Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

10-årsjubileum og prikkebonansa

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 22:12   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

16. november også.

Gammel 16-09-16, 22:16   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

16. november også.

Vi kan godt ha to.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:21   #3
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Vi kan godt ha to.

Happy hour en gang i måneden?

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:25   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brukt opp kvoten min.

Gammel 16-09-16, 22:27   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Så DETTE er grunnen til at jeg fikk så mange koselige prikker for kjolebildet mitt. Men jeg velger å tro at prikkene var oppriktig ment da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:29   #6
Siritk

Siritk sin avatar

Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Så DETTE er grunnen til at jeg fikk så mange koselige prikker for kjolebildet mitt. Men jeg velger å tro at prikkene var oppriktig ment da.

HVOR? Du er jo verdt hver en prikk. Kjole-Luvi?

Gammel 16-09-16, 22:32   #7
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

HVOR? Du er jo verdt hver en prikk. Kjole-Luvi?

I en tråd under fest og høytid, om tips til antrekk til bryllup. Men jeg brukte vel også en kjole da vi var i bryllup sammen når jeg tenker meg om.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:45   #8
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

I en tråd under fest og høytid, om tips til antrekk til bryllup. Men jeg brukte vel også en kjole da vi var i bryllup sammen når jeg tenker meg om.

Det er jo så lenge siden.

Gammel 17-09-16, 00:51   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Men, alvor spørsmål: hvordan ser man hvor mange man har prikket?
Jeg ser jo den siste siden med prikker, men utover det?

Begynner å bli trøtt. Vil telle litt...

Gammel 17-09-16, 00:54   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Men, alvor spørsmål: hvordan ser man hvor mange man har prikket?
Jeg ser jo den siste siden med prikker, men utover det?

Begynner å bli trøtt. Vil telle litt...

Du får beskjed når det er tomt. Men det er bare de 20 siste prikkene som vises, det går jo an å følge med på nick/kommentarer og se når en prikk forsvinner ut av lista - og så gjør man det fem ganger.

Gammel 16-09-16, 22:33   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sliten i prikkene nå ass.

Gammel 16-09-16, 22:55   #12
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Litt stiv i prikkefingeren nå, men jeg prikker videre!

Gammel 16-09-16, 23:03   #13
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Interessant nok fikk jeg plutselig lov til å gi en prikk til, selv om jeg var tom for flere timer siden. Men så var det stopp igjen. Jeg vil ha flere bonusprikker!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:05   #14
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Interessant nok fikk jeg plutselig lov til å gi en prikk til, selv om jeg var tom for flere timer siden. Men så var det stopp igjen. Jeg vil ha flere bonusprikker!

100 er innenfor et vindu på 24 timer, ikke dagens dato.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:07   #15
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ah, da skjønner jeg. Ble veldig glad for den ene ekstra da. :-)

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:07   #16
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ah.

Gammel 16-09-16, 23:07   #17
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Får man beskjed? Jeg har gått tom for ting å si (og uten kommentar ble kontrollpanelet mitt så kjedelig - og sikkert andres og), så nå skriver jeg inn random ting guttungen synger på. :P

Gammel 16-09-16, 23:08   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare prikker, uten kommentar, men det er jo like mye en prikk?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:12   #19
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bare prikker, uten kommentar, men det er jo like mye en prikk?

Jada. Men jeg skal leve med kontrollpanelet etter dette også. Kjedelig med bare prikker uten kommentarer da. Så tenkte jeg kunne tenke litt på future me. Jeg kommer jo tross alt ikke til å gå amok med prikkene i framtida.

Gammel 17-09-16, 00:11   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jada. Men jeg skal leve med kontrollpanelet etter dette også. Kjedelig med bare prikker uten kommentarer da. Så tenkte jeg kunne tenke litt på future me. Jeg kommer jo tross alt ikke til å gå amok med prikkene i framtida.

Ja du sier noe der. Prikkepanelet med bare prikker og ingen kommentar er jo trist.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.