Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 00:42   #201
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs pop

Jeg tok litt av og bestilte dette i kveld:

De hadde dessverre ikke skallsett igjen i størrelsen jeg har tenkt ut til Bøllen - så hva gjør jeg da? Jeg er litt freak og vil gjerne ha samme settet til han!!!

Gammel 24-01-11, 09:25   #202
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekket Norrbaggen.se, eller hva det heter?

Gammel 24-01-11, 09:58   #203
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absalone; du kan jo kjøpe rød jakke til gutten også ?? Du sparer endel på å få alle klærne fra samme butikk, for fortollingsgebyret er det samme uansett, så slipper du fortollingsgebyr + frakt for kun ei jakke fra en annen butikk. Da blir jakka ganske dyr

Ellers kan du se på www.isbjornofsweden.se og gå på Återförsäljare, der får du opp alle forhandlere i Sverige og Danmark. (det var det jeg gjorde da jeg fant fram til Eventyrsport.dk )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 10:46   #204
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Liljekonvall: Hvordan var jakkene og buksene i str? Frister for meg å bestille til min 6-åring men er redd det blir i minste laget. Hun er 125 cm nå, kanskje noe mer og har allerede 128 i reflex jakke og 122 i bukser.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:28   #205
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Liljekonvall: Hvordan var jakkene og buksene i str? Frister for meg å bestille til min 6-åring men er redd det blir i minste laget. Hun er 125 cm nå, kanskje noe mer og har allerede 128 i reflex jakke og 122 i bukser.

Jeg kan prøve settet på snuppa i ettermiddag når hun kommer hjem fra skolen og samtidig ta et ca mål av høyden hennes

Settet er kjempefint, gleder meg til å ta det i bruk Håper virkelig det er sant at klærne kommer i større størrelser etterhvert, for jeg er redd vi blir avhengige her
Hvis du sender meg mob.nr på PM, så kan jeg sende et bilde til deg med klærne på, så ser du hvordan de er på min snart 7 åring...

Sist redigert av Liljekonvall : 25-09-11 kl 16:46.
Gammel 24-01-11, 13:40   #206
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Absalone; du kan jo kjøpe rød jakke til gutten også ?? Du sparer endel på å få alle klærne fra samme butikk, for fortollingsgebyret er det samme uansett, så slipper du fortollingsgebyr + frakt for kun ei jakke fra en annen butikk. Da blir jakka ganske dyr

Ellers kan du se på www.isbjornofsweden.se og gå på Återförsäljare, der får du opp alle forhandlere i Sverige og Danmark. (det var det jeg gjorde da jeg fant fram til Eventyrsport.dk )

Jada, hadde ikke hatt noe problem med rød jakke til han - det la jeg i handlekurven forleden, men nå var de utsolgt for bukse i riktig størrelse - og da tok jeg ikke sjanse på å bare kjøpe jakken. Jeg er litt freak og det hadde vært "krise" om jeg ikke fikk tak i bukse til etterpå, så da venter jeg til jeg finner begge deler samme sted.

Gammel 24-01-11, 13:55   #207
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så svak...

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 14:59   #208
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ha blå skalljakke også, men de hadde bare rød. :luksusproblem: Lillebror får blå dress, da.

Nå er pakken pakket og på vei!

Hvor høyt går skallklærne i str? Har de 134, tro?

Gammel 24-01-11, 15:09   #209
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ville ha blå skalljakke også, men de hadde bare rød. :luksusproblem: Lillebror får blå dress, da.

128 øyeblikket.....men det skal visst komme større str denne våren

Gammel 24-01-11, 15:14   #210
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ville ha blå dress, det hadde de ikke. Så da ble det blå jakke istedenfor.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:14   #211
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Nin, kjenner du til denne? Det er snøring nederst? Lik i str som den andre? Er den "for voldsom" for en (litt robust) 2-åring?

Climber skalljakke

Denne jakken kan brukes hele året og er vanntett og vindtett, men med enormt bra pusteegenskaper. Alle sømmer og glidelåser er også vanntette.

De tekniske egenskapene ved denne jakke er veldig bra. Hetten kan tas av og er justerbar, det samme er snølåsen som håller snø og vann ute og varmen inne. Jakke er foret med et tynt pustende for og har en vannsøyle på 20.000mm

Lagerstatus: 1,00

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 23:59   #212
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Nin, kjenner du til denne? Det er snøring nederst? Lik i str som den andre? Er den "for voldsom" for en (litt robust) 2-åring?

Lagerstatus: 1,00

Joda, jeg har en hengende i garderoben her, kjøpte den i høst. Kjempefin jakke. Litt smalere i modellen enn den andre skalljakka til Isbjørn. Det er snøring nede, type strikk på innsiden av jakka som kan strammes. Det er også snølås på den, genialt.
Tror ikke den blir for voldsom, den er smalere enn den andre modellen uten at det er en kjempesmal jakke.

Gammel 25-01-11, 13:10   #213
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Det er ikke så verst utvalg på Isbjørn plagg hos Uteunger.no nå og de har jo 20-25% rabatt. Så hvis noen har behov for å supplere litt så...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 13:23   #214
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lyst på en blå vinterjakke fra Isbjørn til neste sesong. Str 116 (122). Noen som vet hvor jeg kan finne det? Helst på salg.

Gammel 25-01-11, 13:29   #215
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Jeg har lyst på en blå vinterjakke fra Isbjørn til neste sesong. Str 116 (122). Noen som vet hvor jeg kan finne det? Helst på salg.

Norrbaggen har ski entrant jakken på salg nå i str.122 til SEK1030.Hun sender som gave om du ber om det.

Gammel 25-01-11, 14:03   #216
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg googler så kom jeg over en test som sier dressen er best på pusteegenskaper men dårligst i rivestyrke?

Gammel 25-01-11, 14:38   #217
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Størrelsesprøsmål igjen; Kommer jenta mi på 4 år til å drukne i str 122/128? Hun bruker str 116 nå. Til sammenligning har hun en Skogstad vinterjakke i str 6 år som er litt stor, men som kan brukes. Tipper den fortsatt passer neste vinter (men man vet aldri da..)
Hun trenger et sett til siden vi kun har et sett som skal fungere som både regnklær og vårdress i barnehagen, greit å ha et bytte
Men hvis jeg først skal investere i et sett til hadde det vært greit å ha et i en str større så har hun det lenger...

Gammel 25-01-11, 14:47   #218
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Curly: det kommer vel an på hvor lang hun er. Min jente på straks 5 er 111 cm/19,5 kg. og har Climber jakken og skallbukse i 110/116. Hun kunne ikke hatt større det hadde sett rart ut. Heldressen kan jeg ikke svare for.

Gammel 25-01-11, 14:50   #219
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

får ta med settet hjem i dag å se hvor stort det er på henne

Gammel 25-01-11, 16:24   #220
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

får ta med settet hjem i dag å se hvor stort det er på henne

Dattera mi som blir 7 i mai, og er ca 120 cm høy, har nettopp fått skallsettet i str 122/128. Hun kunne ikke hatt større nå iallefall, har endel å gå på så er rimelig sikker på at det passer til høsten igjen også. Hun hadde vel druknet i denne størrelsen i fjor da hun brukte str 116....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.