|
|
|
|
#2 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Imorgen blir det fiskegrateng ala Findus her, storesøster skal få ha middagen klar til vi kommer hjem, sånn at vi for engangsskyld kan få et vettugt måltid før nok en avslutning. |
|
|
|
|
#4 |
|
nygift
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Macaronette, frisk salat og grove baguetter.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Pannekaker.
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Tunfisksalat, bare meg her til middag i dag.
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Grilling! |
|
|
|
|
#8 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Grillpølser i lompe. Rå løk og ketchup som eneste tilbehør. Sukk. |
|
|
|
|
#11 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag skal mannen steke pannekaker.
|
|
#12 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ble bare en improvisert middag i farten idag. Kuttet opp bogskinke, gulerøtter og sukkererter, kokte pasta, la alt sammen i en ildfast form, blandet i masse fersk basilikum og et glass hvit lasagnesaus fra Dolmio. Ost på toppen og inn i stekovnen, varme rundstykker til. Ble faktisk veldig godt da |
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Spist ute - oksestek med rotgrønnsaker, sopp og aspargis med en saus - ba om null poteter |
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Nydelig ørret med rotgrønnsaker smørsaus, rømme og agurk - deilig mat ute. |
|
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg spiste baconsurret inderfilet av svin, med fløtebaktepoteter, linser, rødløk, broccoli og soppsaus.
|
|
|
#16 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag hadde vi salatbar. Masse deilig å velge i, pluss gresk dressing og hvitløksbaguetter. Mmm, det er sommer!
|
|
#18 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Grillet laks med tabbouleh-jeg har litt dilla på det for tida, og frisk mynte er en gudegitt gave om sommeren. :hjerte:
|
|
#19 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Grilling i kveld på meg, blir nok kalkunskiver og grønnsaksgrillspyd. |
|
|
|
|
#20 |
|
nygift
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går hadde vi pitabrød, potetskiver, løvstek, kjøttdeig, kylling, salat, agurk og mais buffet
|
![]() |
|
|