Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-07, 22:11   #181
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg elsker ulljakker, men jeg finner ikke sånne som jeg vil ha... så jeg har begynt å sy dem selv .

Å, den som hadde slike ferdigheter (eller tålmodighet, var det vel det het).

Gammel 02-08-07, 22:18   #182
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Å, den som hadde slike ferdigheter (eller tålmodighet, var det vel det het).

Jeg eier ikke tålmodighet. Likevel har jeg i dag sydd en ulljakke i str 92 (omslagsjakke med trompetarmer) med tre forskjellige pyntebånd rundt ermene nederst og glasstener brodert langs kanten rundt halsen og hele veien ned på begge sider . Det er lett å sy ullfilt og det går fort (bortsett fra glassperlene selvsagt).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 22:24   #183
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Så utrolig mye fint du har kjøpt, Sannemor! Likte særlig regnkåpa.

På Ellos av alle steder

Så fin du var på håret! Håret mitt må klippes og jeg vurdere pannelugg og brunt hår. Hvis jeg tør

Gammel 02-08-07, 22:29   #184
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sannemor, hvor har du kjøpt vesken? Ser det står at den er fra Orient Express. Har du link?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 22:41   #185
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

På Ellos av alle steder

Så fin du var på håret! Håret mitt må klippes og jeg vurdere pannelugg og brunt hår. Hvis jeg tør

Takk!

Ellos har virkelig skjerpet seg, begynner jeg å ane.

Gammel 02-08-07, 22:45   #186
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Den regnfrakken var virkelig kjempefin! Jeg er på jakt etter noe sånt, men svart og hvit passer ikke til de nye støvlene jeg kjøpte i Danmark og den nye paraplyen jeg kjøpte på Noa Noa i vår. Mottar gjerne tips om hvor man får tak i en fin regnfrakk i litt mykere farger!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 22:46   #187
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvor bor du da? Jeg kan fortelle deg hvor du finner OM i Bergen, men det er kanskje ikke interessant?

Det er jeg veldig interessert i...

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 23:51   #188
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Sannemor, hvor har du kjøpt vesken? Ser det står at den er fra Orient Express. Har du link?

Den er kjøpt på Sjarm på Grunerløkka.

Gammel 03-08-07, 04:36   #189
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Den regnfrakken var virkelig kjempefin! Jeg er på jakt etter noe sånt, men svart og hvit passer ikke til de nye støvlene jeg kjøpte i Danmark og den nye paraplyen jeg kjøpte på Noa Noa i vår. Mottar gjerne tips om hvor man får tak i en fin regnfrakk i litt mykere farger!

Jeg er veldig fornøyd med min fra Ilse Jacobsen www.ilsejacobsen.no
(jeg har i svart da, men de har flere forskjellige farger)

Isa er ikke aktiv  
Gammel 03-08-07, 04:38   #190
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg eier ikke tålmodighet. Likevel har jeg i dag sydd en ulljakke i str 92 (omslagsjakke med trompetarmer) med tre forskjellige pyntebånd rundt ermene nederst og glasstener brodert langs kanten rundt halsen og hele veien ned på begge sider . Det er lett å sy ullfilt og det går fort (bortsett fra glassperlene selvsagt).

Oj! Hørtes utrolig spennende ut. Du vil ikke legge ut bilde?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 03-08-07, 06:17   #191
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Har hentet pakken på posten og der var det:

*Regnkåpe

Den regnkåpen var så fin at jeg hermet jeg Sannemor
Knallfin

Gammel 03-08-07, 22:54   #192
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt denne til min 2-åring som elsker Thomastoget:

Gammel 04-08-07, 04:09   #193
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Har kjøpt denne til min 2-åring som elsker Thomastoget:

Den var kul! Hvor har du kjøpt den?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 07:53   #194
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Den var kul! Hvor har du kjøpt den?

www.ebay.com

Gammel 04-08-07, 19:14   #195
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt meg disse i dag, begynte allerede å bli utplukket på størrelser, så jeg måte bare bestille

Marc by Marc Jacobs

Og ny støvsuger....sånn er det å la eldstedatteren bli hjemme alene mens vi er på ferie og ha fest

Neida, fikk faktisk skryt av naboen for hensynsfull ungdom vi, men de er ikke så huslige av seg...støvsugeren hadde ihvertfall tatt kvelden med litt hjelp fra meg da jeg skulle åpne en fullstendig stappet støvsuger ...

Gammel 04-08-07, 20:18   #196
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

.....

Gammel 04-08-07, 20:33   #197
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ååå, Hvor har du fått tak i oppskrift til det? Høres kjempelekker ut!!!

Gammel 04-08-07, 21:10   #198
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin rød ulljakke, Majsa!

Jeg har kommet hjem fra London idag. Derfra hadde jeg med meg et par fine svarte Clarks-sko med rem over vristen, en svart og en naturhvit ull-cardigan, en beige strikket og heklet jakke med knyttebelte som ser ut som den kunne vært fra Odd Molly (men ikke er det), ett svart knelangt skjørt i tynn cordfløyel med utenpålommer, ett beige knelangt skjørt med dobbel knepping foran.

Skjørtene er fra Muji, den japanske minimalistiske ting-og-tang-butikken hadde fått klær også, og der var det mye fint. Jeg liker sånne enkle klær i litt treige farger, så nå har høstgarderoben fått seg noen tilskudd i den stilen.

Mannen min fikk seg et par skjorter i en spesialbutikk for skjorter - for en gangs skyld både lange nok i ryggen og på ermene!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 22:20   #199
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ååå, Hvor har du fått tak i oppskrift til det? Høres kjempelekker ut!!!

Man trenger jo egentlig ikke oppskrift... ta utgangspunkt i noe du har fra før for å få størrelsen sånn ca riktig. Glassperlene kommer ikke så godt frem. De er finere RL.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 22:36   #200
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virkelig lekker, Nooria! Som tatt fra Noa Noa-katalogen, den likner faktisk ganske mye på to jakker jeg har.

Syr du i voksenstørrelse også - på bestilling?

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.