Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-10, 21:25   #201
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg mener nå likevel at det også er svært hensynsløst å klineparkere(som dere kaller det) da. Jeg har også stått der høygravid med en trøtt ettåring på armen og sett bilen min klistret mellom to biler. Og det var før vi fikk vår første stasjonsvogn. Altså ingen nødvei. Jeg blir ikke så sint da, men jeg blir lei meg og begynner å grine. Det endte med at vi tok taxi hjem. Og så fikk jeg atpåtil bot.

Når det ikke er nødvendig, så er jeg enig i at det er hensynsløst. Men noen steder så er det rett og slett målt opp for tett, og må man så må man.
Tidligere i år måtte vi skli bilen inn mellom to andre, det var en eneste ledige plassen og ettersom vesla hadde en forholdsvis viktig legetime (og vi allerede hadde brukt en halv time på å finne den ene plassen), så ble det som det ble.
Og her snakker vi nummeret fra at vi måtte brette inn speilene, det var bare så vidt.

Ingen biler ble skadd, men jeg skalla som pokker i bildøra, og legen endte opp med å ta en titt på meg også når vi fortalte om det.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:41   #202
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.994
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg mener nå likevel at det også er svært hensynsløst å klineparkere(som dere kaller det) da. Jeg har også stått der høygravid med en trøtt ettåring på armen og sett bilen min klistret mellom to biler. Og det var før vi fikk vår første stasjonsvogn. Altså ingen nødvei. Jeg blir ikke så sint da, men jeg blir lei meg og begynner å grine. Det endte med at vi tok taxi hjem. Og så fikk jeg atpåtil bot.

Joa, enig i det. Jeg har vært høygravid, blitt parkert inne og kledt på meg en Polo - jeg klarte faktisk å komme inn i førersetet fra høyre bakdør.

Jeg kunne ha bulka mercen ved siden av, men gjorde det ikke.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 23:00   #203
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.797
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Da jeg en jul for 7 år siden, meget høygravid og tjukk, parkerte på Storosentert kom jeg meg ikke inn i bilen da jeg skulle tilbake. Jeg måtte få en tilfeldig forbipaserende mann til å kjøre bilen frem for meg. Det var passe pinlig og litt morsomt. Jeg vurderte ikke å knuse døra til bilen til han som som hadde parkert meg inne.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 23:10   #204
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.854
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Joa, enig i det. Jeg har vært høygravid, blitt parkert inne og kledt på meg en Polo - jeg klarte faktisk å komme inn i førersetet fra høyre bakdør.

Jeg kunne ha bulka mercen ved siden av, men gjorde det ikke.

Jeg husker den historien der, ja.

(Det er lov til å le av nesten fire år etter, sant? Og det var morsomt skrevet allerede den gang.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 23:11   #205
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.854
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Da jeg en jul for 7 år siden, meget høygravid og tjukk, parkerte på Storosentert kom jeg meg ikke inn i bilen da jeg skulle tilbake. Jeg måtte få en tilfeldig forbipaserende mann til å kjøre bilen frem for meg. Det var passe pinlig og litt morsomt. Jeg vurderte ikke å knuse døra til bilen til han som som hadde parkert meg inne.

Men som vi ble enige om i Andas tilfelle, den gang: å skrive "DUSTEPARKERING" over hele frontruta med lebestift, det hadde vært ok.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 23:44   #206
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.994
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men som vi ble enige om i Andas tilfelle, den gang: å skrive "DUSTEPARKERING" over hele frontruta med lebestift, det hadde vært ok.

Hadde helt glemt den løsningen der.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 00:00   #207
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 00:37   #208
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.342
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det virkelig noen her som har funnet lapp på sin bil eller lagt igjen lapp på andres bil etter å ha laget/fått (minimale) riper i dørene?

Det er et seriøst spørsmål, for "alle" biler som er noe eldre enn 2-3 år har småriper i lakken på disse stedene og om dette er vanlig praksis så er det vel mange her som har opplevd dett.

Jeg la selvsagt igjen lapp daenern var uheldig og skrapet opp nabobilen som hadde parkert helt inntil vaar bil.

Jeg burde ikke bli sjokkert over aa lese disse holdningene fra deg, men jeg blir det likevel.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er forskjell på biler i bevegelse og biler som står parkert. Nå kan jeg ikke lovverket her og vet heller ikke noe om Floksas konkrete situasjon, men i prinsippet mener jeg at man som ansvarlig for dyr, barn og for ødeleggelse på andre eiendom har et moralsk ansvar selv om det kan hende at man har jussen på sin side.

