|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiser
Å, det er så godt! En gammel klassiker som vi har dratt fram igjen nå som det er mulig å få tak i høne. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiserHvor har det blitt av broilere, forresten? Forsvant den med jappetiden?
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiserOg kylkun!
|
|
|
#6 |
|
koko
|
Det hadde vi ganske ofte til middag på Toneheim dag jeg gikk der. Man skulle visst ikke like det, men jeg mener jeg syntes det var godt.
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiserJeg gadd ikke å lese tråden.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiserBenløse fugler ja, det spiste vi endel i den perioden pappa drev vertshus. (Gudene må vite hva mannen tenkte på da han tok på seg DET oppå 150% jobb) men vi måtte dit og spise middag innimellom for å faktisk se han - og da var det benløse fugler.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kan ikke skjønne hva du mener. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiserMmmm!
|
|
|
#19 |
|
En Som Trener
|
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiserHusker at jeg klarte å unngå torskerogn på boks, var ikke glad i ihjelkokt hvalbiff eller ertestuing, men jeg kom på etter å ha lest denne tråden at jeg "savner" kålruletter, klubbvelling og makaronisuppe.
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Barndomsretter du ikke lenger spiserMamma var og er flink til å lage mat. Ting vi ikke spiser som jeg spiste i barndommen er blodpudding (blæk!), bønnekaker (nam!), skinke fra boks med potetmos og ananas og grønne erter, fiskegrateng
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|