|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Og jeg syns det er helt merkelig å si at man ikke bør klager på elendig ferievær, fordi klimaendringer. Det er to ulike ting. Som å si at man ikke bør klage over å være sylte forkjølt, fordi mennesker sulter i verden.
#202 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg minnes at noen av oss fra Trøndelag og nordover klagde på været i en gruffetråd for et års tid siden, da foreslått løsning i tråden var å bare kle på seg å gå ut.
#203 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg har vært 2 dager på Gjøvik med et helv#%@s styrtregn døgnet rundt. Har vært der så og si hver sommer i 50 år, og har aldri opplevd maken. Så dere østpå: klag i vei på været. |
![]() |
![]() |
#204 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15
Helt håpløst ja |
![]() |
![]() |
#205 |
Yes, we can!!
|
Haha, det husker jeg. Det var det mest østlandske jeg noen gang har lest.
#206 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg skrev at jeg får neller, ikke at andre må slutte å klage. Jeg forklarte litt mer i innlegg 2. Det er helt merkelig at man ikke kan ytre at man synes det er skummelt med klimaendringene i en gruffetråd. Bedre nå? |
![]() |
![]() |
#208 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Ok, jeg syns også det er rart å få neller av klaging, i en gruffetråd for klaging, men den karusellen har vel gått før.
#210 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #15Bank i bordet, idag er første dagen det ikke har kommet regn (ennå). Men, det er kaldt.
#211 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #15Og jeg lar meg fortsatt fasinere av at folk kommer trekkende med "jeg synes det må være lov å ... " e.l., stadig vekk når noen er kritiske eller negative til det som skrives, etter så mange år. Selvsagt er det lov. At man er kritisk, eller uttrykker misnøye med noe andre skriver, er ikke det samme som at man mener det ikke burde være lov å skrive. Men som du sier Polyanna, den runden har vi gått mange ganger før, og det kommer nok igjen.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-07-23 kl 21:31. |
![]() |
![]() |
#212 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg er sørpe forkjølet på andre dagen, og fullstendig robbet for kraft og energi. |
![]() |
![]() |
#213 |
Shake it out!
|
#215 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Været om sommeren for meg er utrolig viktig for å få energi til å starte på nytt skoleår. Godt for ledd, psyke, muskler og vitaminstatus. Kan ikke klage i år, fantastisk juni og reiste til Spania den dagen det begynte å regne hjemme. Her har det vært deilig temperatur hele tiden og batteriene lades. Men jeg vet at jeg hadde strevd hjemme. Å jobbe i dårlig vær går utmerket, å fylle feriedager i dårlig vær blir jeg skikkelig lei meg av.
#216 |
koko
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Den dagen nokon prøver hindre meg i å klage på véret når eg er vérsjuk så skal eg ta klagene til eit heilt nytt nivå. Eg berre seier det.
#217 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg er en sånn som er skikkelig værsyk og det er særlig om sommeren. Jeg forventer ikke 20 + og varmt godt vær hele året lizzom. Denne sommeren med regn, sol og alt om hverandre er desidert det verste jeg vet, og ja, jeg vet jeg ikke kan gjøre noe med det. Jeg foretrekker hele dager med regn enn sånn det har vært i Oslo i år.
#218 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg gruffer mye mer over snø og drittvinter enn sommerværet på Østlandet. På sommeren tar jeg bare det jeg får. Ok, regn hele sommeren er kjipt, men for meg personlig har denne sommeren vært helt ok. Og jeg har ikke vært lenger syd enn Smögen. |
![]() |
![]() |
#219 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Vi er like. Synes våren og sommeren har vært helt ok.
#220 |
Yes, we can!!
|
Sant.
|
|