|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg skal bare ha et fokus i år. Hamstre masse smør. : ond: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Oh.. Kom på at jeg har kransekakedeig i skapet. Sånn ferdig sak. Innkjøpt før jul i fjor en gang, med tanke på å bake. Ble visst ikke noe av det gitt.
![]() |
#5 |
Diabetesspl
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Hei damer! JEg er ny i forumet, men juleforberedelsene har jeg begynt så smått å tenke på |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Hei, Kakklanes. Dette er ikke egentlig en tråd for ordentlige juleforberedelser. Les starten på tråden (og merk deg datoene), så ser du hva denne tråden egentlig handler om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg har ferdige deler til pepperkakehus i skapet. Innkjøpt før julen 2010. De har altså fått to sjanser og.. nada hus. Har også en pakke grøtris fra i fjor 4/5 full. Vi spiser rinsegrynsgrøt én gang i året, til middag den dagen vi baker pepperkaker og ikke baker pepperkakehus.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?
Jeg kastet mine årgangsbyggesett for en måned siden. |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?I dag kom peppekakeformene frem, vi brukte dem til å stikke ut fiskekaker med! Kan vi male dem brune og spare dem til jul?
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?I dag fant jeg en nisse liggende på gulvet inne på gamle kontoret, nesten ferdig pyntet jo
![]() |
#14 |
This is normal!
|
Er du på jakt etter en hund på ca 5 kg da kanskje?
![]() |
![]() |
#16 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg er ikke så godt forberedt til jul!
![]() |
#17 |
|
Limpistol er selvsagt svaret.
Barnearbeid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
This is normal!
|
Etter at minstefrøkna forsøkte å tatovere perler og fjær permanent til fingrene mine med limistolen i julestria i fjor, har det skjedd noe med smerteterskelen min. Men jeg liker idéen.
![]() |
![]() |
Emneord |
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr |
|
|