|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du verv i frivillighet/barns aktiviteter? | |||
| Har ikke hatt verv de siste årene/aldri hatt |
|
23 | 13,53% |
| Har ingen verv for tiden |
|
40 | 23,53% |
| Har ett verv verv |
|
50 | 29,41% |
| Har flere verv |
|
57 | 33,53% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterJeg har ingen verv. Jeg skulle ønske jeg hadde det, men med mine tre, og eldstemann med Asperger, har jeg ingen overskudd. Jeg bidrar dog med baking til alle aktiviteter som trenger det - gjerne med doble porsjoner. Baking er lett forenelig med hjemmekontor, så jeg får hjulpet litt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterPga helseutfordringer har jeg ingen sånne verv nei.
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterNei, ikke på fritidsaktivitetene, ut over dugnader som kommer både titt og ofte. Jeg er i FAU-systemet på 3. Året.
|
|
|
#4 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterJeg har vært to runder i FAU/SU i barnehagen. Jeg ikke tidligere hatt noe verv på skolen, men har bidratt med andre ting. Siden jeg ikke har meldt meg som klassekontakt eller FAU-representant i den andre skoleårene, meldte jeg meg til FAU for Storebrors klasse for dette året. Litt fordi jeg følte jeg "burde", men aller mest fordi jeg ønsket det. Jeg må engasjere meg, det er mine barn og nærmiljøets barn det gjelder. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterJeg er sekretær i fau på femte året, og sitter i styret i borettslaget. Stiller som frivillig på "klubben" når jeg har anledning og er med og organiserer innsamling for tv-aksjonen lokalt. Tidligere har jeg vært trinnkontakt i begge storungenes klasser, og drevet barneteatergruppe, men det ble for mye. Mannen sitter i fau på ungdomsskolen. Neste år grubler jeg på å studere ved siden av jobb, og da må jeg kutte alle verv for å få tida til å steike til.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterVi har bare barnehagebarn, men jeg har sittet i brukerråd og mannen i foreldreutvalget. Det er sikkert 50-60 unger i barnehagen og absolutt ingen ville stille til brukerråd så vi ble sittende i to år. Jeg skjønner det faktisk ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterJeg googlet og fant denne: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterArtig!
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterJa, jeg så det etterpå. |
|
|
|
![]() |
|
|