|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Så spennende! Håper du kommer med en oppfølger på den
#183 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ca 5 vaffelplater til meg og 5 plater til minsten. Er sliten og har igjen vaffelrøre fra i går. :dårlig mor:
#184 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Lapskaus (laget med frossen lapskausblanding, buljong og Go' og mager-pølser i biter). Ikke gourmetmat, men mann og barn digger det, og jeg er sliten. |
![]() |
#185 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg er syk og orker hverken å spise noe særlig eller å lage mat. Det ble derfor pannekaker, det Lillevenn hadde mest lyst på og det eneste jeg så for meg at jeg kunne orke å spise. |
![]() |
![]() |
#186 |
Stort sett blid
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Aldri så galt at det ikke er godt for noe
#187 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ørretfiléter i foliepakker med litt smør, kanskje en rømmeklatt, litt krydder og masse grønnsaker.
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 16-04-08 kl 19:16. |
![]() |
![]() |
#189 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Vel, kjøkkenet var forsåvidt greit, siden han ennå ikke har begynt. Det blir vist mat i kveld. Og han skal lage hamburgere. Ja ja, det blir vist hjemmelagede ser jeg. Det står to pakker med karbonadedeig på kjøkkenet, og alt annet ligger klart der. Så nå er det bare å vente på at alt blir servert.
#190 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg fikk akutt lyst på hjemmelagd pizza. Sukk.
#191 |
Borte
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg har spist tapas på Baku i Tønsberg.
#193 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Restesalat fra i går.... |
![]() |
![]() |
#194 |
Stort sett blid
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ungene er fortsatt syke. Blir grandis med en salat til i dag.
#196 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Det blir pølselapskaus i dag i steden. Var lat i går, så da ble det bare brødskiver med kokt egg.
#197 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Blomkål- og brokkoligrateng med skinke. Og ferskt brød. |
![]() |
#198 |
Borte
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal til farmoren min. Hun har laget fersk suppe, kjøtt, poteter og sursøt saus. Skikkelig, gammeldags middag. Blir deilig.
#199 |
*_*
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag: Kyllingkjøttboller i tomatsaus med pastinakk og paprika i, og helkornspasta til. Lille skal få samme middag som de voksne tenkte jeg, dog tilpasset uten salt og sterke krydderier.
![]() |
|
|