Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-25, 23:02   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Tre venninner og jeg møttes i Oslo for å gå tur, lønsje og prate. Været var bra, praten var fin, lønsjen perfekt for meg. Og bare god stemning. Jeg trenger sånne dager.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-25, 17:17   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har endelig fått kjøpt meg ny (brukt) bil i dag. Det er jeg veldig glad for. Har ikke fått den enda, men nå er det i boks i alle fall.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-25, 21:08   #3
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har endelig fått kjøpt meg ny (brukt) bil i dag. Det er jeg veldig glad for. Har ikke fått den enda, men nå er det i boks i alle fall.

Gratulerer! Hva endte du opp med?

Gammel 11-10-25, 23:47   #4
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gratulerer! Hva endte du opp med?

Takk! Det ble en Zoe, fornuften og lommeboka seiret. Det er definitivt ikke drømmebilen min, men jeg tror vi skal få det bra sammen likevel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-25, 05:12   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Takk! Det ble en Zoe, fornuften og lommeboka seiret. Det er definitivt ikke drømmebilen min, men jeg tror vi skal få det bra sammen likevel.

Gratulerer! Drømmebilen er som regel oppskrytt. Det viktigste er tross alt at den fungerer.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-25, 05:09   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

I går var jeg på tur med noen av folka fra en DNT-tur jeg var med på forrige måned. Det ble også tid til badstue og bading i sjøen. Har lært meg å puste rolig, og ikke kave sånn, når det er kaldt i vannet. Og da er det overraskende deilig,selv når det bare er 12-14 grader.

Gammel 12-10-25, 05:11   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Men jeg lurer på når jeg skal slutte å lure på om folk egentlig synes det er noe kjekt å være sammen med meg.

Gammel 12-10-25, 10:45   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Men jeg lurer på når jeg skal slutte å lure på om folk egentlig synes det er noe kjekt å være sammen med meg.

Jeg henger ikke med folk jeg ikke liker å henge med. Så den tanken skal du slå for deg med det samme, frukt. Jeg er overbevist om at du er en fantastisk person å tilbringe tid med .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-25, 13:05   #9
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er ikke noe å lure på. De gangene jeg har møtt deg har vært veldig hyggelige.

Gammel 12-10-25, 13:32   #10
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg står i noen utrolig krevende uker nå, med en kraftig omstillings- og nedbemanningsprosess på jobb. Det er altså så intenst! Og særlig krevende er det å være leder selv i en slik prosess.

Da har det vært utrolig fint å kunne ha en ganske rolig helg sammen med barna. De er altså så positive og blide, og nå trives de så godt sammen også, bare de to. Jeg trengte en sånn helg nå!

Og så er det utrolig deilig at disse barna mine egentlig er tenåringer som også har litt egne planer. Da kan jeg få meg en tur i skogen og lufte både kropp og hode. Det er jo så deilig høstvær ute!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-25, 13:58   #11
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg henger ikke med folk jeg ikke liker å henge med. Så den tanken skal du slå for deg med det samme, frukt. Jeg er overbevist om at du er en fantastisk person å tilbringe tid med .

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er ikke noe å lure på. De gangene jeg har møtt deg har vært veldig hyggelige.

Takk begge to.
Det er nok noe som sitter veldig fast på grunn av hendelser i barndommen, men jeg tenker det heldigvis ikke like ofte lenger, og klarer å ikke la sånne tanker hindre meg fra å bli med på ting sånn som før. Så det går fremover ihvertfall.

Gammel 15-10-25, 13:30   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Omsider tatt tak i en arbeidsoppgave som jeg har utsatt og utsatt, slik at jeg nå har kommet over ei kneik i prosessen, og kan gå videre. Det føles såpass bra, at jeg lurer på hvorfor jeg egentlig driver og utsetter slike ting.

Gammel 16-10-25, 01:37   #13
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Jeg er et skritt nærmere status pensjonist. Nå har jeg fått tak i flere kollegaer som trenger å forstå og få til jobben jeg gjør for dem nå. Planen er å beskrive oppgavene og hvordan de kan utføre dem selv enklest mulig. Og trene dem opp og lære dem å logge de viktige tingene.

Gammel 19-10-25, 18:34   #14
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 59
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

14-åringen som sit i sofaen og skal sjå Liverpoolkamp og nynnesyng klokkeklart og reint til You'll never walk alone.

Gammel 19-10-25, 19:15   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

14-åringen som sit i sofaen og skal sjå Liverpoolkamp og nynnesyng klokkeklart og reint til You'll never walk alone.

Sangen mer gledelig enn kampen, så langt.

Gammel 19-10-25, 19:38   #16
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 59
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Sangen mer gledelig enn kampen, så langt.

Ja, det er tendensar til dårleg stemning her.

Gammel 19-10-25, 19:16   #17
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Koselig lunch i byen med venner som bor på annen kant av landet. Positivt påfyll.

Gammel 21-10-25, 22:08   #18
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Langtidsblodsukker på 35. Ekstra hyggelig når jeg har vært bekymret lenge for å være i fare for diabetes

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-25, 12:26   #19
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Vasket bil før frokost.

Gammel 26-10-25, 17:21   #20
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

At hunden min holdt på med tørrfôr og godbitsøk utenfor døra i ca 1 time, spiste over et halvt måltid.

Har støvsuget. Vasket vinduer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.