Selvsagt!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 01:07   #209
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.511
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Jeg blir helt av damen i HI. Det finnes da ikke så stupide mennesker? :naiv: Floksa tror jeg bare tuller og overdriver - og det blir jo skikkelige underholdende diskusjoner av slikt, men seriøst ... det er overdrivelser, ja? Irritasjon av å bli innparkert, joda jeg kjenner igjen den. Men derifra til å faktisk bare drite i at man ødelegger andres eiendeler og mene at de bærer ansvaret selv. Jeg tenker først at jeg ikke greier å ta det helt alvorlig - men så begynner jeg å tenke på det av skraper og striper bilen min har fått seg etter x-antall parkeringer på diverse parkeringsplasser. Vel, da skjønner jeg jo at det finnes ganske mange "sånne" der ute. Når damen på toppen av alt selv var ansvarlig for klinparkeringen så er jo det bare toppen av idioti.

Jeg er ikke så himla opptatt av hvordan bilen min ser ut. Men jeg er opptatt av å iverta de verdiene jeg har. Jeg vil komme til å selge bilen min en dag, og for hver ripe som er der så taper den verdi. Hvis skrapen/ripen på toppen av alt går gjennom lakken, så må man faktisk gjøre noe med det av andre grunner enn utseende på bilen. Man kan få problemer med rust dersom man ikke fikser det.

Jeg har aldri vært borti noen andre, men jeg innbiller meg at jeg at jeg helt klart ville ha lagt igjen navn og nummer. Når det gjelder å være innparkert, jeg har blitt det. Jeg greide etter mye om og med å komme meg inn via den ene bakdøra på bilen og husker at jeg forbannet meg selv for å ikke ha tatt vare på den flotte "flyeren" ei venninne hadde vist til meg ikke så lang tid i forveien. Det var en fin fin lapp å legge igjen til dusteteklinparkere. Den besto av en eller annen lite flaterende karikatur av dusteparkerere - med en påskrift som var noe i gaten av: Neste gang du kliner bilen din inntil min ville det vært greit om du la igjen boksåpner eller drosjepenger til meg. DUST! Noen som er flinke som kanskje kunne ha laget noe slikt for distribusjon?

I ettertid har jeg forresten fått tips om at man kan få opplyst navn og nummer fra biltilsynet, slik at man faktisk kan få ringt opp dusten.

Når det gjelder ansvar og forsikring og alt slik så har jeg fint lite å bidra med. Jeg vet bare at i følge min moral ville jeg ha gjort opp for meg, og da er det ikke interessant om jeg er pliktig i følge lover og regler. Jeg likte sammenligningen med barn og det å si unnskyld selv om noe har vært et uhell.

Balanse - lykke til med dustedamen. Håper det løser seg greit.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 01:30   #210
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.908
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Vi har fått ikke mindre enn to koselige telefoner etter at folk har rygget i oss, så det skal visst absolutt gå an å få oppgitt telefonnummer på bileier hvis man bare har bilens registreringsnummer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 01:46   #211
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Til slutt en liten fortelling fra min første selvstendige parkering etter at jeg fikk lappen: Jeg måtte parkere på et tjåka fullt lørdagsshopping-Storo, og skulle skvise bilen inn på en bitteliten plass. Som førte til at jeg havnet ca 25 cm fra nabobilen. Da jeg skulle rygge ut for å rette opp, havnet jeg så nærme at speilene våre låste seg mot hverandre. Jeg måtte ringe sambo for å komme og redde ut bilen. Det var jo godt at de ved siden av ikke kom i mellomtiden, det kunne jo hende de mente at vår bil bare kunne bulkes og skrapes siden jeg var slik en ufyselig klineparkerer.

Der fikk jeg deja-vu fra min første parkering med tre dager gammelt førerkort, gitt. I digert amerikansk parkeringshus, beregnet på store biler og store mennesker.

