|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: IgnoreJeg trodde ignoreringsfunksjonen var noe alle brukte til tider på den måten jeg gjør det.
|
|
|
#2 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ignore
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: IgnoreDet har aldri falt meg inn at jeg skulle ønske å bruke et fysisk filter for å ignorere enkelte brukere. Og å konsekvent ikke svare enkelte brukere fordi man syns de er teite? Hallo, hva er dette. Barneskolen?
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Jeg har brukere som jeg ikke gidder diskutere med. For eksempel fordi jeg synes de har forstokkede/teite/rasistiske/diskriminerende meninger, og fordi jeg har diskutert med dem før og vet at det ikke har noe for seg å prøve igjen. Disse ender jeg ofte opp med å ignorere innleggene til, i stedet for å la meg provosere av vrøvlet deres. Jeg har også kolleger som jeg forholder meg til på samme vis. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Jeg klarer helt fint å overse innlegg helt uten å bruke mekaniske filter. Hva angår det å konsekvent ikke svare på innlegg fra enkelte brukere ... Så syns jeg fremdeles det er litt barnslig. Selvsagt forholder jeg meg annerledes til innlegg fra Teofelia kontra innlegg fra la oss si Brutus. Men om Brutus skulle komme over et gullkorn, så er det likefullt et gullkorn.
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Pfft, da ignorerer jeg bare tilbake, det er plass til flere på den listen min!
Egentlig så kan jeg bare si meg enig i det Teo sier.
|
|
|
#7 |
|
ihuga feminist
Sv: IgnoreEn liten disclaimer ... Folk må selvsagt bruke forumet slik de selv ønsker det. Selvsagt. Men noe av det jeg syns er fint, er at jeg kan være rørende enig med noen i en tråd, og så ekstremt uenig i en annen. Og det er helt greit!
|
|
|
#8 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: IgnoreSå man ignorerer brukere som leser mer enn de skriver altså?
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
De gangene jeg skulle ønske at jeg kunne ignorere folk (som jeg altså ikke gjør fordi funksjonen er for dårlig), så er det sjelden konstruktive årsaker som ligger til grunn. "Du fremstår som dum og skriver aldri noe det er verdt å lese" er ikke en ting jeg ville skrevet til noen, uansett hvor sant det måtte være. Og det er i grunnen ikke så mange hyggelige måter å si slikt på heller. "Dum og/eller intetsigende" er egenskaper det er vanskelig å gjøre noe med, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
This is normal!
|
Og takk for det.
|
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: IgnoreJa, her var det mange viktige aspekter. Egentlig ingen som irriterer meg så kraftig her, og mistenkte troll scroller jeg bare over eller hopper over trådene til.
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er her det er på plass å ære den som æres bør: det er Pelle som er selveste bordinspiratorinnen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: IgnoreJeg tror ikke det. Jeg så i alle fall ikke PM-en fra den jeg ignorerte på NM for mange år siden, før jeg opphevet ignoreringen. Men det er mulig forumsoftwaren er oppgradert i forhold til det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|