Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 23:48   #201
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.912
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Fra TA ble mørkt og siste sang var sunget har det gått 25 minutter og jentene sitter på toget på vei hjem. Jeg er DYPT imponert over arrangørene og alle som jobber rundt konserten!

Så bra! Jeg er også superimponert.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 23:50   #202
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Heretter blir det tog til TA kjenner jeg og jeg er glad jeg ikke dro utover i bil.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg har vært litt stressa for denne dagen. Frøknas første konsert alene er overstått.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 02:42   #203
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Hjemme og i seng. Det har vært en fin opplevelse for oss begge. Men for en lang dag!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 09:33   #204
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Eldste min skal på konsert i dag også, hun kjøpte billett selv og har dc-billetter. Skal være glad når det er over også. Jeg husker enda med gru ferien i fjor, da vi satt langt oppi fjellet i Tyrkia på mange iphoner og prøvde få tak i billetter!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 09:41   #205
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.912
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Da ser jeg henne sikkert -vi har også DC-billetter i dag. Hun blir nok lett å kjenne igjen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 09:49   #206
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Tenk så kult om du blir OLLG Pøbelsara! Det syntes jeg hadde vært mest rettferidg, nå er det bare ungjenter som har fått komme på scenen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:14   #207
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Tenk så kult om du blir OLLG Pøbelsara! Det syntes jeg hadde vært mest rettferidg, nå er det bare ungjenter som har fått komme på scenen.

Det hadde vært fantastisk!

Her våknet vesla enda tidligere en vanlig. Blir gøy og se hvor lenge hun holder ut i kveld men med det kaoset så klarer vel til og med hun å holde seg våken. Hun er i hvert fall helt klar for å se Justin.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:19   #208
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Var på konserten i går, og alt gikk så utrolig bra! Vi var ikke hjemme igjen før halv to i natt, så det var en stk. trøtt tenåring som dro på skolen i dagtidlig. Men hun tar seg vel fort inn igjen, kjenner jeg henne rett.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:32   #209
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.156
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Når gikk han på scenen i går?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:38   #210
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

21.25

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:42   #211
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg håper han går på før i dag. At han må/ønsker det fordi han skal videre til neste sted da dette er siste konserten i Norge.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:47   #212
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.218
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg håper han går på før i dag. At han må/ønsker det fordi han skal videre til neste sted da dette er siste konserten i Norge.

Ikke sikkert de har det å travelt, ser ut som de har nen dagers pause før neste konsert.
http://www.justinbieberzone.com/tick...cert-schedule/

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:48   #213
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.156
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

21.25

Det var da fryktelig sent. Snuppa klarer nok å holde seg våken og opplagt, men det er verre med meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:58   #214
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det hadde vært 3 drøye timer ja, før han gikk på. Også var brusen UFORSKAMMET dyr!
Frøkna var helt rystet! kr 44,- for en BRUS!! "De sier vi må huske å drikke mye, men da burde de kanskje se på prisene på brusen først da eller?? Jeg turte ikke kjøpe pølse for den kosta sikkert 100,.-!!" - Frøkna mi er ei skikkelig krøsus, så hun følte hun ble ranet når de avkrevde henne kr 44,- for en brus igår. De hadde nemlig stoppet å kjøpt vannflasker på Joker, men de fikk de ikke ta med inn - GRÅDIG urettferdig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 11:02   #215
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg fikk telefon fra ei trøtt og sliten jente i 1-1.30 tiden i natt. Da var de trygt tilbake på hotellet. Jeg fikk inntrykk av at hun hadde hatt en topp opplevelse, og at alt hadde gått trygt og rolig for seg.

De starter hjemturen nå om en times tid, og jeg gleder meg til å få hjem ei som nok bobler over av lyst til å fortelle og vise bilder og filmopptak.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 11:05   #216
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.218
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Min jente var også i går, hun rapporterte om en topp opplevelse og en veldig bra logistikk både på transport, inngang og under show.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 11:35   #217
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det kan være mange grunner til at artist går på sent, noen er gode, noen er absolutt ikke gode i det hele tatt.

Ang. drikke - det blir delt ut gratis vann, og det er svært gode grunner til at man ikke har lov til å ta med flasker inn på arena. (Prisene ellers er så klart drøye.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 11:37   #218
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.065
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

De var hjemme rundt midtnatt i går. De satt på rad E, og hadde tatt med en liten kikkert. Skjermene var ikke så store fra der de satt, så den ble brukt flittig. Litt kø for å ta buss fra Oslo. De gikk midtveis i siste sang, og gikk rett på bussen. Drikke var dyrt ja, men de smuglet inn hver sin flaske. Innerst i hallen før man går inn var det vistnok en lang disk med masse stæsj (masse stæsj før også, men da i småboder).

Jeg "fulgte" konseeten via VG- live, morsomt på sitt vis

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 11:41   #219
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ikke sikkert de har det å travelt, ser ut som de har nen dagers pause før neste konsert.
http://www.justinbieberzone.com/tick...cert-schedule/

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var da fryktelig sent. Snuppa klarer nok å holde seg våken og opplagt, men det er verre med meg.

Synes og det er sent, så jeg håper fortsatt på tidligere konsert i dag.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 17:01   #220
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Vel hjemme igjen etter en fin tur
Pos: fantastisk god logistikk, og veldig god gjennomføring av arrangørene
Vi kom halv tre og kjørte rett til Expo og fikk parkert i kjelleren der. Deilig buffet på hotellet kl seks, før vi ruslet inn på arenaen i minimalt med kø.
Flott konsert, bra show!

Neg: veldig dårlig luft på arenaen, hjalp litt når de guffet på air condition nærmere halv elleve.
Dyrt vann, 44 kr for et pappbeger. Ingen som delte ut vann på sitteplasser.
Lenge å vente før han kom på scenen. Mange som besvimte og ble lempet ut før konserten begynte.

Alt i alt en veldig flott opplevelse både for fansen og vi som var ledsagere

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no