Men for et menneske! Jeg hadde vært så flau hvis jeg skulle komme i skade for å gjøre noe sånt, at jeg hadde tømt lommeboka bare for å få vedkommende til å aldri fortelle det videre.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 07:22   #212
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.789
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg blir helt av damen i HI. Det finnes da ikke så stupide mennesker? :naiv: Floksa tror jeg bare tuller og overdriver - og det blir jo skikkelige underholdende diskusjoner av slikt, men seriøst ... det er overdrivelser, ja

Det finnes vel en ørliten mulighet for at Enkelte har tatt det jeg har skrevet helt ut av proposjoner.... Eller ikke, det er helst det at jeg mener man bare skal rygge på, bulke, knuske, skarpe opp og ødelegge mest mulig på andres biler....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 08:42   #213
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Det finnes også en ørliten mulighet for at andre ikke leser det du mente å skrive, Floksa. De leser det du skrev.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 10:17   #214
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.854
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det finnes vel en ørliten mulighet for at Enkelte har tatt det jeg har skrevet helt ut av proposjoner.... Eller ikke, det er helst det at jeg mener man bare skal rygge på, bulke, knuske, skarpe opp og ødelegge mest mulig på andres biler....

Ja men samtidig lurer du på hvor store summer vi er "villige" til å erstatte om vi er uheldige - 10 000, 100 000, 1 000 000?
Jeg oppfatter deg da dithen at dersom det er dyrt så vil du ikke erstatte, fordi det skjedde med et uhell. Kanskje jeg leser deg feil?

Jeg ser det heller fra en annen side, om noen ødela noe for meg ved et uhell, som kostet meg 100 000 kr, og ikke ville gjøre opp for seg - da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort altså. Da hadde jeg vurdert å anmelde det jeg tror jeg.
Og hadde jeg ødelagt noe for andre for store summer ville jeg strekt meg langt for å ordne opp for meg ja.

Både jeg og mannen har faktisk lagt igjen lapp når vi har vært uheldige, så jeg vet at vi ordner opp for oss når det er noe. Totalt har dette kostet oss nesten 20 000 kr. Men sånn er det når man er uforsiktig.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 10:20   #215
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.789
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Det finnes også en ørliten mulighet for at andre ikke leser det du mente å skrive, Floksa. De leser det du skrev.


Hø? Sier du at jeg har utrykket meg klønete?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 10:25   #216
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Den skal jeg huske på!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 10:41   #217
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

I Sverige i fjor sommer hadde en luring (med norske skilt ) klart å parkere inne en hel rekke med biler ved å parkere midt i utkjøringsfeltet. Dette falt tydeligvis ikke i spesielt god jord, for over hele frontruta var det klint kokosboller. Sikkert en hyggelig jobb å få bort etter et par timer i solsteiken.

Det ga ny mening til uttrykket "klin kokos", ja.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 10:45   #218
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.480
Blogginnlegg: 1267
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Det beste med å ha en bil som, vel, man kan se har vært ute i hardt vært før, er at ingen parkerer klin opptil. Det ser jo ikke akkurat ut som om sjåføren til Ruby bryr seg så mye om hva hun dulter borti.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:34   #219
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.840
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

I Sverige i fjor sommer hadde en luring (med norske skilt ) klart å parkere inne en hel rekke med biler ved å parkere midt i utkjøringsfeltet. Dette falt tydeligvis ikke i spesielt god jord, for over hele frontruta var det klint kokosboller. Sikkert en hyggelig jobb å få bort etter et par timer i solsteiken.

Hahahaha.

Minner meg selv på å alltid ha liggende en lebestift og en pakke kokosboller i bilen.
Man vet aldri når en kan få bruk for det.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:56   #220
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.184
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

I Sverige i fjor sommer hadde en luring (med norske skilt ) klart å parkere inne en hel rekke med biler ved å parkere midt i utkjøringsfeltet. Dette falt tydeligvis ikke i spesielt god jord, for over hele frontruta var det klint kokosboller. Sikkert en hyggelig jobb å få bort etter et par timer i solsteiken.

OK, jeg skjønner fristelsen, men jeg må si at jeg synes at også sånne lett opprettelige måter å uttrrykke sinne på, som kokosboller og lebestift, er undøvendige og i gitte situasjoner slemt. Så klart at det er dumt å bli inneparkert, men årsaken til at noen har parkert dumt kan være alt fra ubetenksomhet, manglende ferdigheter, krisesituasjon... Sinne og handlinger utført i sinne er som regel ikke konstruktive løsninger på noen av delene. Å kreve at ubetenksomme eller klumsete mennesker tar ansvar når de påfører skade er ikke det samme som å utøve selvjustis mot dem eller bilen deres.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no