|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Erfarer at enkelte tunikare kan passe, men da må dem ikke ha empire-liv, - da ser jeg høygravid ut!!! Best om dem er rette helt ned, kan da event bruke belte i livet. Plagget kan ha avskjering i livet også, men må da ikke vere veldig vid ellers. Vero moda har hatt noen som har vert ok. Litt mer "skjorte", og så lang at den er fin til thits eller trange bukser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?JEg ser folk med tunikaer med BREDT BELTE på, og det klarer jeg bare ikke å forstå. Eller dvs, det funker ikke for meg og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg ser ut som en blanding mellom brunhilde og .... bolla pinnsvin. Budeiete? Beltestakkete på en ille måte? Sist redigert av m^2 : 11-08-10 kl 17:57. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?De var fine, Agurke, bortsett fra fargene. Den fasongen er helt nydelig! Må ta meg en snartur innom butikken en dag nå når jeg er tilbake på jobb.
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Ja, jeg fikk også litt juleassosiasjoner.
|
|
|
|
#9 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Jeg likte fasongen på kjolen, men stoffet ga meg litt for mye asosiasjoner til sånn slutten av 80-/begynnelsen av 90-årene-interiørmote ...
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?
Ja, når du sier det hadde vi i studietida noen gardiner som liknet ganske mye. Ja ja, skaden er allerede skjedd og kjolen er på vei.
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Abbonere |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
nordlys.mystore.no - det skjørtet som heter kameleon |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Jeg fikk Sportmannkatalogen i dag, og der var det en del ok altså?!
|
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det finns jo andre fine bukser vennen!
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg hadde ei periode for nokre år sida da eg likte slike bukser godt, da gjerne kombinert med hettegenser eller basic gensera. No føle eg meg rett og slett for gammal for slike bukser og eg har også en litt anna klesstil. Og da eg i fjor hadde på meg ei bukse med ET slikt merke på jobb og fikk tusen kommentarar om eg trengte lønnsforhøying pakka eg dei bort.
|
|
![]() |
|
|