Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vår- og sommermote!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-13, 17:51   #201
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår- og sommermote!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg tror ikke noe på den diameteren din altså. Jeg tror du mener omkrets.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 18:11   #202
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke noe på den diameteren din altså. Jeg tror du mener omkrets.

. Cm så klart, omkrets.

Gammel 26-03-13, 18:15   #203
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var omkretsen ja? For hvis du hadde hatt en leggdiameter på 40 cm ville du vel hatt en omkrets på over 125 cm, da tror jeg ikke det er noe særlig støvletter å velge i altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 21:57   #204
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oh joy, favorittbuksene min fra i fjor er kommet i butikken igjen så jeg skal jammen meg innom og kjøpe med meg ny i et par farger! Har lyst på både blå, grønn og oransje:

Sist redigert av Jenna : 28-03-13 kl 22:10.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 21:59   #205
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Oh joy, favorittbuksene min fra i fjor er kommet i butikken igjen så jeg skal jammen meg innom og kjøpe med meg ny i et par farger! Har lyst på både blå, grønn og oransje:

Åh, den grønne var fin! Merke?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 22:11   #206
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Åh, den grønne var fin! Merke?

Holly & Whyte fra Lindex

Gammel 28-03-13, 22:15   #207
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de buksene passet meg bra også. Men hadde håpet på litt nye farger i år. Jeg har oransj, rød og beige fra i fjor. Kunne godt tenkt meg en lys blåfarge og grå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 22:16   #208
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Ja, de buksene passet meg bra også. Men hadde håpet på litt nye farger i år. Jeg har oransj, rød og beige fra i fjor. Kunne godt tenkt meg en lys blåfarge og grå.

Ja, jeg hadde håpet på en skikkelig rød en. Jeg rakk bae å kjøpe den beige før de ble utsolgt i fjor så jeg skal ha oransje, blå og grønn i år. Men det finnes en lys rosa en også:

Og sand, ser jeg:

Gammel 28-03-13, 22:31   #209
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Fine bukser!

Gammel 04-04-13, 20:39   #210
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vil ha!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (381,4 KB, 7 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 20:28   #211
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått en gladnyhet. Og da gikk jeg rett på folkmalmo.se

Denne synes jeg var fin:

Og denne:

Det er jo to kjoler, til prisen av en skinnveske.

Nei. Jeg kjøper nok ikke begge. Jeg synes den nederste var mest stilig. Den øverste litt kulere, og fin med svart cardigan feks.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 20:31   #212
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den øverste var fin, Nessie - om det ikke var for at det hvite feltet øverst diskvalifiserte den for min del.

Gammel 11-04-13, 20:36   #213
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Den øverste var fin, Nessie - om det ikke var for at det hvite feltet øverst diskvalifiserte den for min del.

Det er så lite at det får gå
Bestilte den jeg.

Gammel 16-04-13, 19:14   #214
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Mads og Mille har den også, uten hvitt ()

Gammel 19-04-13, 18:36   #215
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Åååååh noe annet sted der det fins andre str en xs igjen.

Gammel 22-04-13, 14:58   #216
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Mads og Mille har den også, uten hvitt ()

Jeg fikk (ved en feil?) denne i posten istedet for den i blått/hvitt/svart.
Jeg liker jo grønt veldig godt, men hadde litt lyst på noe med litt svart i seg og. Men jeg trooor jeg beholder, for den er fin da
Str 4/40 passet akkurat, men det er nok ikke feil med noen kg ned, den satt tett nok rundt midja.

Gammel 22-04-13, 21:30   #217
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Arrgh. Gikk med Lindexbuksa ei gang. Og den viet seg ut. Så skulle gått for 38 og ikke 40 likevel. Irriterende. Da blir den vel ikke brukt så mye likevel.

Gammel 22-04-13, 21:34   #218
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Har noen denne? er størrelse XL i Desigual en vanlig xl, eller er størrelsene veldig små? Jeg lurer på å bestille den hos Ellos.

Gammel 22-04-13, 22:22   #219
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke Desigual-størrelsene er spesielt små - i alle fall ikke bokstavstørrelsene. Bruker samme "bokstav" i Desigual som i andre klær, men det er mulig det er smått når de skriver 38, 40 osv. Jeg har bare elastiske bomullskjoler derfra - usikker på stoffet på denne. Fin, i alle fall!

Gammel 22-04-13, 22:34   #220
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Denne stod det Xl på. Litt usikker egentlig. Kanskje litt "tung" som pen-sommerkjole.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.