Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 15:49   #1
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Det som skjer når jeg skal sende MMS er at telefonen spør om jeg er sikker på at jeg vil sende bildet, siden det er mulig mottaker ikke kan ta imot så store filer. Men det virker som en generell forespørsel. Jeg får sendt og mottaker får MMS.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 16:20   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Det som skjer når jeg skal sende MMS er at telefonen spør om jeg er sikker på at jeg vil sende bildet, siden det er mulig mottaker ikke kan ta imot så store filer. Men det virker som en generell forespørsel. Jeg får sendt og mottaker får MMS.

Jeg får ikke noen forespørsel om noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 16:32   #3
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også problemer med å få sendt noen bilder som mms.

Gammel 08-10-10, 01:48   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fordi mottaker av en eller annen grunn ikke kan motta.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 16:08   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Med 3GS-en kunne man kopiere inn kontaktene fra sim-kortet, men på 4-ern er det et minisimkort så da går ikke det. Det enkleste er å kopiere kontaktene over i gmail og få dem inn på iPhone 4 på den måten.

Hvordan gjør man det?

Gammel 18-10-10, 16:09   #6
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

@Tosse: Det med gmail funka ikke for meg. Derimot gikk det som en drøm når jeg lastet ned iSync.

Gammel 18-10-10, 16:34   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

@Tosse: Det med gmail funka ikke for meg. Derimot gikk det som en drøm når jeg lastet ned iSync.

Men funker iSync på Windows?

Gammel 18-10-10, 23:19   #8
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Men funker iSync på Windows?

Aner ikke. Det ser du når du skal laste det ned, tenker jeg.

Gammel 18-10-10, 20:20   #9
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synket både kontakter og kalender fra Nokiaen min via Ovi, Outlook og iTunes, og det funket fint som snus.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:39   #10
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min kan sende meg MMS, men jeg får ikke sendt til han. Jeg har fått det til en kveld, men så var de slutt.

Gammel 19-10-10, 22:09   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan melde meg her!! Fikk for få minutter siden en splitter ny iP4 32GB i fanget - av snilleste mannen ... Men jeg får jo ikke tafset på den slik jeg vil, for dusteriet krever jo mikrosim!

Arg, jeg er utålmodig - går det ikke an å trikse (les: kutte) til simkortet jeg har? Eller MÅ jeg bare vente og se hva jeg kan fikse i morgen!??

Gammel 23-10-10, 13:05   #12
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg kan melde meg her!! Fikk for få minutter siden en splitter ny iP4 32GB i fanget - av snilleste mannen ... Men jeg får jo ikke tafset på den slik jeg vil, for dusteriet krever jo mikrosim!

Arg, jeg er utålmodig - går det ikke an å trikse (les: kutte) til simkortet jeg har? Eller MÅ jeg bare vente og se hva jeg kan fikse i morgen!??

Jeg klipte kortet mitt. Brukte det i noen uker før den nye microsimkortet kom i posten. Det gikk kjempe fint. Bare vær veldig forsiktig når du klipper.

Gammel 30-10-10, 01:04   #13
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Du får gjort alt på telefonen uten å ringe uten simkort.
Been there. Done that.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:12   #14
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Hehe, det var pakken din, ja!

Gratulerer! Fine telefonen :kosepå:

Gammel 19-10-10, 22:14   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg fikk med en kortklipper når jeg fikk min. Så kortet ble klippet med en gang.

Gammel 19-10-10, 22:50   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kortklipper faktisk ... Jaja, det var jo ikke dumt, men det fulgte ikke med min - bestilt fra Apple Store.

Jeg må nok tegne opp og prøve selv!

Gammel 19-10-10, 22:52   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Kortklipperen fulgte ikke med, men mannen hadde kjøpt det og. Den var en del av gaven.

Gammel 19-10-10, 23:56   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Aaah, I see! Smart mann da!

Jeg har klippet det til og det funker, så da er jeg nøgd og tafser som en gal!! Neste spørsmål er seff overføring av kontakter ... :husker ikke åssen jeg gjorde det da jeg fikk 3SG:

Gammel 19-10-10, 23:58   #19
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg (mannen) får ikkje bluetooth til å fungere opp mot min laptop. Eg trudde det skulle vere mogleg å overføre bilder frå telefon til pc, men sålangt går det ikkje. Kva gjer me galt?

Gammel 20-10-10, 00:22   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går ikke det, Bergensis. Apple bluetooth er ikke som annen bluetooth - den funker KUN opp mot audio, dvs handsfree eller bil eller sånne ting. Og dataoverføring; du kan bruke telefonen som modem (tethering).

Men IKKE til å overføre bilder eller filer - ikke mellom telefoner en gang. Jeg ble også litt oppgitt da jeg oppdaget det.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.