Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg er hektet på Twilight

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 16:13   #181
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Du må lese de gamle innleggene også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 16:16   #182
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 16:25   #183
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Robert Pattinson - 2013

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 16:31   #184
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg er straks ferdig med første, elsker den serien

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 17:03   #185
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg gleder meg! ♥

(Kilde: youtube.com)

Iiiiiik.. jeg får helt vondt i magen her nå, gleder meg sånn! hihi..
Jeg holder jo på å lese denne boken nå, så dette ble fryktelig kult å se på igjen!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 17:14   #186
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg enda mer til Eclipse i sommer, men mest til Breaking Dawn, DEN blir bare best!! Men jeg hørte den skulle deles opp i 3 deler, slik som boka er delt opp (først fra Bellas perspektiv, så Jabobs og så Bellas igjen), og det håper jeg de gjør for da får de med mest mulig, ellers må de jo kutte ut masse! Boka er jo diger.

Vi har ikke fått kjøpt premiérebilletter enda, så det spørs om vi får ... Men jeg kan godt vente en dag eller to ekstra, jeg dør ikke.

Gammel 05-11-09, 17:17   #187
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg savner å lese disse bøkene allerede.
Skal få sett film 1 på dvd nå, og nr 2 på kino sammen med Karamell

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 17:18   #188
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg gleder meg enda mer til Eclipse i sommer, men mest til Breaking Dawn, DEN blir bare best!! Men jeg hørte den skulle deles opp i 3 deler, slik som boka er delt opp (først fra Bellas perspektiv, så Jabobs og så Bellas igjen), og det håper jeg de gjør for da får de med mest mulig, ellers må de jo kutte ut masse! Boka er jo diger.

Vi har ikke fått kjøpt premiérebilletter enda, så det spørs om vi får ... Men jeg kan godt vente en dag eller to ekstra, jeg dør ikke.

Jeg og lillemor her skal ha jentekveld og gå og se denne sammen. Tror vi styrer unna selve premieren, det blir jo kaos da.
Men vi blir nok ikke å vente så mange dagene nei... hehe.. Gleder oss like mye begge to.

Gammel 05-11-09, 17:20   #189
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så koselig. Gleder meg til vesla blir enda større og vi kan se slike filmer sammen. Jeg blir ei skikkelig kul mor, hehe. Vi går veldig ofte på kino nå men da på Pixar, Disney og sånt.

Forresten; etter at jeg ble hekta på Twilight kjennes det ikke EN plass at Harry Potter 7 kommer neste år. Jeg bryr meg rett og slett ikke. Skal seff se den, men jeg er ikke slik som før. Twilight er det nye Harry Potter.

Gammel 05-11-09, 17:29   #190
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så koselig. Gleder meg til vesla blir enda større og vi kan se slike filmer sammen. Jeg blir ei skikkelig kul mor, hehe. Vi går veldig ofte på kino nå men da på Pixar, Disney og sånt.

Forresten; etter at jeg ble hekta på Twilight kjennes det ikke EN plass at Harry Potter 7 kommer neste år. Jeg bryr meg rett og slett ikke. Skal seff se den, men jeg er ikke slik som før. Twilight er det nye Harry Potter.

Det er veeldig koselig å ha en så stor datter. Vi ser masse film sammen i helgene, masse godt på bordet, god film og skikkelig helgekos. Hun legger seg jo så og si samtidig som oss nå, så da er det jo litt annerledes enn det er med de små.
Vi går ikke mye på kino, men blir nok mer og mer fremover siden minstemor straks fyller 3 år og det da er mulig å få henne til å sitte i ro.

Harry Potter har jeg aldri vært hektet på, men jeg er vel litt sær når det gjelder film da som ikke liker sifi og eventyr i den grad som "alle" andre gjør.

Gammel 05-11-09, 17:59   #191
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har premierebilletter i boks.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 18:04   #192
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg kjøper billetter i morgen. Var det kl. 19 dere hadde til? Hvilken sal? Og Sandnes, selvsagt?

Gammel 05-11-09, 18:10   #193
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sandnes, ja. Er ikke sikker på hvilken sal, siden det ikke er jeg som har kjøpt billettene. Men det er rundt klokken 19, ja.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 18:11   #194
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Billettene til premieren den 20.11 klokken 00.01 er i boks.

Gammel 05-11-09, 18:14   #195
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Sandnes, ja. Er ikke sikker på hvilken sal, siden det ikke er jeg som har kjøpt billettene. Men det er rundt klokken 19, ja.

Da ser jeg om det er ledig, det gjør jo ikke noe om vi ikke sitter i samme sal så lenge vi går samtidig, da kan vi gå og spise også.

Gammel 05-11-09, 19:01   #196
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk endelig lest ferdig Breaking Dawn sist uke, ordentlig skuffet. Dårligste boken i serien.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 19:02   #197
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også premierebilletter!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 19:32   #198
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Film nummer 1 har kommet ut på dvd sant? Ingen planer om å se den før bok nummer en er lest, men skal se den da. Føler meg som en fjorttis når jeg leser den,men jeg elsker denå synst den er kjempe spennende. Lenge siden en bok har fenget meg så masse.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 19:59   #199
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Fikk endelig lest ferdig Breaking Dawn sist uke, ordentlig skuffet. Dårligste boken i serien.

Det er jeg enig med deg i. Et lite antiklimaks..

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:55   #200
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åh? Jeg syntes Breaking Dawn var den aller beste. Nummer 5 (Midnight Sun) på en god andreplass. Håper hun skriver den helt ferdig, den var virkelig fantastisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.