Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 11:05   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp. Fjernt/teit/tåpelig/unødvendig/åndsvakt/stygt ...

For ikke å si blodharry.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 11:07   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

For ikke å si blodharry.

Dødsfjernt.

Gammel 23-11-07, 12:59   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke annet enn å elske Livens bidrag i denne tråden.

Prøver også å pushe en Liverpooltatovering på manneslasken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 19:39   #4
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg viser fram halve puppene når jeg er på julebord med mannen. Det er veeeeeldig harry, synes jeg, men mannen min liker det, da...

slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 20:17   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg viser fram halve puppene når jeg er på julebord med mannen. Det er veeeeeldig harry, synes jeg, men mannen min liker det, da...

Hm. Mannen min liker veldig dårlig når jeg gjør det. Imidlertid liker han veldig godt når mine venninner gjør det. Sluts.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 20:24   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hm. Mannen min liker veldig dårlig når jeg gjør det. Imidlertid liker han veldig godt når mine venninner gjør det. Sluts.

Det må kalles dobbeltmoral…av mannen din altså.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 12:36   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Hehe, jeg har kjøpt den kanonsexy julebordskjolen til min kjæres julebord. Mannen likte den veldig godt, så jeg da jeg prøvde den på .

Gammel 23-11-07, 20:42   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde tenkt å bidra med at jeg kan være litt harry, men nå tror jeg at jeg er blodharry++.

Har singstar, har ikke sunget selv da..
Har playstation spill hvor man må ligge på kne og virkelig spille luftgitar, been there, done that..
Kvier meg ikke for en harrytur..
Har 3 tattiser, tar gjerne flere
Mannen har flere tattiser, også Liverpool tattis.

Har komplimenterende venninner
1 bil og lastebilmekaniker
1 som nesten ble forskalingsnekker, men hun røyker hvertfall rullings..(må jo være +)
og hun har også 4 tattiser.
1 tømrer, har tattiser
1 buss og lastebilsjåfør, har tattis.

har harrye julelysestaker
Og blir ganske så vulgærfull når jeg først setter igang, men det er heldigvis skikkelig sjeldent.

:skikkelig fornøyd med innlegg:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 14:25   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også spagetti på boks. Aner ikke hvorfor, men sånn er det. Det har åpenbart ingenting med ordentlig pasta å gjøre.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:39   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser Top Model. :in progress:

Gammel 26-11-07, 23:07   #11
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det må kalles dobbeltmoral…av mannen din altså.

Dobbeltmoral er vel dobbelt så bra? Eller ...

Jeg gikk på skolen med adidasslipperser, og vi var mange som gjorde det. I tillegg hadde vi joggebukser med kne.
Jeg var så full en gang at jeg krsæjet med dusjen da jeg måtte spy, og på vei fra doen til vasken kræsjet jeg en gang til slik at jeg fikk det hornet i panna, full som jeg var ropte jeg på venninna mi for å få litt is til å legge på, og vekket hele hotellet samtidig, men venninna mi hørte ingenting ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 00:10   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg på hva min mest harry egenskap er. Jeg liker snurring på boks. Det hender jeg kjøper det og steker det med masse løk og hvitløk og strør på ost.

Gammel 27-11-07, 00:14   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå kom jeg på hva min mest harry egenskap er. Jeg liker snurring på boks. Det hender jeg kjøper det og steker det med masse løk og hvitløk og strør på ost.

Snurring? Er det noe a la Forsvarets RSP (Rester av Sprengt Personell)?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 00:15   #14
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Antageligvis.

Gammel 27-11-07, 00:53   #15
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Antageligvis.

Da er det isåfall ikke bare harry

Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 00:47   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er utrolig harry å ha mange hundrede innlegg på et nettforum. tydelig at man ikke har noe liv lissom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 00:50   #17
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det er utrolig harry å ha mange hundrede innlegg på et nettforum. tydelig at man ikke har noe liv lissom.

Næhei, det er først når man har mange tusen.

Sist redigert av torsk : 27-11-07 kl 16:11. Årsak: Måtte spare opp penger til et "når". Innkjøpt og satt på plass, case closed.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 00:58   #18
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan finne på å kline med noen inne på utestedene. :harry og fjortissingel:

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 16:42   #19
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal jo være et fullverdig måltid i tillegg til at man spiser en hel boks på 375 g (dvs. nesten 700 kcal). Det blir ikke det samme å spise 375 g sjokolade, akkurat.

Gammel 27-11-07, 18:56   #20
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Jeg spiser iallefall aldri 375 gram sjokolade, såh.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.