|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Justin Bieber-konsertEldste min skal på konsert i dag også, hun kjøpte billett selv og har dc-billetter. Skal være glad når det er over også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Justin Bieber-konsertDa ser jeg henne sikkert -vi har også DC-billetter i dag. Hun blir nok lett å kjenne igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Justin Bieber-konsert
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hadde vært fantastisk! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Justin Bieber-konsertVar på konserten i går, og alt gikk så utrolig bra! Vi var ikke hjemme igjen før halv to i natt, så det var en stk. trøtt tenåring som dro på skolen i dagtidlig. Men hun tar seg vel fort inn igjen, kjenner jeg henne rett. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Justin Bieber-konsert21.25 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Justin Bieber-konsertJeg håper han går på før i dag. At han må/ønsker det fordi han skal videre til neste sted da dette er siste konserten i Norge. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rockesøster
|
Ikke sikkert de har det å travelt, ser ut som de har nen dagers pause før neste konsert. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Justin Bieber-konsertDet hadde vært 3 drøye timer ja, før han gikk på. Også var brusen UFORSKAMMET dyr!
|
|
|
#12 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Justin Bieber-konsertJeg fikk telefon fra ei trøtt og sliten jente i 1-1.30 tiden i natt. Da var de trygt tilbake på hotellet. Jeg fikk inntrykk av at hun hadde hatt en topp opplevelse, og at alt hadde gått trygt og rolig for seg.
|
|
|
#14 |
|
med tunga på styret
Sv: Justin Bieber-konsertDe var hjemme rundt midtnatt i går. De satt på rad E, og hadde tatt med en liten kikkert. Skjermene var ikke så store fra der de satt, så den ble brukt flittig. Litt kø for å ta buss fra Oslo. De gikk midtveis i siste sang, og gikk rett på bussen. Drikke var dyrt ja, men de smuglet inn hver sin flaske. Innerst i hallen før man går inn var det vistnok en lang disk med masse stæsj (masse stæsj før også, men da i småboder). |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Synes og det er sent, så jeg håper fortsatt på tidligere konsert i dag. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Justin Bieber-konsertVel hjemme igjen etter en fin tur
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Justin Bieber-konsertDet kan være mange grunner til at artist går på sent, noen er gode, noen er absolutt ikke gode i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Justin Bieber-konsertLitt overrasket over at folke reagerer på dyr drikke, når man ellers bruker masse penger på billetter, reiser og dill. De driver ikke veldedighet heller, og alkohol har de ikke solgt. På sitteplassene har de vann på toalettene man kan forsyne seg av gratis - hvis man er veldig i nød. Og selvsagt kan man ikke ta med flasker og slikt inn.
|
|
|
#19 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For oss var ikke prisen et problem. Men det var veldig mange barn/ungdommer der alene og da tenker jeg at er vannet dyrt, så drikkes det lite vann. Og med tanke på alle de som besvimte til og med før konserten startet, så er det viktig med nok væske
|
|
|
#20 |
|
~~~~~~~
|
Frøkna er som sagt en krøsus. Jeg syntes ikke kr 44,- er uvanlig dyrt.
|
![]() |
|
|