Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 15:02   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Løs kanon? Tja...jeg vet ikke helt. Får hele tiden assosiasjoner til tenåringsgutter med ufrivillig sædavgang når jeg hører det uttrykket, føler ikke at beskrivelsen passer helt på meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 15:03   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Løs kanon? Tja...jeg vet ikke helt. Får hele tiden assosiasjoner til tenåringsgutter med ufrivillig sædavgang når jeg hører det uttrykket, føler ikke at beskrivelsen passer helt på meg.

Det var da en veldig pussig assosiasjon.

Gammel 13-11-09, 15:03   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller store, duvende bryster uten bh. Helst under en collage genser ...

Gammel 13-11-09, 15:13   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kanskje, men jeg har faktisk hørt uttrykket flere ganger ved beskrivelse av den "diagnosen," derfor ble jeg litt

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Eller store, duvende bryster uten bh. Helst under en collage genser ...

Nope, ingenting stort som duver her, ikke en gang når jeg er engasjert.

Mulig vi burde hatt en gruppe for de med store, duvende bryster m/IJ-støvler, en for de med små bryster og IJ-støvler, en for de med collage-genser, store bryster m/BH, men uten støvler... osv, osv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 15:16   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror en pubertal beskrivelse passer perfekt på deg.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, sant?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 15:06   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Her holdt jeg egentlig på å skrive et veldig forvirrende innlegg, jeg går surr i smileyene og skrev først :hylgrine: og tok heldigvis en forhåndsvisning før jeg endret til :grineler:

Gammel 13-11-09, 15:26   #7
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Stram hestehale, SUV og ridebukse har jeg, men det er jo pokker meg fordi jeg rir! Den kategorien tror jeg nesten jeg blir alene i.

Jeg og, men jeg tror ikke noen vil være på side med meg, egentlig...

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 15:38   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syklet forbi floksa sin barnehage i natt og den ligger ikke øde til i det hele tatt, tok til og med bilde for å bevise det. Deretter syklet jeg på noen sinnsyke veier inn mot Bergen, hvor jeg ble reddet av tre trivelige FP-er, frøya, barbarella og mauser, som tok meg og sykkelen med til en koselig liten leilighet de leide sammen med sine respektive så de kunne kose seg sammen. Jeg tenkte swingers, men neida, de var gørrkristne alle tre, men hadde hund sammen i den. De ville bare fortelle meg at det fantes en undergruppe på FP for dem som hadde adoptert, og derfor sendt meg en felles, koselig pm. Men så så de meg sykle forbi.

Og min eneste tanke var : jeg har møtt noen på FP, jeg er kuuuuul!

Ja, og så våknet jeg.

Gammel 13-11-09, 16:10   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg syklet forbi floksa sin barnehage i natt og den ligger ikke øde til i det hele tatt, tok til og med bilde for å bevise det. Deretter syklet jeg på noen sinnsyke veier inn mot Bergen, hvor jeg ble reddet av tre trivelige FP-er, frøya, barbarella og mauser, som tok meg og sykkelen med til en koselig liten leilighet de leide sammen med sine respektive så de kunne kose seg sammen. Jeg tenkte swingers, men neida, de var gørrkristne alle tre, men hadde hund sammen i den. De ville bare fortelle meg at det fantes en undergruppe på FP for dem som hadde adoptert, og derfor sendt meg en felles, koselig pm. Men så så de meg sykle forbi.

Og min eneste tanke var : jeg har møtt noen på FP, jeg er kuuuuul!

Ja, og så våknet jeg.

Gammel 15-11-09, 17:36   #10
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ærlig talt, jeg ville da aldri hatt hund.

Gammel 13-11-09, 18:37   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg og, men jeg tror ikke noen vil være på side med meg, egentlig...

Håjoda. Jeg hadde valgt deg først skulle vi spille kanonball. :kumbaja:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:26   #12
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Håjoda. Jeg hadde valgt deg først skulle vi spille kanonball. :kumbaja:

Ja jeg er og med og spiller kanonball. Det er jeg egentlig ganske god på.

Gammel 13-11-09, 19:33   #13
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ja jeg er og med og spiller kanonball. Det er jeg egentlig ganske god på.

Jeg og!

Gammel 13-11-09, 18:33   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig sporet denne tråden av.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:21   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsto ikke at det var et sitat, jeg syns godt Dronningen kunne gjort det mer klart. Ved å f.eks. bruke sitatfunksjonen som faktisk finnes her inne. Fardal virker som en særdeles ekkel person.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:22   #16
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fardal virker som en særdeles ekkel person.

Sikkert i slekt med Signy.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 20:48   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Rune Fardal er for ordens skyld antagelig landets best kjente totalt ubestridte psykopat. Han er rett og slett splitter pine gal og overgås av ingen og matches nesten bare av Texmo.

(Jeg går ut fra at det er lov å navngi disse da de er meget profilerte innenfor bransjen for galskap.)

Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:36   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, Fardal. Leder for Landsforeningen for Psykopat Ofre. :har googlet:

Gammel 14-11-09, 14:40   #19
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også de eksemplene Mississippi nevner her grenser til å være ufint. Spesielt nå det er såpass mye fokus rundt dette å skille sak og person. Slike uttalelser går jo direkte på på person mener jeg.

Men om det er så vondt ment kan jo diskuteres da.

Men jeg har ikke lest hele tråden, jeg backet ut for noen svar siden.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 14:41   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kongen tre liv?

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.