacint uten både topp og bunn av bikinien

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 18:34   #219
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.960
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.



Jeg var på stranda i la villa joiosa og måtte tenke på denne tråden, særlig siden det var mange som solte seg topless der, og jeg så for meg Hyacint uten både topp og bunn av bikinien

Haha, der var jeg for to uker siden. Mange toppløse i Spania, ja.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 21:46   #220
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Du blander «fåglarna vet» og «Gudene skal vite».

*bidrar i tråden*

Sant! Det har jeg ikke tenkt over. Men, naturlig nok kanskje, jeg tror mer på fugler en på Gud.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no