Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye FrontierVille-tråden 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 08:17   #201
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Sjokoladen på FV, den har jeg ikke fått, har invitert mange nye til spillet, men ingen som vil spille, så sjokoladen uteblir og å betale penger for å kjøpe hestesko, vel det gjør jeg ikke.

Ser at dette gjør at jeg ikke kommer videre i spillet med oppdragen og det er jo kjipt.

Sjokolade? Hvilken oppdrag er det? er det noe jeg kan hjelpe med?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:31   #202
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.624
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Sjokoladen på FV, den har jeg ikke fått, har invitert mange nye til spillet, men ingen som vil spille, så sjokoladen uteblir og å betale penger for å kjøpe hestesko, vel det gjør jeg ikke.

Ser at dette gjør at jeg ikke kommer videre i spillet med oppdragen og det er jo kjipt.

Jeg lagde en egen spilleprofil som jeg inviterte til spillet + at en av de jeg inviterte tydeligen har takket ja. Da fikk jeg de to sjokaldene som trengtes.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:40   #203
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Sjokolade? Hvilken oppdrag er det? er det noe jeg kan hjelpe med?

Det er det rosa treet som man kan lage par tilslutt når treet er ferdig.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:41   #204
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg lagde en egen spilleprofil som jeg inviterte til spillet + at en av de jeg inviterte tydeligen har takket ja. Da fikk jeg de to sjokaldene som trengtes.

Da får jeg og mannen gjøre det, slik at jeg kan få de sjokoladene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:58   #205
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Aha!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 10:44   #206
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Det er en FV-gruppe på FB, der mange vil ha naboer. Så dere kan bli med der, så ordner sjokoladen seg ganske fort, det er jeg sikker på! Jeg fikk bare to nye naboer der inne, så sendte vi sjokolade til hverandre, før vi la til som naboer.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 13:39   #207
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Klart å "gi bort" den skadete buffaloen, før oppdraget dukket opp...er det mulig?! : panneklask!:

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 14:01   #208
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Klart å "gi bort" den skadete buffaloen, før oppdraget dukket opp...er det mulig?! : panneklask!:

Det er visst flere som har gjort det! Ikke sant, Vimsen? *kremt*

Du kan være heldig at noen av dine naboer gjør det samme da, slik at du kan ta den. Ellers tror jeg det vil dukke opp flere etter hvert.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:12   #209
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det er visst flere som har gjort det! Ikke sant, Vimsen? *kremt*

Du kan være heldig at noen av dine naboer gjør det samme da, slik at du kan ta den. Ellers tror jeg det vil dukke opp flere etter hvert.

Håper det.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 12:21   #210
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Jeg synes det ble for lite oppdrag, så jeg brøt forholdet med de to elskede. Så nå er det på'n igjen med det oppdraget.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:31   #211
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes det ble for lite oppdrag, så jeg brøt forholdet med de to elskede. Så nå er det på'n igjen med det oppdraget.

Jeg har matchet alle sammen jeg.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:33   #212
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Jeg også. Men jeg får ikke til å bytte par.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:33   #213
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det er visst flere som har gjort det! Ikke sant, Vimsen? *kremt*

Du kan være heldig at noen av dine naboer gjør det samme da, slik at du kan ta den. Ellers tror jeg det vil dukke opp flere etter hvert.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:35   #214
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Trenger 5 tomater...Anyone?

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 22:23   #215
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Jeg kunne godt tenke meg flere naboer, om noen ønsker seg flere.

  Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 23:10   #216
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Jeg kunne godt tenke meg flere naboer, om noen ønsker seg flere.

Kan godt legge deg til jeg...og hvis du kan plante 5 tomatplanter til meg hadde jeg blitt

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 17:24   #217
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Er det bare jeg som ikke har fått det tomatoppdraget nå?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 21:38   #218
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Jeg holder på med blomsteroppdraget. Etter hvert som jeg klarer oppdrag, kommer de opp igjen på nytt. Nå mangler jeg noen groundogs og 1 manure collection.
Er det noen som har fått frøene?
Eller må jeg ta alle oppdragene 10 ganger?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 21:52   #219
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg holder på med blomsteroppdraget. Etter hvert som jeg klarer oppdrag, kommer de opp igjen på nytt. Nå mangler jeg noen groundogs og 1 manure collection.
Er det noen som har fått frøene?
Eller må jeg ta alle oppdragene 10 ganger?

Du bestemmer selv hvor mange ganger du ønsker å ta oppdragene. Om du repeterer oppdrag så kan du tjene badger på det. Jeg har repetert mange nå.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 22:21   #220
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Jeg tror ikke jeg orker å kjøpe på nytt, har brukt hele kvelden på dette.
Men du fikk frøene?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no