|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forum
Nei, det var ikke det heller. Det var noe med vodka. Vodka og cola? :blånn på drinker: Kanskje det var vodka og cola, og så koblet jeg cola og rom, og så ble det vodka og rom i hodet mitt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg må bare kommentere en prikk jeg fikk, ikke for å henge ut (skal selvfølgelig ikke nevne nick, ikke for det, den er harmløs), men den fikk meg til å tenke. Prikkeren mener det er lav takhøyde for å tenke annerledes, og bruker meg og min rolle som hjemmeværende som eksempel.
![]() |
#189 |
By the Sea
|
Rørende enig med aC.
Ja, du har fått mye (velfortjent) kjeft du, Sitron! Men jeg synes du har blitt så søt og rund i kantene i det siste?
Klart du er åndelig - du vet, det er de som er i størst fornektelse ang sine tilbøyeligheter som er de sterkeste kritikerne.
Åndelig, åndfull, åndsfraværende, Ånden som går - samma ulla.
Ah - I will cherish this moment for as long as I live!
Jeg er så stolt av deg!
![]() |
#191 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#194 |
By the Sea
|
Consider yourself quoted!
![]() |
#195 |
Come what may...
|
Hva slags meninger?
![]() |
#196 |
Passiv
|
Med mindre man snakker om pigmenter, ser jeg ikke hvilken relevans betegnelsen mørkhudede har. Dette er en like lite homogen gruppe som pensjonister eller barnefamilier. For å spinne videre på mitt integreringseksempel; ser man på kriminalstatistikk og andelen som har jobb, er det liten tvil om at pakistanere er langt mer integrert i samfunnet enn hva f.eks. somaliere er. Ved å bruke betegnelsen mørkhudede tvinger man disse gruppene inn i samme bås, og som innvandrere finner man sikkert like mange ulikheter mellom disse gruppene som mellom svensker og pakistanere. Det er lov å generalisere, men enkelte generaliseringer blir så forenklede at de rett og slett blir feil. |
![]() |
![]() |
#198 |
© All rights reserved
|
Jeg er enig med det siste avsnittet, men ser nå at det er dine ord, og ikke prikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg ser at innlegget mitt kommer post-avsporing, men allikevel...
![]() |
#200 |
Come what may...
|
Beklager du har rett. Det var ikke tankevekker. Men du tenkte ditt når han fortalte det. Om akurrat det er noe bedre aner jeg ikke.
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|