|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Haddy og bokaJeg har også venner/kjente som jeg ALDRI ville trodd kunne forsvare en kjent slibrig maktmisbruker med at det kun er han som kan "redde" Ap. Jeg blir rett og slett veldig, veldig overrasket over at de mener at det er viktigere enn om han har stukket tungen sin ned i halsen på yngre jenter ubedt.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Haddy og bokaKonen til den svenske "kulturprofilen" (Arnauld) har jo også gitt ut bok, i samme dagboksform, fant jeg ut i dag. Samme raseri mot media, bitterhet mot varslerne, og stand by your man hele veien. Og han er DØMT for to voldtekter!!
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Haddy og boka
Du bør lese Morgenbladets anmeldelse av den. Den er nok et større litterært verk enn boka.
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haddy og bokaJeg synes NRK hadde sendt ut litt for sterke signaler dersom Haddy ikke hadde vært programleder for denne sendingen i år. Jeg er kjempeuenig i mye av det hun har gjort i Giske-saken, men synes ikke hun skal fratas programmet "sitt" av den grunn. Det går fint an å skille snørr og barter her, altså. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Ingrid Gjessing Linhave har vært programleder lenger. Hun har blitt byttet ut i år. At programledere byttes ut er ikke uvanlig, og de kunne fint endret i år uten særlig oppstuss.
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Haddy og bokaTakk, den hadde jeg misset helt. Jeg ble rett og slett litt kvalm nå.
|
|
|
#7 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 08-11-19 kl 16:18. Årsak: tregt tastatur... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Haddy og bokaDet er forstemmende. Han kjører på med offerhistorien sin og får en masse gehør for det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Haddy og bokaJa, den der Svarte Natta-greia irriterer meg enormt, og det har vært mange debattinnlegg om det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
heimføing
|
Sv: Haddy og bokaVel, akkurat nå streamer det som tradisjonelt var Ap-avisa Nordlys fra Giske-sesjonen på Svarte Natta-konferansen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
heimføing
|
Sv: Haddy og bokaBegynner å like iTromsø:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det nå jo være et klassisk tilfelle av å lyve så man tror det selv. Altså den historien TG forteller - og som Haddy forteller i boken sin.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Han glimter til innimellom.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Haddy og bokaJeg har vanligvis null sansen for Holstad, men han hadde et utrolig festlig svar til Bjørn Eidsvågs debattinnlegg om at han ble lite spilt i P1. Anbefales.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Joda, han har masse tillit hos en bråte med velgere.
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Haddy og bokaAltså, jeg blir rett og slett så forbannet av denne greia. Tjener like mye på å bygge opp som å bryte ned, eller? Kan han ikke skjønne at han er helt uegnet til å ha tillitsverv?
|
|
|
#20 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |