|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Liker du campinglivet?Når man har liten vogn og lite gulvplass (slik det gjerne er i de med rundsitter i midten) så er det veldig fint med disse hvor man kan slå opp underkøya slik at barnet får lekeplass nede, men kan sove oppe. Trur eg. Husker ikke hvilke vogner som har den løsningen, Hobby og Dethleffs? Bakdelen er at man får mindre lagringsplass da.
![]() |
#184 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Liker du campinglivet?
ER MED!
![]() |
#185 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller ungene leker i forteltet, mens far steker vafler ved siden av, i øs pøs regnvær. Veldig koselig det og faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Erfaren nok
|
![]() |
#188 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Liker du campinglivet?Vi har bare en sånn liten markise foran vogna som vi har fått av mamma. Gidder ikke bruke 15 000,- på et fortelt før vi vet om campingvogn er en blivende greie for oss. Men vi har forholdsvis stor vogn da (780 lang), og da er ikke behovet for fortelt like prekært.
![]() |
#189 |
Står på egne ben
Etter turen vi har vært på nå så har jeg i alle fall funnet ut at jeg ikke skal ha markise. Det ser veldig lettvint og enkelt ut, men takke meg til fortelt i dårlig vær. Eller så måtte jeg hatt muligheten for begge deler. Og det er vannvittig mye skjeve markiser ute og går, og jeg kunne ikke skjønne hvorfor det. Forklaringa fikk jeg av Zip forrige uke på tur. Når det regner står den skjevt pga. at vannet skal renne av, og når det er fint vær så står den skjevt for å skygge for sola samtidig som en ikke stanger i markisa når en skal inn i vogna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Vaklende
|
![]() Sv: Liker du campinglivet?Jeg vil ha (kjøpe |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Glad
|
Nice! Men alt for stor for vår bil. Og alt for dyr for vår lommebok
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11. Sist redigert av Dali : 29-07-08 kl 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Vaklende
|
![]() Sv: Liker du campinglivet?Den så greit ut, da! Problemet med de store er nettopp at man ofte må ha ny bil også. Jeg må snart ha ny bil, men egentlig er campingvogn utelukket da. Jeg tenker meg nemlig en Prius, og de kan ikke dra vogn i det hele tatt. Så det blir vel meg i teltet, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Vaklende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Står på egne ben
![]() Sv: Liker du campinglivet?Det er veldig mange fine vogner. Skulle veldig gjerne hatt ny/nesten ny vogn jeg også, men vi starter i det små med en 1994 modell. Ble ikke så verst når jeg fikk ut litt gardiner og pynt og byttet ut lampene i taket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gubben og jeg deler en 150 cm luftmadrass kjøpt på Jysk for noen år siden - er det Intex de heter tro? Storjentene deler en makan en. Har sånn elektrisk pumpe da, som kan kobles både til sigarettenner og vanlig kontakt (også fra Jysk).
![]() |
#198 |
Står på egne ben
Det er ordentlig underholdning noen gang når folk skal sette opp forteltet. Vi øvde på forhånd hjemme, men det er ikke alle som har gjort det har jeg sett. Lillebror er uslåelig. Når naboen vår skulle ta ned teltet i helga som var, så hentet han campingstolen sin og satte seg rett ved siden av for å se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
I farta!!
|
Yep, me har vinterfortelt når me har den på vår faste plass på fjellet og stort sett markise på tur. Skal kjøpe oss hvertfall ein sidevegg til markisa. Ypperlig for vårt bruk.
![]() |
|
|