|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Løs kanon? Tja...jeg vet ikke helt. Får hele tiden assosiasjoner til tenåringsgutter med ufrivillig sædavgang når jeg hører det uttrykket, føler ikke at beskrivelsen passer helt på meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)
Det var da en veldig pussig assosiasjon.
|
|
|
#3 |
|
|
Eller store, duvende bryster uten bh. Helst under en collage genser ...
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Kanskje, men jeg har faktisk hørt uttrykket flere ganger ved beskrivelse av den "diagnosen," derfor ble jeg litt
Nope, ingenting stort som duver her, ikke en gang når jeg er engasjert. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tror en pubertal beskrivelse passer perfekt på deg.
Ja, sant? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Jeg syklet forbi floksa sin barnehage i natt og den ligger ikke øde til i det hele tatt, tok til og med bilde for å bevise det. Deretter syklet jeg på noen sinnsyke veier inn mot Bergen, hvor jeg ble reddet av tre trivelige FP-er, frøya, barbarella og mauser, som tok meg og sykkelen med til en koselig liten leilighet de leide sammen med sine respektive så de kunne kose seg sammen. Jeg tenkte swingers, men neida, de var gørrkristne alle tre, men hadde hund sammen i den. De ville bare fortelle meg at det fantes en undergruppe på FP for dem som hadde adoptert, og derfor sendt meg en felles, koselig pm. Men så så de meg sykle forbi.
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ærlig talt, jeg ville da aldri hatt hund.
|
|
|
#14 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Endelig sporet denne tråden av.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Jeg forsto ikke at det var et sitat, jeg syns godt Dronningen kunne gjort det mer klart. Ved å f.eks. bruke sitatfunksjonen som faktisk finnes her inne. Fardal virker som en særdeles ekkel person.
|
|
|
#16 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Rune Fardal er for ordens skyld antagelig landets best kjente totalt ubestridte psykopat. Han er rett og slett splitter pine gal og overgås av ingen og matches nesten bare av Texmo. |
|
|
|
#19 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Jeg synes også de eksemplene Mississippi nevner her grenser til å være ufint. Spesielt nå det er såpass mye fokus rundt dette å skille sak og person. Slike uttalelser går jo direkte på på person mener jeg.
|
|
![]() |
| Emneord |
| barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg |
|
|