|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
This is normal!
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå
Det tenkte jeg også. Jeg fulgte ikke pressekonferansen, men smittes vi for sakte nå?
![]() |
![]() |
#182 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåNei, tiltakene videreføres, men noen er spesifisert. Vi vet ikke smittetallet nå.
![]() |
#183 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men satser på å gå fra 2,4 som var før tiltak, til 1. Nå er vi vel en plass mellom de tallene.Altså at hver smittet smitter bare en og ikke 2,4.men sykehusene klarer å ta hånd om pasientene hvis tallet kommer under 1,3 tror jeg det var, litt usikker på om det er helt rett.
Sist redigert av amo : 24-03-20 kl 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
I mål
|
Trodde dette var ment som en reduksjon fra tidligere 50, som har vært råd fra regjeringen ift forsamlinger tror jeg. Ikke som et endret råd fra 1-2 venner. Det som kom i dag er jo ikke fra FHI, det er sentrale føringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Er frisk!
|
Max 5 i begravelser?
![]() |
#186 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor står det om besøk inne?
![]() |
#187 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp, det tolkes sånn her. (Jeg omgås folk som driver med slik til levebrød.) Jeg tror mange kommer til å ha en helt enkel kremasjon, for å ha seremoni og urnenedsettelse senere.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
By the Sea
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåDette er fra FHI, datert i dag.
![]() |
#191 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåMaks fem er fra pressekonferansen kl 1600.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåMen altså folkens - helt ærlig. Noen av oss er syke og trenger VIRKELIG at alle er lojale og følger opp. Så lite sosial kontakt som mulig er fint. Antallet kontakter som angis bør være et absolutt maks - og ikke noe man tillater seg hele tiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåMen de sier hele tiden nå maks 5 i gruppe ute. Hva med inne? Og 2 meter avstand inne med de du ikke er i samme husstand med. Er bedt på middag på fredag til et vennepar. Tro om de har langt spisebord. Tror det blir nei fra oss, for tror de har bedt 2vennepar. Oss 6 som var på ferie sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåJeg vet at folk er syke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåSå tar vi en for laget, både for de som er i risikogrupper, og for de som MÅ eksponere seg for et antall mennesker som er mangedobbelt av det anbefalte. De drar snittet kraftig opp, og vi andre kan bidra til å trekke det ned med å holde oss ved teltet, i familien.
![]() |
#198 |
This is normal!
|
Det er denne figuren jeg så:
![]() |
![]() |
#199 |
Rockesøster
|
Ja, jeg er helt enig med deg, og synes de har litt å gå på i kommunikasjonen, de hadde gjort det så mye lettere for folket (tror og håper jeg) om de hadde vært mer tydelig og gitt mindre rom for tolkning.
![]() |
#200 |
Panzerekstremfeminist
|
Takk!
![]() |
![]() |
![]() |
|
|