Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-23, 14:01   #201
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.476
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

En ting jeg tenker at er greit er at Rødt ikke har "kastet" Moxnes. Jeg er fan av at en sånn beslutning kan tas etter at alt medieoppstyret har lagt seg. Noen ganger er det innlysende at nokon må gå, (no offense, Nokon), mens andre ganger kan man vente til man er ute av det verste søkelyset og at man får litt mer perspektiv på tingene før det skjer. Jeg har også forståelse for at man som person har behov for å skjerme seg fra media og mediehenvendelser og det bør respekteres. Pressen kan også ha godt av å sove litt på ting før de evt finner flere aspekter som bør belyses.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 15:03   #202
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns både venninnen til Sofie Elise og kjæresten til Moxnes skal holdes ute av dette! Dette er relevant pga. rollene (Sofie som ansatt i NRK, og Moxnes som partileder).

Enig I det med kjæresten til Moxnes. Venninna til SE synes jeg er vanskeligere. SE ble "mediaforfulgt" lenge før hun ble ansatt av NRK, og jeg mener helt ærlig at det ikke var rollen som utløste skriverier. SE kom bedre ut av det enn NRK! Generelt synes jeg norsk presse er flink på denne differansen, men når "alle" vet hvem venninnen til SE er, og alle kunne se kjæresten til Moxnes på videoen, det skjer noe da. Men jeg greier ikke helt å sette ord på hva som skjer? Kanskje noe med at det blir så "selveksponerende" at media sin beskyttelse ikke virker?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og vi kan godt sirkle tilbake til Trettebergstuen og habilitet, som jeg syns er mer alvorlig, og som falt helt av agendaen da solbrille-gate kom opp.

Det er minst like rart.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Selv om det er statsråd som har sluttansvar (og visste bedre, og burde unngått dette) så synes jeg også det er interessant å se hvordan det bare har seilet gjennom i embedsverket. Pussig opplegg.

Har embedsverket noen makt over politikere? De sa ifra, de gjorde sin del. Hva skulle de gjort konkret sett?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 15:04   #203
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Sa de i fra? Embedsverket? I Kulturdepartementet?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 15:07   #204
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Jeg mener å huske at det var noe av det som gjorde det ekstra graverende mht Trettebergstuen. At hun hadde fått beskjed av embetsverket, men ignorerte det. Men jeg har tatt feil før.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 15:08   #205
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Sa de i fra? Embedsverket? I Kulturdepartementet?

Dette er rett fra hukommelsen, så må google for å sjekke: men Trettebergstuen fikk jo beskjed om at hun ikke kunne foreslå en person (og det trodde jeg var fra personer fra embedsverket) og det var jo da hun foreslo at "noen andre" kunne foreslå vedkommende.

Men må google

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 15:10   #206
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg mener å huske at det var noe av det som gjorde det ekstra graverende mht Trettebergstuen. At hun hadde fått beskjed av embetsverket, men ignorerte det. Men jeg har tatt feil før.

Ja, det ble vel betegnet som hovedforskjellen mellom henne og Brenna?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 15:15   #207
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.938
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Moxnes-saken er jo helt absurd, når man tenker over det. Handlingen(e) hans, mener jeg nå. Jeg forstår godt at det vekker medieoppmerksomhet, det er jo click bait så det holder.
Hva som blir den politiske konsekvensen til slutt er så sin sak, men den juridiske er avsluttet i og med forelegget, og betalingen av det.

Habilitetssakene og skatteunndragelsene i pendlersakene er saker som er annerledes, og mye mer alvorlige for tilliten til vårt politiske system enn Moxnes-saken. Og mye mer verd å diskutere. Mener jeg.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 15:15   #208
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Det står i noen saker at hun ble informert av departementsråden at hun ikke kunne utnevne Nylund - det stemmer, og at det gjorde den saken ekstra graverende da hun tok det via statssekretær. Allikevel har det jo skjedd en hel del utnevnelser og namedroppinger i flere tilfeller, og jeg er noe usikker på i hvilken grad dette har vært håndtert korrekt av embedsverket - selv om som sagt det ikke er tvil om hvem som har vært ansvarlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 16:30   #209
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.549
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Kopierer fra Twitter:

Sitat:

Hvordan få tak i designersolbriller politisk parti edition

R - Stjele på taxfree
SV - Kjøpe på Finn
AP - Kjøpe på taxfree
MDG - Leie fra et solbrillekollektiv
V - Låne av kompisen og "glemme" å gi tilbake
H - send au pairen for å kjøpe
FrP - kjøpe av noen mindreårige på nach
SP - kjøpe på felleskjøpet
KrF - ikke bruke solbriller for Gud skapte solen for at vi skulle se på den

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 16:44   #210
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 16:47   #211
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.938
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 17:06   #212
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.902
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det står i noen saker at hun ble informert av departementsråden at hun ikke kunne utnevne Nylund - det stemmer, og at det gjorde den saken ekstra graverende da hun tok det via statssekretær. Allikevel har det jo skjedd en hel del utnevnelser og namedroppinger i flere tilfeller, og jeg er noe usikker på i hvilken grad dette har vært håndtert korrekt av embedsverket - selv om som sagt det ikke er tvil om hvem som har vært ansvarlig.

Problemet med eller for embedsverket er jo at de ikke kan gjøre noe hvis rådene deres ikke blir fulgt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 05-07-23 kl 19:39.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 18:11   #213
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.950
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kopierer fra Twitter:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 18:40   #214
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.876
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Brilliant, -ea-!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 21:57   #215
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.059
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Nå lo jeg på meg -ea-.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 22:44   #216
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Ola Borten Moe!
(Føler jeg ikke trenger å si noe mer. Han ble erklært habil, men gidder ikke åpne for media. Er så sur på grunn av denne endringen som blir foreslått om å kunne stenge ned mer )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-23, 22:52   #217
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.879
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ola Borten Moe!
(Føler jeg ikke trenger å si noe mer. Han ble erklært habil, men gidder ikke åpne for media. Er så sur på grunn av denne endringen som blir foreslått om å kunne stenge ned mer )

Har du levert høringssvar da? Frist i dag.
Jeg knotet ned noe om Mer åpenhet og mer demokrati, og hvordan det er helt glemt fordi åpenhet krever ryggrad og rederlighet. Har i hvert fall sagt noe.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-23, 00:45   #218
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Nei, ikke levert. Fikk det så vidt med meg I går, men misset at det var frist

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 13:21   #219
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.783
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Tror vi er der at vi kan lage en tilføyelse i tittelen: "... og aksjene til Borten Moe". Han var visst ikke så veldig habil likevel, viste det seg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 13:28   #220
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.128
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Det Borten Moe har gjort synes jeg er mye mer alvorlig enn de to andre.

Men hva pokker er det regjeringen holder på med? Det er da ikke så himla vanskelige regler de skal forholde seg til?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no