|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødre
Denne likte jeg, tror jeg innfører en slik regel her også |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreDet samme løste min kjære samboer med å sette seg ned for å tisse.
![]() |
#183 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreSuperior: Jeg får ikke lov til å prikke deg (igjen, ennå), så jeg svarer her: Dampvaskeren fungerer ypperlig som hyllefyll. Jeg har brukt den bittelitt på kjøkkenet, men ikke vært i nærheten av å gjøre badet gullende rent med den. Håper å få litt inspirasjon/et spark i ræva av min mor, som nå er på besøk.
![]() |
#184 |
Come what may...
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreJeg vil ha rydde og vaskehjelp! Helst ei som går rundt her hele dagen lang vasker og rydder og lager mat og tørker barna i stumpen! *Vil ha ferie snart*
![]() |
#185 |
trøtt
|
Og i dag hadde vi hyret et flyttebyrå til å flytte pianoet for oss, men da de kom til ny-huset med det begynte alle fire (!) flyttemennene å klø seg i hodet og måle og tenke, og kom til slutt fram til at de ikke fikk pianoet opp trappa til stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JEG skal i allefall levere de store juledukene til rensing i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreDet passet fint med denne tråden nå! Siden jeg har hatt eksamner og sånt i det siste, tok jeg meg helt fri i dag og var hjemme. Siden jeg har vært mye på skolen har det hopet seg opp litt med ting hjemme, så i dag har jeg virkelig vært flink! |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#189 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreI dag har jeg surfet på fp
![]() |
#190 |
lykkelig
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreJeg har bestemt meg for å bruke kvelden i kvel til å fikse opp litt hjemme så det er pent før helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreOi, det var godt ambisiøst Knerten.
![]() |
#192 |
lykkelig
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreHehe, jeg har to vaskemaskiner, så det burde gå greit med fire stk i løpet av kvelden egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreI går handlet jeg ferdig kalendergavene til barna. De får gave annen hver dag. Så pakket jeg dem inn og festet dem til kalenderen. Det tok jo et hav av tid.
![]() |
#194 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreVasket alle gulv
![]() |
#196 |
har tatt seg sammen
|
Ikke la deg blende av at en og en gjør flere ulike ting.
Sist redigert av tink : 16-11-07 kl 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreIOA:
![]() |
#198 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreJeg har hatt min mor på besøk i snart to uker. Hun har vasket ned badet, skrubbet stekeovn og komfyr skinnende ren, vasket kjøkken, ryddet, støvsugd og holdt det i orden her. Og, ikke minst, laget middag så og si hver dag. Det har vært luksus, det. Hun drar hjem igjen på onsdag.
![]() |
#199 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Bare hyggelig! Det fungerer bare hvis man samler opp over lang tid, som jeg har gjort i eksamensperioden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreSambo har skrudd opp en ny utslagsvask på vaskerommet - så nå øyner jeg håp om en mer fornuftig løsning på det rommet.
![]() |
|
|