|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Bedreviter
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Nå først så jeg intervjuet med Hanekam-damen.
Det er vel rimelig å tro at det samme gjelder for våre folkevalgte politikere og at Hamkammen gjerne hadde sittet fire år på stortinget uten statlig kompensasjon for jobben.
Jeg derimot, har skrevet mye for statens regning. Jeg liker å få penger derfra. |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Glamorøs
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Hun Hanekamdame er en god erstatning for Miss Wiig-Bryn, som mente at bibliotekene måtte slutte med internasjonale aviser. De som ville lese slikt fikk kjøpe det selv, det var jo ikke så dyrt. Når hun da fikk spørsmål om hun visste utsalgspris på Narvesen så ante hun ikke, men tippet 10-15 kroner.
|
|
|
#183 |
|
Ekvilist
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg blir en blanding av veldig skremt og veldig lattermild av den stakkars jenta som må spørre sin mor til råds. Men for all del, hun er vel ikke så mye verre enn en del andre tullinger det partiet har fostret?
|
|
|
#184 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Folk som vil lese ytenlandska aviser får koste det selv, ja.
|
|
|
#185 |
|
Unik
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Herlighet. Er virkelig slike nek, det folket vil skal representera dei på tinget ? ( Hanekamdama om nokon var i tvil )
|
|
|
#187 |
|
Viser tenner
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
FrPs partiskole er nok perfekt for henne.
|
|
|
#188 |
|
Shake it out!
|
Signerer den i sin helhet.
|
|
|
#189 |
|
Viser tenner
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jammen, mener dere seriøst at Sponheim burde kastet Venstres ideologi over bord, og samarbeidet for samarbeidets skyld? At han burde støtte en politikk han ikke kan stå inne for? Og, er det virkelig Sponheim og Venstres skyld at et borgelig alternativ havarerte, eller må Høyre, som har hatt alle dører åpne, også ta sin del av skylda?
|
|
|
#190 |
|
Shake it out!
|
Do agree. Og det er trist!
|
|
|
#191 |
|
Shake it out!
|
Jeg er enig. Og stemmer ikke FrP jeg heller. Selv om det var det jeg skulle stemt om jeg skulle ha skulle ha ha optimalisert Meg og Mitt. Rent bortsett fra at jeg er for Polet da. Ikke fordi jeg synes vi bør ha begrenset tilgang til alkohol, men fordi det er så langt mellom de gode vinflaskene i de landene som selger vin i butikken
|
|
|
#192 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg kommer til å savne Sponheim.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#193 |
|
Glamorøs
|
Nåja. Spotify er fint,og et flott steg på veien, men vi trenger ikke genierklære det som det ene som redder musikkbransjen. En forsvinnende liten andel velger betalingsløsningen, og artistene er ikke fornøyd.
|
|
|
#194 |
|
Shake it out!
|
Nei folk er bekymringsfullt lite villige til å betale for det andre har laget. Man er mot svart arbeid, men synes det er helt ok å stjele musikk og filmer
|
|
|
#195 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#196 |
|
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Tilbake til det første spørsmålet: Jeg mener det er trist Sponheim forsvant av en eneste grunn - han representerte den siste anstendigheten på borgerlig side. Høyre har forlengst tilbakelagt sin anstendighet og FrP gir jo blanke faen. Sponheim gikk ned med flagget til topps, og det har jeg respekt for. På den andre siden, husker jeg godt den gangen Sponheim foreslo å legge ned streikeretten, så humanismen hans har jo tydelige grenser.
|
|
|
#197 |
|
Glamorøs
|
Og det kommer de ikke til å gjøre heller, siden de har gitt en stor andel av aksjene til plateselskapene, for å få dem med på laget. Eneste som gjenstår å se, er om de greier å få Iphone og android-brukerne til å betale for bruken, da kan det være liv laga.
|
|
|
#198 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjelder i hvert fall meg. Jeg stemte V ved forrige valg, men er enig med Sponheim, det er en avgrunn mellom V og Frp, og når en borgelig side lå an til å bli influert av et stort Frp, gikk jeg tvert til Ap. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Helt til det såkalte Scarlett-scenariet slår inn, antar jeg.
|
|
|
#200 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tror jaggu meg at vi hadde hatt mer penger om landet ble blått.
Og den underutviklede sosiale samvitteigheten gjør at jeg dømmer dem som egoistiske og slemme.
Javisst er det det. |
|
|
|
![]() |
|
|