Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-12, 17:49   #181
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.118
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Er med på å dra opp denne igjen. Hvor små unger funket dette for sist gang? Knerten blir 5 år i de dager.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 18:06   #182
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Drar opp denne.
Vi tenker å gå og se showet i oktober. Men hvor bør vi sitte?
Blir oss voksne og 6-åringen.

Ble utålmodig og kjøpte billetter uten råd fra kloke FP-hoder. Endte opp med rad 7 på felt 108 og håper det blir bra.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 20:04   #183
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Ble utålmodig og kjøpte billetter uten råd fra kloke FP-hoder. Endte opp med rad 7 på felt 108 og håper det blir bra.

Vi har bestilt på rad 11 på samme felt og håper plasseringa er grei. Har ingen anelse rett og slett.

Vi skal forøvrig med Poden som blir 7 år nå i mai. Et vennepar skal med sin sønn som blir 6 år i slutten av september. Sist gang regnet vi med at det ble for skummelt på Poden som da var 4 år. Har ventet i spenning på at det skulle komme tilbake.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 20:08   #184
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg mener de de fleste plassene er bra. Dyra er store, så man ser bra selv høyt oppe. Jeg tror det bare er de "ekstraplassene" helt ytterst nede ved scenen man kan ha problemer med sikten.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:32   #185
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.115
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi var der sist med storebror som da var 4,5, og skal dit igjen nå, håper jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:16   #186
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi var der også med en på 4,5 og han syntes det var fantastisk.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 01:00   #187
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Poden skal se showet for andre gang nå og gleder seg like mye nå.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 01:20   #188
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Argh! Misunner virkelig de som bor i/nær Oslo og kan dra på slike ting uten å måtte tenke fly, opphold og flagrende tusenlapper!
Eldste har jo så lyst å dra dit igjen, og vi skulle gjerne gått alle sammen, men 1600 kr i bare billetter, og så kommer fly og overnatting for 4 stk i tillegg, nei jeg trukke det. Men kanskje mannen kan ta med minsten siden eldste har vært der før. Utrolig bra show, hun snakker om det enda, 3 år etter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 09-04-12 kl 11:48.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:10   #189
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.396
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Mannen min tar med gutta, tenker jeg - de var der sist også og likte det veldig godt.
Vesla er for liten enda, synes jeg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:56   #190
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Åh tror dere minsten er for ung? Han er fylt 4 når dette går?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 11:59   #191
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Min er jo 4 og jeg hadde glatt tatt ham med på dette om han ville. Men han er jo, i motsetning til storesøsteren, litt mer pingle på ting, så jeg hadde nok vist ham litt dinosaurgreier på youtube og sånt først og spurt ham hva han synes. Han er veldig flink til å si fra hva han vil og hva som skremmer ham og ikke.
Eldste kunne blitt med fra hun var 2 omtrent.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:06   #192
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.396
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Åh tror dere minsten er for ung? Han er fylt 4 når dette går?

Vesla er vel like gammel som din gutt (født på sommeren) og jeg synes iallfall hun er for liten.
Gutta mine så det sist og da var minstemann sju år - han likte det godt men det var jo et voldsomt show, og kanskje ikke så lett å forstå at dyrene ikke var ekte

Det anbefales ikke for barn under 3 år, så jeg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:11   #193
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.115
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Storebror var som sagt 4,5 sist, og det gikk greit, men jeg ville aldri latt ham gjøre det hvis det ikke var for at han var veldig veldig interessert i dinosaurer. Han hadde hørselvern og jeg husker han ble redd allerede før inngangen til salen pga store "gap" ved inngangen. Dog gikk det bra når vi først kom inn.
Jeg ville ikke latt en på 4 se det med mindre han/hun var superdinosaurinteressert.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:29   #194
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Hmmm. Hadde ikke fått med meg at dette skulle komme igjen. Herremannen hadde veldig lyst å dra sist, men jeg hadde ikke sjans økonomisk. Kanskje jeg skal høre om han fortsatt er interessert ... Hadde vært koselig med ei helg bare for han og meg (så kan jeg finne på noe med Frøkna en annen gang).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:31   #195
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Uff ha mulig han er litt ung da. Han er tøffere enn storesøsteren og tror kanskje det hadde vært gøy, men er litt usikker om han hadde blitt redd.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:32   #196
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.902
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg har også bestilt billetter. Tipper poden blir fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 10:46   #197
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Billetter i boks her også. :wohoo: Jeg lanserte idéen til en mindre interessert (trodde jeg) storebror i går, og ble usikker på om det var verdt å bruke penger på. Men det var det første han jublende stolt annonserte da han satte foten innenfor døren til barnehagen i dag.
Jeg må visst lære meg at han av og til kamuflerer entusiasme like godt som sin far.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 13:18   #198
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Dette er mindt i blinken for lillebror. Mulig storebror også vil være med, vi har ikke snakket med de om det enda.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 13:51   #199
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.959
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg så dette sist med eldste - hvor lenge er det siden? Han er 9,5 nå.
Kanskje det skulle vært yngste sin tur med egentur med mamma, denne gangen? Han er riktig nok ikke så hekta på dinosaurer som eldste var den gangen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 13:54   #200
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Det er to og et halvt år siden sist, trur eg. Innser at dinosaurene blir markeringen for kjærestejubiléet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no