|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Coops kaffebøll på LøkkaNettopp. Det er hele reklameopplegget som lyser av kreativ uthenging og et firma som skal vinne priser. Og jeg har sittet i nok sånne møter til å se pitchen for meg.
|
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Coops kaffebøll på Løkka
Jeg har ikke sittet i nærheten av like mange sånne møter, men kan også levende forestille meg pitchen.
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Coops kaffebøll på Løkka
Jeg tror det var med dette min uenighet i denne tråden startet, jeg ser ikke på dette som uthenging eller å gjøre narr av kaffehipstere på Løkka, men som et markedsføringsstunt i form av en slags blindtest der fordommer mot kjedekaffe eller Coop ikke skulle være førende for hva kunden syntes om kaffen
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Coops kaffebøll på LøkkaSeff. Jeg syns bare det er veldig rart at du ikke ser at det at du faktisk hadde oplysninger om at dette kunne være et stunt har gjort det lettere å avsløre. Det var jo ikke navnet slik du sa, men info fra en venn.
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Sv: Coops kaffebøll på LøkkaSelvom jeg fikk kjennskap til dette konseptet via noen andre synes jeg det er innlysende at det er noe mer enn en vanlig kaffesjappe. Tro det eller ei.
|
![]() |
|
|