|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Jeg drar gjerne på camping. Er det varmekabler på badet så er jeg med. Det er varmekabler på badet i telt anno 2010? Jeg må ikke ha bredbånd engang. Eller ... jo - det må jeg. |
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Utedo.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Nei jeg klarer ikke! *psykoser*
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Turer i skog og mark er middeklasse og helt strøkent, danskebåt er harry og "lov" å gjøre narr av. More Bourdieu, anyone?
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Vil foreslå å gifte seg, trenger ikke koste masse, vi stakk bare av uten at noen viste det, kom hjem og familien og barna var kjempe fornøyde med måten vi gjorde det på. angrer ikke ett sekund |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Jeg lurte på hva i alle dager du snakket om jeg nå - denne tråden handler jo om danskebåt. Men så ser jeg av overskriften at den visst var relatert til noe ekteskap ja. |
|
|
|
#8 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Jeg forstå godt at Kafka inspirerer til et lidende ansiktsutrykk, danskebåt eller ikke.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Jupp. Det er triste greier. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Stor Gjeng av Spesielt Utvalgte. |
|
|
|
#12 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Vi kan konkludere med at Kafka ikke er med i gjengen enten den er liten eller stor.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Definitivt. Josef K daua vel til slutt - vi er vesentlig muntrere. |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Er det spa eller noe sånn litt luksus på sånne båter egentlig? |
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Ja, den har jeg tatt med jobben noen ganger. |
|
|
|
#18 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Aner ikke. Jeg har hatt det så travelt med Josef K at jeg ikke har hatt tid til å sjekke.
|
|
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Kiel-båten er jo et greit kompromiss, vil jeg si. :føler meg utvalgt:
|
![]() |
|
|