Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 14:42   #201
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Sier ikke at FrP velgere ikke skulle ha høy IQ, det er heller EQ som ofte mangler totalt hos dem.

Forøvrig har jeg hørt at noe sånt som 80 % av alle mennesker mener at de har en IQ over 100. Det samme gjelder for FrP-velgere, antar jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:52   #202
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En person trenger jo ikke være helt ond selv om han slår familien sin. Men å karakterisere ham som "menneskevennlig, bortsett fra i forhold til familien sin" synes jeg likevel blir litt rart. "Særdeles usympatisk, riktignok med enkelte gode trekk når det gjelder arbeidsmoral samt engasjementet sitt for bevaring av våtmarksfaunaen" ville være en bedre beskrivelse, synes jeg.



Ja, nå mente altså ikke jeg å ende opp med forsvarsskrift for KrF her. (Dette har visst hendt før ) Jeg er sikkert farget av både oppvekst på vestlandet, og gode, snille, varme og særdeles omtenksomme venner i KrF. (Som for øvrig slåss med nebb og klør for endre policy angående homofili-saken). Homospørsmålet er jo kjempevanskelig for kirken også, og de som tar utgangspunkt i denne boken for etikken sin. Den etikken fungerer jo kjempegodt veldig ofte, men i dette spørsmålet (og et par til) kræsjer det helt. Derav delte kirkemøter og den slags. Dette er en konflikt mange kristne jeg kjenner sliter skikkelig med. De syns de må være temmelig teologisk spissfindige for å få teologien til å stemme overens med det som KJENNES riktig ut.

Men uansett så er KrF et parti basert på et sett av verdier som de tror på. Det handler ganske mye om menneskeverd. Om vern av liv (man kan ha ulike meninger om bioteknologi, senabort eller hva de er, men jeg har store problemer med å mene at mennesker som oppriktig mener at et foster er et liv og som sådan har menneskeverd, er ONDE). Om å skape trygge oppvekstvilkår for barn. Tilbud om samlivskurs for nye foreldre. God alderdom. en del sånne ting.

Så kan man være rivende uenige i HVA de legger i gode oppvekstvilkår for barn, for eksempel. Men jeg tror utgangspunktet deres - en verdibasert politikk - i det minste er godt ment. I motsetning til FrPs politikk som er basert på egoisme, frykt for det ukjente, forakt for de svake og dyrking av de sterke, liksom.

Sånn at valget mellom FrP og KrF ikke er valget mellom pest eller kolera, men mer som, tja, valget mellom pest og lungebetennelse, kanskje?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:13   #203
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.


jeg er ikke imot innvandring for de som virkelig trenger det, men de som bare kommer for å utnytte og ødelegger irriterer meg veldig..

Du mener alle svenskene, danskene, engelskmennene og tyskerne som kommer og får de best betalte jobbene?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 16:07   #204
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.


jeg er ikke imot innvandring for de som virkelig trenger det, men de som bare kommer for å utnytte og ødelegger irriterer meg veldig..

Men hvem skal bestemme og avgjøre hvem som virkelig trenger det?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 16:16   #205
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Bare fordi Sponheim snakker litt rart og Dørum ikke er så kjekk?

Og nestlederen er hjerneskadd *stygg*

Det er hans eget sitat, altså.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett

Det er jo så mange fornuftige mennesker her inne som stemmer V! Hvordan i all verden kan de ha så lav oppslutning?

Fordi vi sitter her og diller istedet for å være aktive i politikken...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:35   #206
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fordi vi sitter her og diller istedet for å være aktive i politikken...

Kanskje det er en idé å stenge forumet på valgdager?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:41   #207
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men hvem skal bestemme og avgjøre hvem som virkelig trenger det?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:47   #208
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

nei, det gjør jeg ikke!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:14   #209
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.


Det er jo så mange fornuftige mennesker her inne som stemmer V! Hvordan i all verden kan de ha så lav oppslutning?

Bare fordi Sponheim snakker litt rart og Dørum ikke er så kjekk?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:37   #210
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei - har aldri stemt FrP (og mye rart skal skje i verden om jeg skulle funnet på å gjøre det)

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 23:22   #211
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Niks.
Og de lokale representantene i FrP er en skikkelig gjeng med harry bygdetullinger.....med ditto meninger. Man kan vel trygt si at de ikke akkurat reklamerer for partiet sitt på en god måte!

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 23-11-06 kl 19:31.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 01:16   #212
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg mener oppriktig at man enten må være slem og kynisk eller svært dum og korttenkt (eller begge deler) for å stemme FrP. De verste er selvsagt de som er begge deler.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

De som stemmer FrP for at "i hvert fall NOE skal bli gjort" er mennesker som er påvirket av tabloider og debattprogrammer på tv der det skapes et intnrykk av at ingenting skjer og at regjeringen, enten den er blå eller rød/grønn, er handlingslammet og tabber seg ut gang på gang. I stedet for å forsøke å sette seg inn i hva som egentlig skjer, og hvordan det egentlig virker. Det er alltid feilene og manglene som blir trukket frem i media, ikke hva som faktisk BLIR gjort.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg får vondt i magen av FrP sitt menneskesyn. De står for omtrent alt jeg anser som riv ruskende galt her i verden.

