|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2020
Så smart! Nå gav du meg en ide. Vi kan bruke det fine konfirmasjonskortet av oss tre som julekort.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Juletråden 2020Ja, fotoknudsen hadde 40% ut dagen i går, så jeg peste eldstemann ut i dress for å ta de bildene han ville ha. Han var ikke fornøyd med bildene fra de to foregåendene fotograferingene våre.
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Juletråden 2020Vi skriver ikke så mange julekort. I fjor tok vi noen selfies med oss the hjemmeboende med filter, skrev ut bildene med en sånn skriver man kan koble til telefonen sin, limte inn bildene i noen kule julekort (som jeg kjøpte på romjulssalg i 2018) og sendte til de ca. 10 vi har fett julekort av de siste årene selv. Det var poppis.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Juletråden 2020Da kan jeg melde om at årets første omgang med pepperkaker er bakt. Jeg var innom en tur på Ikea i går, og rasket med meg en pepperkakedeig i farten. Ikea fikk da være først ut i den årlige testingen av ferdigdeiger, og konklusjonen var: Mye bedre å bake med i år i forhold til i fjor, noe som muligens skyldes at vi ikke hadde vanlig hvetemel, og måtte bruke pizzamel til utkjevlingen. Alt for lite pepper/kryddersmak. En svak treer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Supert om du gidder å bake deg gjennom hele sortimentet av ferdigdeiger til første desember, og rapporterer til oss |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Gjerne også med vurdering av egnethet til konstruksjon av pepperkakehus. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juletråden 2020Jeg må vel lage de vanlige kalenderene, men tenkte å ta en vri med bilder fra de var små denne gangen. Det har strengt talt ikke skjedd så mye spennende dette året, og gutta begynner å bli store. Men besteforeldre kan få en kalender med søte bilder fra de var små. Jeg har mange ferdiglagde digitalt scrappede sider, så det er bare å plukke fra de. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråden 2020Vi skal bestille julekort i helgen pga tilbud.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Juletråden 2020Har bestilt julekopper til ungene https://www.kaffekapslen.no/kaffekru...starbucks.html |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Juletråden 2020Jeg vurderer å kjøpe denne kjolen. Ikke til julaften, da har jeg noe annet å ha på meg, men for de andre juledagene, og eventuelle selskap. Style den med bunadstøvlettene mine til kanskje ...
|
|
|
#19 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Så fin kjole!
|