|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Isbjørn vs popJeg tok litt av og bestilte dette i kveld:
|
|
|
#203 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popAbsalone; du kan jo kjøpe rød jakke til gutten også ?? Du sparer endel på å få alle klærne fra samme butikk, for fortollingsgebyret er det samme uansett, så slipper du fortollingsgebyr + frakt for kun ei jakke fra en annen butikk. Da blir jakka ganske dyr |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popLiljekonvall: Hvordan var jakkene og buksene i str? Frister for meg å bestille til min 6-åring men er redd det blir i minste laget. Hun er 125 cm nå, kanskje noe mer og har allerede 128 i reflex jakke og 122 i bukser. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Isbjørn vs pop
Jeg kan prøve settet på snuppa i ettermiddag når hun kommer hjem fra skolen og samtidig ta et ca mål av høyden hennes Sist redigert av Liljekonvall : 25-09-11 kl 16:46. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
www.bomulls.no
|
Jada, hadde ikke hatt noe problem med rød jakke til han - det la jeg i handlekurven forleden, men nå var de utsolgt for bukse i riktig størrelse - og da tok jeg ikke sjanse på å bare kjøpe jakken. Jeg er litt freak og det hadde vært "krise" om jeg ikke fikk tak i bukse til etterpå, så da venter jeg til jeg finner begge deler samme sted.
|
|
|
#208 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Isbjørn vs popJeg ville ha blå skalljakke også, men de hadde bare rød. :luksusproblem: Lillebror får blå dress, da.
|
|
|
#209 |
|
Uhelbredelig B-menneske
128 øyeblikket.....men det skal visst komme større str denne våren |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Drømmer
|
Jeg ville ha blå dress, det hadde de ikke. Så da ble det blå jakke istedenfor. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popNin, kjenner du til denne? Det er snøring nederst? Lik i str som den andre? Er den "for voldsom" for en (litt robust) 2-åring?
|
|
|
#212 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Joda, jeg har en hengende i garderoben her, kjøpte den i høst. Kjempefin jakke. Litt smalere i modellen enn den andre skalljakka til Isbjørn. Det er snøring nede, type strikk på innsiden av jakka som kan strammes. Det er også snølås på den, genialt.
|
|
|
|
#213 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popDet er ikke så verst utvalg på Isbjørn plagg hos Uteunger.no nå og de har jo 20-25% rabatt. Så hvis noen har behov for å supplere litt så... |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Isbjørn vs popJeg har lyst på en blå vinterjakke fra Isbjørn til neste sesong. Str 116 (122). Noen som vet hvor jeg kan finne det? Helst på salg.
|
|
|
#215 |
|
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Norrbaggen har ski entrant jakken på salg nå i str.122 til SEK1030.Hun sender som gave om du ber om det. |
|
|
|
|
|
#216 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Isbjørn vs popNår jeg googler så kom jeg over en test som sier dressen er best på pusteegenskaper men dårligst i rivestyrke?
|
|
|
#217 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popStørrelsesprøsmål igjen; Kommer jenta mi på 4 år til å drukne i str 122/128? Hun bruker str 116 nå. Til sammenligning har hun en Skogstad vinterjakke i str 6 år som er litt stor, men som kan brukes. Tipper den fortsatt passer neste vinter (men man vet aldri da..)
|
|
|
#218 |
|
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popCurly: det kommer vel an på hvor lang hun er. Min jente på straks 5 er 111 cm/19,5 kg. og har Climber jakken og skallbukse i 110/116. Hun kunne ikke hatt større det hadde sett rart ut. Heldressen kan jeg ikke svare for. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popfår ta med settet hjem i dag å se hvor stort det er på henne
|
|
|
#220 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Dattera mi som blir 7 i mai, og er ca 120 cm høy, har nettopp fått skallsettet i str 122/128. Hun kunne ikke hatt større nå iallefall, har endel å gå på så er rimelig sikker på at det passer til høsten igjen også. Hun hadde vel druknet i denne størrelsen i fjor da hun brukte str 116.... |
|
|
|
![]() |
|
|