Jeg innrømmer også glatt at jeg blir aggressiv og tildels også ser ned på mennesker som står frem som FrP-velgere.
Ikke særlig modent selvsagt, men jeg blir skremt av at så mange går på tegneserie-politikken til Hagen. :grøss:

De tre foregående sitater beskriver ganske godt hva jeg føler.


Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Nå har jeg ikke fulgt veldig mye med i politikken, men stemmer utifra enkeltsaker..

Ja, der bekreftet du akkurat en del av fordommene mine.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:11   #213
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.867
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og siden man først skal være litt kjepphøye i denne tråden - ja så slenger jeg ut MIN største skepsis: Illsinte unge sosialister som dirrer av harme mot den urettferdige verden, som glatt tørner blåere enn blått når de 20 år senere sitter med arvede penger og/eller godt betalte jobber. Da skal det IKKE deles med fellesskapet nei!


Jeg har hørt det påstått at hvis man ikke er radikal i sin ungdom har man intet hjerte og blir man ikke konservativ på sine eldre dager har man ingen hjerne.

Bare for å understreke poenget...

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:33   #214
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

FrP? Aldri!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:46   #215
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har hørt det påstått at hvis man ikke er radikal i sin ungdom har man intet hjerte og blir man ikke konservativ på sine eldre dager har man ingen hjerne.

Hva sier det egentlig om Kåre Willoch? Han er jo tvert motsatt.


Jeg håper jeg fortsatt har et hjerte når jeg blir gammel. Det skal jeg virkelig etterstrebe.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:58   #216
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nå stemte jeg ikke ved denne spørrisen, fordi jeg likte ikke elsk- eller hat-alternativene.

Har stemt Frp én gang, på slutten av 80-tallet.
Pappa overbeviste meg, like før jeg gikk for å gjøre min plikt.
Og nå sitter lillebror på tinget for partiet, og da må jeg bare være stolt!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:32   #217
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.000
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hva sier det egentlig om Kåre Willoch? Han er jo tvert motsatt.


Jeg håper jeg fortsatt har et hjerte når jeg blir gammel. Det skal jeg virkelig etterstrebe.

Kasia,-Min helt! Vi tar og marinerer hjertene våre godt i sjokolade og rødvin, så tenker jeg vi beholder hjertelaget helt til mål

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 15:03   #218
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron

Du mener alle svenskene, danskene, engelskmennene og tyskerne som kommer og får de best betalte jobbene?

Nei jeg mener feks. en som kommer her og lurer ei ung jente tril rundt så gifter han seg med jenta og deretter banker og slår henne helseløs.. Hun tørr ikke gå fra han for da skal han ta barnet deres og deretter drepe henne, han har lurt mange til å tro at han har hatt det forfedelig i hjemmlandet han har bodd i oslo før, men har sagt til denne jenta at han kom rett fra det landet, hun får ikke være med på noen ting og må sitte på et rom når han har besøk og han komanderer henne og kaller henne for kone ikke navnet hennes..

hun må gå ufrivillig med burka og får ikke ha venner, og før han gifta seg med henne var han så omtenksom og snill, sa han var muslim men praktiserte det ikke..

har og ei veninne som holdt på å havne i en lignende situasjon, men hun nekta og gifte seg men han.

Og jeg tviler på at han ikke er den eneste.. det er bare sånne som iriterer meg, jeg får vondt innim meg bare av å tenke og skrive om dette her..

og ja jeg vet at normenn kan og være sånn men jeg tror at i andre kulturer har de et annet kvinnesyn

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men hvem skal bestemme og avgjøre hvem som virkelig trenger det?

Jeg vet ikke forhåpenligvis burde noen skjekket opp bakgrunnen til hver enkelt som flyttet inn i landet, også svensker engelskmenn og dansker, hvis noen vil flytte til en annet land kan det jo være at de flykter for å ungå fengsel ol.

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 15:14   #219
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg kommer kanskje sent, men godt inn i diskusjonen, men det kunne ikke ramlet meg inn baklengs å stemme Frp. Ikke forlengs heller, for den saks skyld.

Og jeg håper ALDRI de får noe som helst fot innenfor regjeringen, det tar LANG tid å bygge opp det de kan rive ned på 2-4 år.

Jeg er sosialist på min hals, og jeg kommer aldri til å bli blå!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 16:01   #220
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Dolly: selvsagt er det fryktelig med sånne enkelthistorier. Dessverre er det ikke noe å basere politikk på. Det er svært få ekteskap mellom norske og ikke-vestlige innvandrere (dessverre).

Et økende problem de siste årene har derimot vært mellom norske menn og importbruder fra Asia, der man omtrent holder kvinnene som slaver og kaster dem ut slik at de akkurat ikke får oppholdstillatelse. Sa jeg kulturforskjeller?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no