Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtråden for store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-12, 18:50   #181
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Jeg er imponert over klærne dere finner, så stilige! Og dette er stormote? Så gjennom noen sommerinnlegg og slike kjoler hadde ikke gått på meg som KAN bruke 48 i NOE, men må ha 50 stort sett, og 52 om jeg skal skjule det som skjules bør....
Men tenkte på en ting da jeg leste litt rundt her...hvilken størrelse starter stormote på tenker dere?

44 er overgangsstørrelsen, den minste i stormote og den største i vanlig.

Gammel 02-05-12, 18:51   #182
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Stormote starter vel på str 46? Selv er jeg en 48-50-52 alt etter butikk og snittet på plaggene.

Gammel 02-05-12, 18:53   #183
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Stormote starter vel på str 46? Selv er jeg en 48-50-52 alt etter butikk og snittet på plaggene.

Ja, 46 er den første rene stormotestørrelsen. men de fleste stormotemerkene fører 44som den minste størrelsen.

Gammel 02-05-12, 19:54   #184
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Hvor har du kjøpt denne?

HM! HM+ heter det vel nå, tidligere BiB.

Gammel 05-05-12, 11:05   #185
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne på Lindex:
http://www.lindex.com/no/dame/genero...yleId=26663584

Gammel 05-05-12, 11:28   #186
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Den var søt, Blåbær!

Jeg er så glad for at Cream har romslige størrelser og har kjøpt denne:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:33   #187
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

denne fikk jeg i posten på fredag i størrelse 48 og en helt rød i 50

Den blå var egntlig akurat passe men knappene er så langt i fra at det spriker jo alle veier. Ene venninne min likte den blå best å syntes den var fin på meg mens den andre synnes den røde var finest. Hun andre syntes den røde ble litt for stor i overkroppen. Så da sitter ejg her som et spørsmålsteng. Må høre me sy svigermor om man kan jukse noe i mellom knappene så de ikke spriker. spriket i 50 og,og den var ikke trang,det var ikke den blå egentlig men akurat passe og satt som et skudd.

Gammel 11-05-12, 23:02   #188
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått dilla på blått:

fra hm

Gammel 12-05-12, 22:01   #189
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en kjole og en topp fra Lindex i dag. Toppen kommer til å bli kjempesøt sammen med et smalt skjørt.

Kjolen satt kjempefint og utrigningen ble helt riktig med den ekstra "trøya" som var inni.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 09:08   #190
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Den kjolen har jeg også, bare i svart. Den sitter utrolig fint.

Gammel 13-05-12, 14:11   #191
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilte på Studio.dk på mandag, etter å ha lest tråden.
Onsdag ble pakken forsøkt levert på døren, selvfølgelig var jeg ikke hjemme. Men på torsdag fikk jeg pakken, og den inneholdt;

Alt til 1100 kroner inklusive frakt.

Og alt passet perfekt!

Gammel 13-05-12, 14:40   #192
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Den var søt, Blåbær!

Åh, den var knallfin!

Honda: Den blåprikkete kjolen er så fiiiiin! Har lenge vurdert den, men måtte la den gå, har så mange prikkete 50-tallskjoler og skjørt i skapet fra før.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 16:24   #193
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Den var søt, Blåbær!

Veldig fin!
Når du sier romslig, hva betyr det? Hvor langt opp i størrelse går de?

Gammel 13-05-12, 16:34   #194
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Veldig fin!
Når du sier romslig, hva betyr det? Hvor langt opp i størrelse går de?

Jeg har en kjole i xxl og jeg bruker normalt 46/48 og liker ikke at klærne er trange.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 16:34   #195
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

De går til 46 og er ikke små i str., synes jeg. Både 44 og 46 passer meg som stort sett bruker 46 eller 44/46 i klær.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 16:37   #196
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Kanskje jeg faktisk finner noe til meg også, da!

Gammel 13-05-12, 16:50   #197
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den Creamkjolen så jeg i min størrelse på en butikk i går, men orket ikke prøve. Synd, kanskjje. Kan ikke dra tilbake heller, for det var på hytta. Men jeg er litt "mettet" på Cream. *vurdere salgstråd*

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 22:49   #198
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her må jeg følge med. Jeg trenger nye klær og finner bare ting som er fint på andre

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 22:52   #199
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Bestilte på Studio.dk på mandag, etter å ha lest tråden.

Hva er adressen dit?
Ikke www.studio.dk

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 23:03   #200
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hva er adressen dit?
Ikke www.studio.dk

studio-clothing.dk

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.